Skoči na vsebino

Aquaplanning in profil gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ...

 

Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ...

 

no evo prvi konkreten odgovor :)

Jaz sem mislil na de?ne profile kot na primer ki imajo kanale speljane na stran

http://i18.photobucket.com/albums/b135/mct...vision/r888.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.

Napisano

R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.

 

Res je

pa slika je samo za vzor...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?

Napisano

Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?

 

Sem omenil to - stari klanec ?rni Kal mimo kamnoloma pa vse do vrha ko se cesta razcepi na dva pasova proti LJ, in ja so jame, kar konkretne, konji?ev je pa tam nekaj ?ez 160... :hudicek:

 

Ampak kot re?eno nisem mislil konkretno na moj primer, razmi?ljal sem o razlikah gum...to da je meni zdrsnilo je normalno ob teh razmerah in predvsem obratih, stanju ceste, nalivu...itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

 

Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... :P
Napisano

Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... :P

 

Moja Mazda ne pozna "poledice"... :hudicek: Vsaj zaenkrat ?e ne! :P Upam, da bo tako tudi ostalo. :blush:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verstappen naredil božanski krog, kapo dol
    • Podobno situacijo ima kolega na dizlu 2.2. Skyactiv, le da ni opaziti, da bi mu antifriz izginjal tako kot je tebi, ampak ga iz hladilnika potiska v raztezno posodo, ne vzame ga pa nazaj. Posledično mu ob nafilanju raztezne prične iztekati med vožnjo skozi tisto cevko, namenjenu odtekanju.   Bojda bi naj za to prav tako bila kriva počena glava in je tudi prejel informacijo, da je to znana hiba teh motorjev.    Zdaj glede na tvoj (osamljen) primer tukaj na forumu me čudi, da bi za to lahko bila kriva samo glava - on sicer upa, da bi crkno termostat ali pa zapikal čep na hladilniku (da morda ne bi več spustil povratno tekočine v hladilnik). Je pa nesmiselno menjavat vse drugo, če je morda res kriva glava... Se da to še kako potrditi, razen da se razšraufa pol avta?  
    • V bistvu ja, premalo zavorne tekočine.    Ker je (najverjetneje podlasica) preglodala cev, pa je olje steklo po tleh....
    • Hvala tistemu ki je temo počistil   Kako pa deluje to vrtenje v krogu po suhi cesti?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.