Skoči na vsebino

Aquaplanning in profil gume


jures

Priporočeno sporočilo

Ali je kdo kdaj zapazil ali bral, da je lahko aquaplaning izrazitejsi ob nizkoprofilnih gumah?

Na primer v nedeljo smo sli domov na izi po stari cesti do postojne in je v stari crnokalski klanec TSC bil zelo aktiven ko je navor vrtel po luzah in je bila razlika med 16 in sedaj 18 ocitna

Gume (federalke) so sicer drzale tudi na ovinkih ko hudic in mi se enkrat ni zal da sem jih kupil.

Logicno je da voda prej zalije cez bok gume ce je ta nizja - je kdo se izkusil to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:ne vem:

ne vidim podlage. mogoce zaradi tega ker je tudi sirsa, prej kot zaradi tega ker je nizji profil. nevem kaj bi imela visina profila z akvaplaningom

 

Jah visja kot je lazje odrine vodo prek kanalov..bi rekel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je razlika v profilu in seveda ?irini gum. Torej: ?e bi imel 205/55 R16 in 205/45 R16 pa ista guma, se ne bi smelo ni? poznati. Simpl.

 

ja ploki ozja - pomeni zame nizja (visina boka :))

 

Symon sej to mislim, med 16 in 18 je razlika ful.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ploki ozja - pomeni zame nizja (visina boka :))

 

Symon sej to mislim, med 16 in 18 je razlika ful.

 

 

Ampak razlika je zaradi sirine platisca... ne zaradi visine gume ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot so napisali, problem je ?IRINA, vi?ina boka NIMA veze, ima pa vezo globina in oblika kanalov v profilu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot so napisali, problem je ?IRINA, vi?ina boka NIMA veze, ima pa vezo globina in oblika kanalov v profilu.

 

:bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem zamenjal, ampak sem mel feeling da ?e je na cesti ecimo 5cm vode da 18 celo zalije medtem ko 16 ne bi...

 

Druga?e pa je pihalo tudi tako mo?no, da je za Kubedom po klancu navzdol veter vodo nosil v klanec :huh:

Ta rumena miata na Kubedu pa je bila na velikem testu - sem pa opazil da ima od nedavnega desno stran celo porajsano

 

Mokster - Federalke so sedaj sprobane tudi v monsumu in guma je definitivno vredna cene bolj?ih proizvajalcev!!!

 

Nikjer bo?nega zdrsa ali drifta riti, le na velikih plahtah vode v klanec (sem imel na obratih) se je TCS oglasil, ker je avto zaplaval - sam je bilo neverjetno veliko vode, kot da bi se potoki zdru?evali in zlivali po cesti dol ...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem zamenjal, ampak sem mel feeling da ?e je na cesti ecimo 5cm vode da 18 celo zalije medtem ko 16 ne bi...

Jures sama vi?ina gume in velikost feltne ne bi smela imeti vpliva na aquaplanning. Identi?na situacija kot z zimskimi gumami. O?je gume ima? bolje lahko rije? po lu?ah ali snegu in obratno.

 

Men se v de?ju tudi redno pri?iga tista rumena lu?ka ko se mi "kole??ka" vrtijo in drsijo....vsaj zabavno je dokler se ne bo nekej zgodilo in bom nekega dne nasko?il kak jarek :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sirse gume so jeba za aquaplaning

kot tudi kvaliteta same gume, glin pri takih situacijah vidis zakaj so drazje boljse...

 

drugace pa kolega, manj gasa po vodi :D

 

Sem obujal spomine v stari klanec na ?rnem KAlu, kjer smo vedno ?akali, da se cesta razcepi v 2 pasa :), Cesta v iber prazna....

 

Ja vem to je bil glavni razlog za zdrsavanje, a po drugi strani klanec ni nedol?en + veter v ?elo direkt :) Ni ?lo za hitrost ampak 3000rpm navora :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj akvaplaning ni ko ti gume zalije ampak ko guma gre povrh, a ni?

 

Seveda je - ampak povezal sem da ce je zalita tudi vode ne more odvesti med cesto in gumo...thinking out loud...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res ni podlage, da bi 18 bolj aquaplanirala, ?e ima isto globok profil (recimo, da je ista guma, iste ?irine z isto globokim profilom).. Edini faktor bi bila ?irina, ali pa da imap na 18 toliko slab?o gumo, da hitreje aquaplanira, kar bi se pri federalkah znalo hitro zgoditi (nimam pojma katere gume ima?/si imel na 16kah..)

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res ni podlage, da bi 18 bolj aquaplanirala, ?e ima isto globok profil (recimo, da je ista guma, iste ?irine z isto globokim profilom).. Edini faktor bi bila ?irina, ali pa da imap na 18 toliko slab?o gumo, da hitreje aquaplanira, kar bi se pri federalkah znalo hitro zgoditi (nimam pojma katere gume ima?/si imel na 16kah..)

 

lp

 

Ne govorim o vi?ini profila ampak vi?ini gume - boka

 

Verjemi da se dr?ijo ve? kot dobro, stestirano, opisal sem zgolj primer v klanec gor, ko je te?a avta zadaj, z res polno vode na cesti, pa ?e to pod obrati in je parkrat cuknilo (sistem kompenziral) pri vo?nji narvnost.

 

No pa tudi stara cesta je ?e kanalasta v iber....na avtocesti pod istimi pogoji no way da bi se to zgodilo.

 

Pri mojih konkretno je sedaj razlika 205/16 proti 225/18. sicer pa bi lahko bil pameten le da bi ob istih pogojih nataknil ?e 16 in videl razliko :hudicek:

 

Navsezadnje pa imam celo malo prav

http://www.smartmotorist.com/driving-guide...quaplaning.html

 

The 3 main factors that contribute to hydroplaning:

 

Vehicle speed. As speed increases, wet traction is considerably reduced. Since hydroplaning can result in a complete loss of traction and vehicle control, you should always reduce speed, paying attention to the traffic around you.

 

Tire treads depth. As your tires become worn, their ability to resist hydroplaning is reduced.

 

Water depth. The deeper the water, the sooner you will lose traction, although even thin water layers can cause a loss of traction, including at low speeds.

 

Tu sem mislil na vi?ino gume - je isto, vi?ja ko je bolje odvaja preko kanalov in globina vode na cesti je v bistvu to pri 5cm vode na cesti je 18 zalita isto kot 16 pri 8cm na primer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na aquaplaning vplivajo le:

 

1.) ?irina gume - tvoje 18-ke so 2 cm ?ir?e od 16-k, kar pomeni prej?nje splavanje

2.) Globina profila

3.) Oblika profila

4.) Kvalitea same gume

 

Predvsem to zadnje ne more? pri?akovat, da bo? od poceni gum imel vrhunske zmogljivosti. ?al ne gre in s ceno pa? nastanejo kompromisi in verjemi, ?e bi bile gume vrhunske na nivoju premium znamk in modelov bi tudi cena Federal gum bila v tem segmentu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na aquaplaning vplivajo le:

 

1.) ?irina gume - tvoje 18-ke so 2 cm ?ir?e od 16-k, kar pomeni prej?nje splavanje

2.) Globina profila

3.) Oblika profila

4.) Kvalitea same gume

 

Predvsem to zadnje ne more? pri?akovat, da bo? od poceni gum imel vrhunske zmogljivosti. ?al ne gre in s ceno pa? nastanejo kompromisi in verjemi, ?e bi bile gume vrhunske na nivoju premium znamk in modelov bi tudi cena Federal gum bila v tem segmentu.

 

To temo ste sedaj obrnili le v firmo gume....ko bi vi videli kako ta guma dr?i ne bi to govorili.

 

V linku ki sem ga dal omenja tudi vi?ino vode o tem govorim, in ne vem ?e ste me sploh razumeli. Guma pa je ve? kot vredna svojega denaja, ?e ve? meni je bolj?a od poprej?nje turanza ER300.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To temo ste sedaj obrnili le v firmo gume....ko bi vi videli kako ta guma dr?i ne bi to govorili.

 

V linku ki sem ga dal omenja tudi vi?ino vode o tem govorim, in ne vem ?e ste me sploh razumeli. Guma pa je ve? kot vredna svojega denaja, ?e ve? meni je bolj?a od poprej?nje turanza ER300.

 

Enkrat govori? o vi?ini gume, ki nima bistvenega vpliva

 

Drugi? pa vi?ini oz. globini vode, ki pa vsekakor mo?no vpliva na Aquaplaning.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat govori? o vi?ini gume, ki nima bistvenega vpliva

 

Drugi? pa vi?ini oz. globini vode, ki pa vsekakor mo?no vpliva na Aquaplaning.

 

Meni je to isto! To govorim cel ?as - vi?ina boka gledano od strani

 

18' guma je od stika s tlemi do feltne visoka nekaj cm manj kot 16, kar je enakovredno faktorju vi?ine vode.

O?itno me noben ne razume kaj spra?ujem, ne govorim o mojih gumah ampak nasploh

 

?e enkrat potrjuje moje razmi?ljanje:

http://www.tyreblog.co.uk/2011/aquaplaning...ed-to-know-1164

There are a number of factors that determine how susceptible a tyre tread is to aquaplaning. These include the level of the water, the vehicles speed, tyre pressure and most crucially the tyre tread depth.

 

primer:

Vode na cesti ali v luknji je 6cm, v tem primeru bo 18ka potopljena cela preko roba feltnene, medtem ko bo 16ka gledala ?e izven vode in bo la?je odvajala vodo - namre? odvajalni kanali so speljani vedno na stran gume

 

Glej jaz ti verjamem, da guma v suhem dr?i. Ampak dobra guma za vsak dan je tista, ki dr?i v suhem in v de?ju.

 

Stestirana tudi na mokrem in to orngi. NE samo na ravnini ampak tudi po klancu gor in navzdol v obilnem de?ju.

Ne bi rad samo da vsak misli ah kupil je poceni gume zdaj pa se vsaja - ni res, gume je kvalitetna in ni pomembno kolk je ko?tala (tudi testi na webu to potrjujejo)

 

Ne bi rad da se sedaj pogovarjamo o federalkah - jaz nisem napisal da imam sedaj jaz problem, ker ga nimam - hvala bogu ob ogromni koli?ini vode na cesti v klanec navzgor se mi pravo?asno vklopi sistem ampak to je bila ?ista posledica moje vo?nje, vpra?al sem na splo?no o katerikoli gumi oz. razliki v inchih ob takih situacijah.

Tako da prosim odmislite Federalke :hudicek: niso tema pogovora

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ...

 

Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.