Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 13,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Mav prej so po ?tajerskem radiu povedal, da se nekje (mislim da Benedikt) po cesti sprehaja velik ?rni bik! <_<:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako bi v "gorenj??ino" prevedli naslednji stavek:

"Koprenaste meglice prekrivajo gorske nam vr?ace."

 

Odgovor spodaj za tiste ki ne veste

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

Za en kurc se vid!

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, tole je pa ornk smeh!

 

Mo?ki so najpametnej?i med seksom, ker so takrat priklju?eni direktno na izvor inteligence.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato moja za?ne potem govorit v enem ?udnem jeziku ?

Zgleda da njo pa poneumi moj prikop. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato moja za?ne potem govorit v enem ?udnem jeziku ?

Zgleda da njo pa poneumi moj prikop. :blush:

 

 

:bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato moja za?ne potem govorit v enem ?udnem jeziku ?

Zgleda da njo pa poneumi moj prikop. :blush:

 

nem?kem? (ja ja, schoon...) :hudicek: - kot v starih sihroniziranih porni?ih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nem?kem? (ja ja, schoon...) :hudicek: - kot v starih sihroniziranih porni?ih

 

 

Bemu, ?e dobr, da so v porni?ih v?asih tud SLO podnapisi, da vsaj vem za kaj gre in kaj gledam... :hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nobena ?enska ni tako revna, da ti ne bi mogla ... dati!

 

-------------------------------------------------------------

kaj imajo skupnega kurbe in ginekologi?

 

oboji slu?ijo z lulikami

 

kak?na pa je razlika?

 

ginekologi ne slu?ijo z svojimi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zainteresirali se Fata i Mujo za reinkarnaciju i spiritualizam.

Dogovore se

da se onaj koji prvi od njih umre javi drugome za 30 dana.

Ubrzo, Mujo poginuo u prometnoj nesreći. Fata, prema obećanju,

tridesetog dana poku?a

ostvariti kontakt s Mujom na drugom svijetu. Zaziva Fata Muju tijekom

seanse

- Mujooooo, Mujoooo.. Fata je tu. ?uje? li me? Oooo, kako mi

nedostaje?!!

Kako li je sad tamo gdje si ti? Mujooooo..

Javi se kona?no Mujo:

- Prekrasno je, plavo nebo, pod?i?ana trava, zelene

livade na kojima je uvijek sun?ano..

Fata će pla?ući: - I ?to radi? većinu vremena tamo?

Mujo: - Zna?, Fato, ustajemo prije nego izađe sunce, i nakon obilnog

doru?ka, ne radimo ni?ta drugo nego se seksamo. Nakon ru?ka imamo

dvosatni odmor pa se opet seksamo do ?est sati. Zatim ve?eramo, i ako

imamo snage,

nastavimo se seksati sve do noći. Uglavnom to ovisi o spremnosti

partnerica.

Oko deset sati zaspimo i tako svaki dan.

Fata sva ?okirana upita:

- Pa smije li se to tako u raju? A Mujo će na to:

- U raju? Pa Fato ja nisam u raju!

- Pa di si onda Mujo moj? zakuka Fata.

A Mujo će: - Ma ja sam ti sad zec na Velebitu!

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes dober na 24kur

 

Po petnajstih minutah v zraku pilot oznani: "Dragi potniki, eden izmed motorjev na letalu je odpovedal, vendar ni razloga za preplah. ?e vedno imamo tri motorje, le let bo eno uro dalj?i." Trideset minut kasneje pilot oznani: ‎"?e en motor je odpovedal, vendar ne skrbite. Prav tako dobro lahko letimo z dvema, le let bo ?e dve uri dalj?i. " ?ez eno uro pilot oznani: "Odpovedal je ?e tretji motor, zato bo let podalj?an ?e za tri ure. Brez skrbi, ?e vedno imamo en motor. " Blondinka na sede?u 13A se obrne k sopotniku in re?e: "?e izgubimo ?e en motor, bomo cel dan leteli."

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kul edin tam spodaj bi dal se vec mesa, ne pa neko neumno zelje al karkol to je

 

To je sneg Labi.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.