Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 6 letnik 2002 z dizel motorjem. 175 ooo km

 

Moj problem se je pojavil pred kratkim ko sem se zjutraj odpravil v slu?bo in je bilo za majski ?as izredno mrzlo. Ko sem speljal je avto za?elo tresti in butati. Ve?ina jih pravi da je sklopka in vztrajnik ampak mene zanima va?e mnenje. Vem tudi da je kar nekaj tem na ta naslov "trese" ampak niti ena ni dokon?ana in niti en na koncu ni povedal kako je re?il svoj problem.

 

Opis problema:

 

Torej zjutraj ko prvi? speljem mi za?ne avto tresti in na ?ase je ob?utek da tudi buta. Ampak najbol sme?no je pa to da ko se avto pogreje oz po nekaj casu se to butanje umiri in se tudi problem popolnoma umiri.

Nekaj amaterskih mehanikov je gledalo in eden izmed njih je rekel da mi ob v?igu avtomobila, zgornji nosilec motorja zelo "zaple?e".

 

Zanima me ali se vam kaj sanja kaj bi bilo, ali pa kaj bolj najtan?nega kot samo domneve.

 

sklopka pa naj bi bila dobra sam mi ob speljevanju takoj prime mi ne drsi.

 

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po mojem mnenju imajo amaterski mehaniki kar prav... :blush:

 

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost so "sodobne" sklopke tolk modrniziral da je samo sranje.

Vztrajnik je sedaj sestavljen iz najmanj treh delov srednji del ki je pritrjen na glavno gred, neka guma-bla?ilec sunkov in zunanjega dela kamor "prime" lamela ko jo stisne ko?ara. Zato se imenuje dvomasni vztrajnik in zato pa lamela nima ve? vzmeti(kot "stari" sistem), ki bi bla?ile sunke.

To imajo sedah vsi dizli in tudi CX7, bonus je problemi in cena vztrajnika.

 

Mazda hvala da je na MPS ostalo z klasi?no"staro" lamelo in navaden vztrajnik iz enega kosa. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

 

kok pa je to drago?kako je ugotovil da je vztrajnik?njegova diagnoza?hvala za odgovor in lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

 

 

 

in kak?en je rezultat? je bolje ko ti je zamenjal vztrajnik? in cena popravila?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

 

Moja pa ?e ni...zaenkrat. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja je bla na dvigalu, ja :). Kakor sem ?e par postov vi?je napisal.. sklopka je ?e lepo prijela in sem domneval da ni ?e fu?, ampak ?e je ?e vse razkopano, je dobro da se zamenja, pa ima? potem skrb manj.

Je res kar rjava po podvozju.. sploh po pragovih ( blatniki pa niso problem). zdej bom dal rihtat par prask na avtu ( kasko :P ) ..pa bom vpra?al li?arja kaj lahko glede tega naredi(m). Najraje bi sam vse zbrusu, pa namazal z eno za??itno barvo..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem si pa vztrajnik pa sklopko dost poceni dobil?

 

Pele jo je. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej to sem mislil ja :) Samo za pred FL je mislim, da vztrajnik malo cenej?i? Al se motim?

 

Pomoje je popolnoma isti. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

FL ima vecjo sklopko

 

Pomeni da ?e bolj trese kot pri navadni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

 

 

To pomeni da ?e grem k temu mehaniku mi bo zamenjal skolpko in vstrajnik za 680? plus delo ??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.