Skoči na vsebino

Hudi avti in fotke nasploh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A je tole daihatsu charade? Avto mojega otro?tva:)

Bencinski 3-valjni, 12-ventilski in pa TURBO, zadeva ima 101KS ob izredno majhni masi, to mora letet k zmaj.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je tako, navadnega 1.0 bencinca si ?e lastim (spodaj na sliki), z vpra?anjem pa sm konkretno mislu na GTti model, ki ga je omenu Zmaj :)

 

wp20140830001.jpg

Napisano

Ja exotika se pla?a

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja exotika se pla?a

Bomo se mal pocakal, ce bo cena padla na neko normalno pol mi je namenjen drugac pa pa pac ne :)
Napisano

:) No pa ?e rde? je bil na?. Sem baje jokala, ko je ?el od hi?e. Deeyan upam, da ga dobi?:)

Sej vecinoma so bli vsi rdeci. Neki je blo se modrih in belih, misje sivi so bli pa vecinoma 5-vratni in z diesel motorjem.

Thx, sej pravim, ce bo bo, drugac sm pa trenutno bolj osredotocen na drug projekt :)

http://www.mazda-si.net/topic/3671-deeyans-vehicles/page-40

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tole je pa zame skoraj popoln izgled.  :wub:

post-185-0-31141500-1412420903_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tista na levi strani avta ima prevelika o?ala. Vsaj za moje pojme. Tista na desni strani pa ima res skoraj popoln izgled.

kak?nga avta? :blink:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Morebiten izziv za drugo leto, omejiti budget na ene 500? za nakup enega "skreta" in iz njega potegniti maksimalno zabavo:

10675779_876216492389402_354765358750454

323c 2.5 V6 :P

 

mal se hecam, ampak po en strani mi je res ?al da nism speljal tega projekta :D

Napisano

323c 2.5 V6 :P

 

mal se hecam, ampak po en strani mi je res ?al da nism speljal tega projekta :D

Saj na?eloma ni slaba ideja ampak a tu je pa res skoraj bolje kupiti 323F V6, manj dela. Je pa res, da je C dosti la?ja, mogo?e ima celo kraj?o medosno? 

 

Druga?e pa tako pomisli. Trenutno je Time attack vedno redkeje ravno zato ker ni ful obiska, ljudje so se nadirkali, ?koda jim je avtov... Predstavljaj si naprimer 5 istih twingov za ene 300?, sle?enih, mogo?e dobre gume potem ima? pa direktne dirke proti kolegom. Nekaj podobnega Seicento Cup seriji ampak za nas amaterje. Ravno Civic mi je odprl o?i, da se da za malo denarja ravno toliko zabavati kot s kakim novej?im avtom. 

Napisano

Saj na?eloma ni slaba ideja ampak a tu je pa res skoraj bolje kupiti 323F V6, manj dela. Je pa res, da je C dosti la?ja, mogo?e ima celo kraj?o medosno? 

 

Druga?e pa tako pomisli. Trenutno je Time attack vedno redkeje ravno zato ker ni ful obiska, ljudje so se nadirkali, ?koda jim je avtov... Predstavljaj si naprimer 5 istih twingov za ene 300?, sle?enih, mogo?e dobre gume potem ima? pa direktne dirke proti kolegom. Nekaj podobnega Seicento Cup seriji ampak za nas amaterje. Ravno Civic mi je odprl o?i, da se da za malo denarja ravno toliko zabavati kot s kakim novej?im avtom.

To je res, bi bla pa na nek na?in edinstvena :D in ja, ma kraj?o medosno. Med 323F in prvo generacijo Mazde 6 je tut zlo mal razlike (Mazda 6 - 2,675 mm; 323F BA - 2605 mm, 323c ma pa 2,450 mm) :)

to da je folku ?koda avtov za na RL ?ist razumem, bom zdej tut js na istem ;)

Napisano

Dobro sam par cm medosne je kar velika razlika.

 

Pa smo spet tam. Se sestavi hiter avto, ki ga bo ?koda pritisniti. Ironija a?

Na ravni liniji me bo videt, brez skrbi ;) pa mogoce kdaj na kaki "pravi" pisti :)
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

sam res,sm pozabu da obstaja sploh :D bi tm bl pasale mas prav,naslednic ;)

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.