Skoči na vsebino

Mazda 6 Sport Combi CD136 Topline


mali_bu

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sem nov na forumu in se odlo?am za nakup mazde 6 (diesel) v rangu tam do 6000eur.

Za vikend bi rad ?el pogledat ta avto in me zanima ali ga kdo pozna in kako je kaj s temi avti?

Na kaj moram bit pozoren? Druga?e se mi zdi avto zelo lep in po opisu ima tud ogromno opreme. Se mi pa zdi tud ?udno da ni slovenskega porekla, zgleda da je bil uvo?en. Sicer ?e nisem kontaktiral lastnika, vendar ga ?elim tokom dneva poklicat in se dogovorit za ogled. :danzoman:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4837555&show=1

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Sem nov na forumu in se odlo?am za nakup mazde 6 (diesel) v rangu tam do 6000eur.

Za vikend bi rad ?el pogledat ta avto in me zanima ali ga kdo pozna in kako je kaj s temi avti?

Na kaj moram bit pozoren? Druga?e se mi zdi avto zelo lep in po opisu ima tud ogromno opreme. Se mi pa zdi tud ?udno da ni slovenskega porekla, zgleda da je bil uvo?en. Sicer ?e nisem kontaktiral lastnika, vendar ga ?elim tokom dneva poklicat in se dogovorit za ogled. :danzoman:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4837555&show=1

 

jaz bi dal raje jurja ve? in ?el pogledat tega
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz bi dal raje jurja ve? in ?el pogledat tega

 

Tale mazdica je pa na?a :) za moje pojme zihr najbolj ohranjen in vzdr?evan avto v tem razredu. Perfect uglavnem :)

Nismo meli v vseh teh 7,5ih letih nobenih te?av z njo, res brez problema. Tko da v kolikor se zanima?, se komot zmenimo za ogled (da vidim, ?e bi bil primeren lastnik :rolleyes: ).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale mazdica je pa na?a :) za moje pojme zihr najbolj ohranjen in vzdr?evan avto v tem razredu. Perfect uglavnem :)

Nismo meli v vseh teh 7,5ih letih nobenih te?av z njo, res brez problema. Tko da v kolikor se zanima?, se komot zmenimo za ogled (da vidim, ?e bi bil primeren lastnik :rolleyes: ).

 

Kako pa da se prodaja toliko ?asa prosim lepo?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa da se prodaja toliko ?asa prosim lepo?

 

Toliko ?asa? A en teden oglas na netu je veliko? :)

Druga?e pa ja, dober razlog je navedel mokster. Sicer pa ni na? cilj, da jo prodamo pod ceno, ker je dejansko vredna tega denarja. S tem da se nam s prodajo nikamor ne mudi. Se bo ?e na?el kupec, ki bo vedel kaj kupuje in kak?en avto dobi za to ceno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja saj...sam problem je lih v tem da lahko dam max 6000eur, saj sem ?e ?tudent in nimam nevem kakih prihodkov...sem bil danes malo v MB-ju in sem na?el eno lepo mazdo 6...tak da verjetno grem drug teden po njo :) ... zgleda pa oky :)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4906793&show=1

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja saj...sam problem je lih v tem da lahko dam max 6000eur, saj sem ?e ?tudent in nimam nevem kakih prihodkov...sem bil danes malo v MB-ju in sem na?el eno lepo mazdo 6...tak da verjetno grem drug teden po njo :) ... zgleda pa oky :)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4906793&show=1

 

 

Pa ve?, koliko te stane vzdr?evanje Mazde? To ni Bosanski golf. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, jst ne bi tolk nakladal, saj, ?e je npr. 7 let stara, je verjetno nekaj stvari ?e menjanih...tako, da....naj bi delal ?e naprej....pomembno je tudi kako je bila vo?ena.

 

Ok, keep the faith. :danzoman:

 

To je volja, ne daj se jim zmesti. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, jst ne bi tolk nakladal, saj, ?e je npr. 7 let stara, je verjetno nekaj stvari ?e menjanih...tako, da....naj bi delal ?e naprej....pomembno je tudi kako je bila vo?ena.

 

ali pa ni nc menjano. motlres tudi tako gledat,ves. js mam bratranca k je kupu nov golf5 pred 4leti,zdej jih ima 100 000 km,pa je sam enkrat olje menjal,pe enkrat pakne. drugo nc.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem kupil mazdo 6 CD136TE (letnik 2003), bral sem forum in sem zasledil pogovore glede teh bakrenih podlo?k in ?i??enja karterja. V kratkem ho?em zamenjat motorno olje in filter za olje in bi pol tud menjal te bakrene podlo?ke in s?istil karter.

Kje lahko najdem kak opisan postopek, glede teh bakrenih podlo?k??ali pa kak?ne slike? kako se to izvede...

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cestitke za novo pridobitev :bravo:

tukaj: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153974

 

odvisno iz kje si, ampak ti lahko menja vsak

 

Hvala :D ,upam da mi bo avto dobro in predvsem dolgo slu?il :) ... glede zamenjav teh stvari, si jih zamenjam sam, saj sem kar doma? v "?raufanju" avta :D , vendar ?e z mazdo (diesel) nisem imel izku?enj :) ...bom prebral forum, pa upam da izvem kaj novega :)B)

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.