Skoči na vsebino

ECU tuning Piasinni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

Napisano

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

 

kaj naj ti re?em ....tako kot so meni rekli ko sem sesul 1. avto vsaka ?ola nekaj stane

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jep. Sam to bi se lahk ti nau?il ?e od drugih (tako kot pa jaz :hohoho: ) zato se mormo zdej tu u?it od robija da ne bo ?e kdo javkal ?ez 2 tedna

Napisano

Problem je pa ker pri nas ni nobenega specializiranega tunerja za Mazde. RSR, Avtoelektronika, SKN... Ve?ina ima najraje kake dizle in evropske turbo bencinarje. Vkolikor bi ?el na standalone bi se pa na?el kak ERC ali pa v kratkem Tunkka. Samo ERC ima zaenkrat le ene valjarje (ne 4x4), Tunkka bodo pa imeli 4x4 valjarje, najve?je v Sloveniji pa ?e vsak prdec bojo zaznali. Tako, da se spla?a po?akati mogo?e.

Napisano

Ampak Spletno stran ma pa ta Piasini v kur.u, kar nekaj ni? konkretno

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne bom ?akal na kakega tunerja, da si kupi valje, ampak bom kar sam probal spremenit mape z mazdaedit-om.

Ve? ziher vem, kot pa uni junci iz itaLIJE

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

vsi v pri?akovanju rezultatov :mi pijemoo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

 

 

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

Napisano

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

 

haha ve? kaj bom dodal ,vse lepo in prav, ampak dokler ni zadev prikazanih na papirju mislim v PDF formatu veljajo tvoje besede ni?. (pa ne me narobe razumet) Bo pa zagotovo kak?en skupinski dyno day pa bi bilo lepo da se pridru?i? pa ?e na drinko gremo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

 

nisem mislil drezat ampak teoretikom je papirna razlaga najlub?a ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je ravno za teoretike, ki niso razumeli zgoraj razlo?ene teorije.

Razni samozvani "teoretiki", katerim se teorija in praksa razhajata bi pa te?ko razumeli, zakaj se gre, tudi ?e bi videli pedeef

Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

 

Ali obratno, ker meni se ne zdi da 6ki kaj manjka. :hudicek:

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre.

 

Ce bo moja bivsa tam se ne bo avte testiralo......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

 

Jaz bi ravno z ?estico rad primerjal. Ne ravno od 0 - 100, ker je v tistem kratkem ?asu ogromno odvisno, kako uspe? speljat, zmenjat,.... ampak tako med vo?njo v tretji pa potegne? ipd.

Ravno sem se vrnil iz testa nove mape, ki bo notri ostala, kakor ka?e.

Avto prediha 260 g/sekundo ?e pri 5100 rpm in to se krepko ?uti.

 

Moram pa opozorit na razliko ob?utka hitrosti, ?e sedi? vi?je. Zadnji? sem peljal audi TT in ko sem pohodil sem imel ob?utek, da avto res letiiii. NA ?tevcu je pa pisalo 80 km/h in sem belo gledal! Pri CX-7 ?uti? pol manj hitrosti, kot v tisti nizki jaj?ki......

 

Torej kak MPS dobrodo?el na pir in na probo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.