Skoči na vsebino

ECU tuning Piasinni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

Napisano

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

 

kaj naj ti re?em ....tako kot so meni rekli ko sem sesul 1. avto vsaka ?ola nekaj stane

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jep. Sam to bi se lahk ti nau?il ?e od drugih (tako kot pa jaz :hohoho: ) zato se mormo zdej tu u?it od robija da ne bo ?e kdo javkal ?ez 2 tedna

Napisano

Problem je pa ker pri nas ni nobenega specializiranega tunerja za Mazde. RSR, Avtoelektronika, SKN... Ve?ina ima najraje kake dizle in evropske turbo bencinarje. Vkolikor bi ?el na standalone bi se pa na?el kak ERC ali pa v kratkem Tunkka. Samo ERC ima zaenkrat le ene valjarje (ne 4x4), Tunkka bodo pa imeli 4x4 valjarje, najve?je v Sloveniji pa ?e vsak prdec bojo zaznali. Tako, da se spla?a po?akati mogo?e.

Napisano

Ampak Spletno stran ma pa ta Piasini v kur.u, kar nekaj ni? konkretno

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne bom ?akal na kakega tunerja, da si kupi valje, ampak bom kar sam probal spremenit mape z mazdaedit-om.

Ve? ziher vem, kot pa uni junci iz itaLIJE

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

vsi v pri?akovanju rezultatov :mi pijemoo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

 

 

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

Napisano

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

 

haha ve? kaj bom dodal ,vse lepo in prav, ampak dokler ni zadev prikazanih na papirju mislim v PDF formatu veljajo tvoje besede ni?. (pa ne me narobe razumet) Bo pa zagotovo kak?en skupinski dyno day pa bi bilo lepo da se pridru?i? pa ?e na drinko gremo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

 

nisem mislil drezat ampak teoretikom je papirna razlaga najlub?a ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je ravno za teoretike, ki niso razumeli zgoraj razlo?ene teorije.

Razni samozvani "teoretiki", katerim se teorija in praksa razhajata bi pa te?ko razumeli, zakaj se gre, tudi ?e bi videli pedeef

Napisano

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

 

Ali obratno, ker meni se ne zdi da 6ki kaj manjka. :hudicek:

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre.

 

Ce bo moja bivsa tam se ne bo avte testiralo......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

 

Jaz bi ravno z ?estico rad primerjal. Ne ravno od 0 - 100, ker je v tistem kratkem ?asu ogromno odvisno, kako uspe? speljat, zmenjat,.... ampak tako med vo?njo v tretji pa potegne? ipd.

Ravno sem se vrnil iz testa nove mape, ki bo notri ostala, kakor ka?e.

Avto prediha 260 g/sekundo ?e pri 5100 rpm in to se krepko ?uti.

 

Moram pa opozorit na razliko ob?utka hitrosti, ?e sedi? vi?je. Zadnji? sem peljal audi TT in ko sem pohodil sem imel ob?utek, da avto res letiiii. NA ?tevcu je pa pisalo 80 km/h in sem belo gledal! Pri CX-7 ?uti? pol manj hitrosti, kot v tisti nizki jaj?ki......

 

Torej kak MPS dobrodo?el na pir in na probo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.