bostjankorosec Napisano 20. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 20. julij, 2011 Pozdravljeni! MX5 mi nagaja z regulacijo prostega teka: - ko je hladen, dela OK, ko pa naredim par kilometrov in se za?nem zaustavljati pred kri?i??em padejo obrati na prbl. 500, da se celi avto trese. Ko se povsem ustavim, obrati narastejo na normalne. - ko je napol topel, padejo obrati tudi pri prestavljanju, ko spustim sklopko pa jih motor itak dvigne glede na hitrost oz prestavo. Bil na dveh servisih: - prvi (poobla??eni) ni ugotovil ni?, ker kao tester ne zna prebrati podatkov iz CPMa, ker je avto stari model - avto je namre? letnik 2001 in ta zgodba mi ne sede, - drugi (vseved) je z univerzalnim testerjem ugotovil, da je te?ava z ICA ventilom (regulacija pretoka zraka v motor) - o?istil in zmontiral nazaj, vendar zadeva ni re?ena. Sam sem ta ventil ?e enkrat temeljito (vsaj tako si mislim) o?istil, sprobal na akumulator in odpra/zapira, vendar ni?. Vglavnem, regulacija prostega teka je prepo?asna, ko je motor napol ogret, ko pa je topel, pa je to nihanje manj opazno. Kaj lahko ?e naredim? Regulator pretoka zraka? ICA ventil mogo?e prijemlje, ko ?e ni povsem ogret - se os zatika? Ampak, ko je hladen, lepo v?iga in normalno regulira prosti tek prvi kilometer, dva..... Ne vem ve?... Na koga se naj obrnem, ki ima kaj izku?enj (pojma) o tem? Hvala! Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 20. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 20. julij, 2011 Pozdravljeni! MX5 mi nagaja z regulacijo prostega teka:- ko je hladen, dela OK, ko pa naredim par kilometrov in se za?nem zaustavljati pred kri?i??em padejo obrati na prbl. 500, da se celi avto trese. Ko se povsem ustavim, obrati narastejo na normalne.- ko je napol topel, padejo obrati tudi pri prestavljanju, ko spustim sklopko pa jih motor itak dvigne glede na hitrost oz prestavo. Bil na dveh servisih:- prvi (poobla??eni) ni ugotovil ni?, ker kao tester ne zna prebrati podatkov iz CPMa, ker je avto stari model - avto je namre? letnik 2001 in ta zgodba mi ne sede,- drugi (vseved) je z univerzalnim testerjem ugotovil, da je te?ava z ICA ventilom (regulacija pretoka zraka v motor) - o?istil in zmontiral nazaj, vendar zadeva ni re?ena. Sam sem ta ventil ?e enkrat temeljito (vsaj tako si mislim) o?istil, sprobal na akumulator in odpra/zapira, vendar ni?. Vglavnem, regulacija prostega teka je prepo?asna, ko je motor napol ogret, ko pa je topel, pa je to nihanje manj opazno. Kaj lahko ?e naredim? Regulator pretoka zraka? ICA ventil mogo?e prijemlje, ko ?e ni povsem ogret - se os zatika? Ampak, ko je hladen, lepo v?iga in normalno regulira prosti tek prvi kilometer, dva..... Ne vem ve?... Na koga se naj obrnem, ki ima kaj izku?enj (pojma) o tem? Hvala! Bo?tjan Je cev zraka cela? Poglej prej da ni kje luknjasta ali sneta. Drugace pa zna biti senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka Iz kje pa si drugace? Pa ni neumno dati malo vec podatkov o km, kdaj je bil servis, svecke, si ze menjal kable sveck itd...samo vse kaze okoli pretoka zraka. Tukaj tester tezko pomaga Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 21. julij, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Je cev zraka cela? Poglej prej da ni kje luknjasta ali sneta. Drugace pa zna biti senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka Iz kje pa si drugace? Pa ni neumno dati malo vec podatkov o km, kdaj je bil servis, svecke, si ze menjal kable sveck itd...samo vse kaze okoli pretoka zraka. Tukaj tester tezko pomaga Zdravo. Sem iz Ptuja, glede avta pa tole:- 103.000 km,- na 90.000 km sve?ke in kabli ter v?igalne tuljave (crknila za dva cilindra),- cev zraka je OK- senzor pretoka zraka je na cevi za dovod zraka iz filtra, kaj pa senzor temperature zraka? Je to v sklopu senzorja pretoka zraka?Kako se po vrsti lotiti zamenjav komponent, da ne bom pla?al celega premo?enja za dele, ki morda niso krivi za te?ave...Pozdrav, Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Na tvojem mestu bi Bobija (s foruma) kontaktiral, je zelo blizu tebe doma, pa z veseljem pomaga mazda?em! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 21. julij, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Na tvojem mestu bi Bobija (s foruma) kontaktiral, je zelo blizu tebe doma, pa z veseljem pomaga mazda?em! Hvala za tip - ga poi??em po uporabnikih in posredujem tvoj predlog oz. svoje te?ave. Upam, da se sre?ava in kaj re?iva...Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Obto?na loputa (?e jo ta ma?ina ima - nisem prepri?an) za ler lahko nagaja, se ne zapira ko se segreje motor (zraka preve?) Senzor?ek je druga?e tukaj (lahko da sta ze gledala z mehankarjem):Probaj odklopiti ?e bo kaka razlika, morala bi biti in CHK ENG ob naslednjem vzigu Na tvojem mestu bi Bobija (s foruma) kontaktiral, je zelo blizu tebe doma, pa z veseljem pomaga mazda?em! To zna biti ?e najbolj?. Pir s sabo Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Pir je obvezna oprema za k njemu! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 ?e si menjal samo eno v?igalno je lahko tudi to vzrok, ker ?e crkne ena tud druga ni navadno dale? in lahko povzro?a probleme. Sem ob?util na lastni ko?, ko sem ?e imel bencinarja. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 21. julij, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 ?e si menjal samo eno v?igalno je lahko tudi to vzrok, ker ?e crkne ena tud druga ni navadno dale? in lahko povzro?a probleme. Sem ob?util na lastni ko?, ko sem ?e imel bencinarja. Ko je ?la ena tuljava, sem menjal obe v kompletu s kabli in sve?kami. Na enem ameri?kem forumu sem ?e prebral, da je lahko vzrok po?asne regulacije prostega teka motor?ek dodajanja gasa, ki ima zaradi preboja enega od navitij ve?jo elektri?no upornost in je zato po?asnej?i. Ampak vse skupaj nima pravega smisla, ker so simptomi slede?i:- ko je motor hladen, deluje prosti tek OK,- ko je napol ogret (po par km) je regulacija zelo po?asna in pada v nizke vrtljaje),- ko je normalno ogret, je nihanje regulacije prostega teka bistveno manj opazna, pa vendarle prisotna. Torej, nekaj v povezavi s temperaturo komponent, ki vplivajo na regulacijo prostega teka: nekaj se neenakomerno ogreva in vpliva na slab?o gibljivost (os IAC ventila?) ??? Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jero Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Lerlauf ventil spucej pa bo ?pilalo. Ima? ga pa pod loputo. Za b6 nism zihr, na bp je tam. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 21. julij, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Lerlauf ventil spucej pa bo ?pilalo. Ima? ga pa pod loputo. Za b6 nism zihr, na bp je tam. Testiral slede?e:- izklopil senzor temperature zraka na ohi?ju zra?nega filtra - ni? bolj?e in ni? slab?e, gorela pa je lu?ka za polnjenje akumulatorja (kak?ne veze ima to s temp senzorjem??? - verjetno pa? opozorilo, da nekaj pod pokrovom ne ?tima), zato sem ga priklopil nazaj. Aku lu?ka ugasnila.- izklopil IAC ventil in je bilo prakti?no enako kot takrat, ko je bil priklju?en - ka?e na to, da je defekten ali spet zamazan in blokira. Tudi nobena opozorilna lu?ka na armaturi ni svetila. Bom videl jutri zjutraj, ko bo avto spet hladen in se peljem po standardni poti v slu?bo. ?e bo delovanje regulacije prostega teka enako kot doslej ali zelo podobno kot doslej, je definitvno IAC ventil, ki ga bo doletelo namakanje v petroleju ali bencinu ?ez vikend in izpihovanje s komprimiranim zrakom. ?e ne bo to pomagalo, ne vem kako ga o?istiti razen morda ?e z ultrazvo?nim ?istilnikom. ?e pa ?e to ne bo zado??alo, pa me ?aka izdatek 400? za novega. Javim ugotovitve, sicer pa hvala vsem za razmi?ljanja, predloge in nasvete. Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Testiral slede?e:- izklopil senzor temperature zraka na ohi?ju zra?nega filtra - ni? bolj?e in ni? slab?e, gorela pa je lu?ka za polnjenje akumulatorja (kak?ne veze ima to s temp senzorjem??? - verjetno pa? opozorilo, da nekaj pod pokrovom ne ?tima), zato sem ga priklopil nazaj. Aku lu?ka ugasnila.- izklopil IAC ventil in je bilo prakti?no enako kot takrat, ko je bil priklju?en - ka?e na to, da je defekten ali spet zamazan in blokira. Tudi nobena opozorilna lu?ka na armaturi ni svetila. Bom videl jutri zjutraj, ko bo avto spet hladen in se peljem po standardni poti v slu?bo. ?e bo delovanje regulacije prostega teka enako kot doslej ali zelo podobno kot doslej, je definitvno IAC ventil, ki ga bo doletelo namakanje v petroleju ali bencinu ?ez vikend in izpihovanje s komprimiranim zrakom. ?e ne bo to pomagalo, ne vem kako ga o?istiti razen morda ?e z ultrazvo?nim ?istilnikom. ?e pa ?e to ne bo zado??alo, pa me ?aka izdatek 400? za novega. Javim ugotovitve, sicer pa hvala vsem za razmi?ljanja, predloge in nasvete. Bo?tjan Ne nori, ti pomagamo najti preko ebaya za par deset evrov....tale je sicer 1.8 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-MX-5-...sQ5fAccessories Ko ga bo? imel dol ga poslikaj pa kako kodo prepi?i....uradni servisi ?e za okvir tablice ho?ejo 100? http://motors.shop.ebay.com/i.html?_kw=Maz...rts_Accessories Enega sem na?el za Mk2 1.6 http://cgi.ebay.de/Mazda-MX-5-Mk2-1-6-Air-...=item2a09d49f0e Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 21. julij, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Ne nori, ti pomagamo najti preko ebaya za par deset evrov....tale je sicer 1.8 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-MX-5-...sQ5fAccessories Ko ga bo? imel dol ga poslikaj pa kako kodo prepi?i....uradni servisi ?e za okvir tablice ho?ejo 100? http://motors.shop.ebay.com/i.html?_kw=Maz...rts_Accessories Enega sem na?el za Mk2 1.6 http://cgi.ebay.de/Mazda-MX-5-Mk2-1-6-Air-...=item2a09d49f0e Ej, HVALA za pomo?. Jaz imam ravno 1,8 motor l. 2001 in so prikazani rabljeni ventili tapravi. v ZDA stane novi polovico tolko kot v EU - to je noro! Bom o?istil ventil in javil, ?e pa ne bo ?lo, pa bom prosim izku?ene naro?anja prek ebaya za pomo? pri nakupu...Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 21. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 21. julij, 2011 Ej, HVALA za pomo?. Jaz imam ravno 1,8 motor l. 2001 in so prikazani rabljeni ventili tapravi. v ZDA stane novi polovico tolko kot v EU - to je noro! Bom o?istil ventil in javil, ?e pa ne bo ?lo, pa bom prosim izku?ene naro?anja prek ebaya za pomo? pri nakupu...Bo?tjan Fovs Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 22. julij, 2011 Prijavi Deli Napisano 22. julij, 2011 Ej, HVALA za pomo?. Jaz imam ravno 1,8 motor l. 2001 in so prikazani rabljeni ventili tapravi. v ZDA stane novi polovico tolko kot v EU - to je noro! Bom o?istil ventil in javil, ?e pa ne bo ?lo, pa bom prosim izku?ene naro?anja prek ebaya za pomo? pri nakupu...Bo?tjan ?e bo? naro?al se lahko ?ujema saj sma blizu, treba pa pogledat ?e v angliji, je EU pa je hitreje in la?je. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 23. avgust, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 23. avgust, 2011 ?e bo? naro?al se lahko ?ujema saj sma blizu, treba pa pogledat ?e v angliji, je EU pa je hitreje in la?je. Zdravo po dolgem ?asu.... IAC ventil snel, o?istil kolikor le mogel s petrolejem in na koncu spihal s sprejem za ?i??enje zavoj in ?e s komprimiranim zrakom. ?e ga priklju?im na 12V se lepo odpre in nato vrne v izhodi??ni polo?al - torej se full odpre in zapre normalno. vsaj izgleda tako. Verjetno pa to ni motor?ek 1-0, pa? pa kora?ni motor?ek, ki se glede na zahteve motorja po zraku, ko motor ni povsem ogret, odpira stopenjsko oz. po korakih. in tega jaz ne morem simulirati in se morda ravno pri teh malih gibih rahlo zatika, zato je regulacija dovoda zraka prepo?asna. Ne vem! Bil pri ?erbineku in dobil info o ceni: 480 ? - me je skoraj pripognilo!!! seveda ga nisem naro?il. No in na tem mestu bi prosil za pomo? pri nabavi iz Anglije, kjer bi naj bili ti deli cenej?i za 100 ? - http://www.ilmotorsport.de/shop/article_de...84cb59c40016fbf Ne vem ?e je smiselno kupiti rabljenega, ker je lahko ravno tako zapacan oz. ga ni mo? v celoti o?istiti???Sam bom poskusil ?e eno varianto iz USA, ?e bo ratalo, kjer stane original 220 $ !!! Kaj bi ?e lahko bilo drugega kot IAC ventil??? senzor temperature ni. Kaj pa senzor pretoka zraka??? HVALA.Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jero Napisano 23. avgust, 2011 Prijavi Deli Napisano 23. avgust, 2011 Si probal stestirati avto? V motornem prostoru imas eno skatlico, na kateri pise DIAGNOSIS, to odpre? in prebrika? kontakta TEN in GND. Se vsede? v avto, da? kontakt in ?teje? kolikokrat lu?ka utripne.... ?e prej pa si sprintaj Mazda codesOziroma zgornji postopek, ti nebo delal, ker ma? ?e OBDII tako da ti ostane samo tester, na linku pa ima? pomen kod ki jih vr?e ven. Tako da bo? vsaj pribli?no vedu kje si LPJero Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 24. avgust, 2011 Prijavi Deli Napisano 24. avgust, 2011 ?e ima ?e OBD ga ti lahko jaz priklopim gor pa pogledama ampak ?e ne sveti kak?na lu?ka za napako, je mala verjetnost, da bo kaj pokazalo ampak probat ni greh. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
bostjankorosec Napisano 19. september, 2011 Avtor Prijavi Deli Napisano 19. september, 2011 ?e ima ?e OBD ga ti lahko jaz priklopim gor pa pogledama ampak ?e ne sveti kak?na lu?ka za napako, je mala verjetnost, da bo kaj pokazalo ampak probat ni greh. ?iv.Na armaturi ne gori nobena kontrolka, tako da ne vem ?e bo tester kaj pokazal.Prav tako sem posku?al kratko vezati pina GND in TEN, vendar pini niso ozna?eni, tako da nimam pojma kateri pini so to!Sedaj posku?am najti varianto kako iz ZDA dobiti novi IAC ventil, ki stane 220 $ (original Mazda, namre?!), pri nas pa stane 480 ?. Ali misli?, da bi kak?en rabljen bil varianta pred novim? Kr regulacija prostega teka zeza, posebej sedaj ko je hladno, ne vem ?e je rabljeni ventil prava re?itev. Vpra?anje: ali ima kdo kak?en rabljen IAC ventil za posoditi za test, ?e je sploh to problem??? Bi bil zelo vesel te pomo?i. Bo?tjan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.