Skoči na vsebino

graje serviserjev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a ?aki malo, to je delo, IMV je pa velika razlika. Ima? sre?o, vendar malo dvomim da si re?il problem samo s ?i??enjem?

A nisi peljal v Gorico?

 

V Gorici izgleda ni vec pooblascenega servisa... Ce na strani www.mazda.si isces za Gorico, ti ponudi Koper (AvtoPlus) in Ljubljano (Interclass, ACosmos)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem mel Generali zavarovanje z asistenco na prej?njem pe?oju pa so hitro in brez kompliciranja (dvakrat - 1x so mi probali ukrasti avto, 1x je guznila sklopka) poslali AMZS vleko v roku ene ure, avto zvlekli s podzemne gara?e in ga dostavili na ?eljeni servis. Je pa bilo to v LJ tako da se mi ni bilo treba prerekati okoli kraja dostave.

saj to je pa spet drugi point, ve?ina vseh na koncu uporablja AMZS

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdravo.

Se pridru?im temi in nave?em na sevisiranje Mazd ter MES garancijo.

Moja 5ka je do sedaj ves ?as bila servisirana na uradnem. Imam tudi MES kartico ter ?tevilko.

A se mi jo spla?a ?e kar naprej na uradnem servisirati zaradi te garancije? Sem pa tudi AMZS ?lan.

Prej?nja lastnica je za redne servise pla?evala cca 185?. Privat me za ta 1.6d mlin?ek pride sigurno 100? manj.

Torej, privat pa AMZS ali uradni pa MES ugodnosti?

Napisano

Zdravo.

Se pridru?im temi in nave?em na sevisiranje Mazd ter MES garancijo.

Moja 5ka je do sedaj ves ?as bila servisirana na uradnem. Imam tudi MES kartico ter ?tevilko.

A se mi jo spla?a ?e kar naprej na uradnem servisirati zaradi te garancije? Sem pa tudi AMZS ?lan.

Prej?nja lastnica je za redne servise pla?evala cca 185?. Privat me za ta 1.6d mlin?ek pride sigurno 100? manj.

Torej, privat pa AMZS ali uradni pa MES ugodnosti?

oboje nima smisla, eno ali drugo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja se skoraj strinjam, da oboje nima smisla. Mene pri MES moti najbolj to, da ne more? izbrat kam naj ti avto odpeljejo na popravilo ampak kot ka?e silijo k najbli?jemu servisu. V tem primeru bi jaz skoraj sigurno koristil AMZS ker pa? najbolj zaupam svojemu poobla??enu Mazda serviserju.

 

LP

Napisano

a ?aki malo, to je delo, IMV je pa velika razlika. Ima? sre?o, vendar malo dvomim da si re?il problem samo s ?i??enjem?

A nisi peljal v Gorico?

Ne vem zakaj bi moral biti IMV ventil kriv. Gorovi? kot da je samo ta okvara mo?na :)

Napisano

a ?aki malo, to je delo, IMV je pa velika razlika. Ima? sre?o, vendar malo dvomim da si re?il problem samo s ?i??enjem?

A nisi peljal v Gorico?

 

Glej, karkoli so naredili, so re?ili problem. Brez dvoma. Ker avto dela. In glede na to, da avto dela, me sploh ne briga, v kaj ti dvomi? in v kaj verjame?.

Napisano

A nisi peljal v Gorico?

 

Glede na nenatan?no vpra?anje je te?ko natan?no odgovoriti. A poskusimo.

 

- Ne, v Gorico nisem peljal, ker Mazdina asistenca pelje vozilo na najbli?ji servis v dr?avi in ne ?ez mejo. Sicer je res Mazdin servis v Gorici, ampak ker je to ?e Italija, so ga raj?i peljali v Koper, ki je v Sloveniji.

 

- V Novi Gorici ni Mazdinega poobla??enega servisa.

 

- Mazdo 5 sem iz Ljubljane na prikolici peljal v Novo Gorico. ?e misli? to relacijo kot testno vo?njo, potem ne, nisem peljal po cesti v Novo Gorico.

 

- Ja, seveda sem peljal v Novo Gorico, vendar od doma. In to ?ele danes, na poti v slu?bo. In avto deluje brez te?av.

 

 

Zdaj si pa izberi odgovor, ki te zanima.

Napisano

Pizda ker drama queen. V redu pac ne bom vec sodeloval v naprej . Lep pozdrav

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?

 

Ja, poslu?aj, ?e si se zapi?il, da mora biti nek ventil, kdo ti je kriv... Bistvo vsega je, da so v A-Cosmos v BTCju avto v manj kot treh urah spravili v pogon, v Kopru ga pa dva dni niti pogledat niso utegnili. To je vse, kar sem ?elel zapisati...

 

Ja, in pa to, da je Mazdina asistenca tako toga, da zaradi nekaj kilometrov razlike niso avta vlekli na servis, ampak v Koper...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.