Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam problem, katerega mi ne uspe re?iti tudi s pomo?jo servisa.

Mazda 6, 2005, 85.000 km, situacija slede?a. Pred letom opazim, da avto trese, se ne sekiram in po?akam do spomladi, zamenjam pnemvmatike avto trese (trese volan in sede?e), preizkusim z drugim kompletom gum in plati?? ni? bolje, obnovim polosovino avto trese, poizkusim s drugo polosovino avto trese, zamenjam diske avto trese med 120 150 kmh potem ne ve?. Kon?niki stabilizatorji roke, po pregledu dobri. Ne vem kaj naj naredim, ker mi pije ?ivce vsaki?, ko se vsedem za volan. Mi lahko svetujete, kdo ima izku?nje z odkrivanjem takih problemov ali je kdo dal ?ez tako seanso in jo uspe?no re?il. Nimam niti ideje kako naprej.

 

Hvala vsem za pomo?

 

lp Dii

Napisano

Kaj pa amortizerji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekam kjer ti lahko res natan?no stestirajo amortizerje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem ravno imel tudi svojo M6 2006 karavan pri Dolinarju na tr?a?ki, in test je pokazal, da sem imel prav - levi je bil na koncu.

 

2 x Kabaya + menjava 150?, 2 leti garancije - s tem da je ?lovek na mestu, test mi je bil pripravljen narediti zastonj (vkolikor se bi izkazalo da niso amortizerji), zamenjava v 4h urah z malico vred)

 

Pa redna cena je 180? druga? z menjavo, sem imel sre?o da je od Anzeta o?e bil tam ravno pri dolinarju :D

 

priporo?am - na dolomitskega, ne parmova

http://www.avtomehanika-dolinar.si/index1.php

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kak?na pa je morebitna povezava trersenje volana in avta z amortizerji?

 

lp Dii

 

Velika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kak?na pa je morebitna povezava trersenje volana in avta z amortizerji?

 

lp Dii

 

Amortizer je tista stvar med cesto in karoserijo ki po?ira udarce, hitreje ko gre? ve?ji je pritisk na njih - glej pojdi tja test bo verjetno zastonj, ob enem pa ti lahko dobro pregledajo podvozje.

 

Nikjer nisi napisal - si v vsem tem letu kdaj naredil optiko avta? ?e ne naredi to kot prvo. Gume so lahko v redu, samo ?e je vse zamaknjeno je skoraj gotovo nekaj na tem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom peljal preverit amortizerje, optika narejena vsako leto, me to tresenje tko nervira da ...

Kaj pa re?ete na to, da je tresenje volana in avta enako, ko je avto na dvigalu in nima stika s tlemi, tam vpliva na amortizerje ni, zato sem malo skepti?en okoli amortizerjev, da ni tam problem.

Menjalnik?

 

 

lp Dii

Napisano

Da nima? Fiatov sindrom, kjer se je krivil volanski drog in naslanjal na motor.... :P

Uradna razlaga na fotrovem puntotu (2x) = ja veste ta del je oplov.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bi tresel samo volan, samo trese tud sede? pod ritjo pa naslon za roke, ?e ma? roko gor in to vse na dvigalu seveda, na cesti pa tudi, zato pa i??em pomo? dobrih ljudi z izku?njami :bravo:

 

lp Dii

Napisano

?e bi tresel samo volan, samo trese tud sede? pod ritjo pa naslon za roke, ?e ma? roko gor in to vse na dvigalu seveda, na cesti pa tudi, zato pa i??em pomo? dobrih ljudi z izku?njami :bravo:

 

lp Dii

 

Je bilo bolj v ?ali napisano.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ma? originalne feltne na avtu al kej drugega?

 

?e nima? originalne imajo lahko ve?jo luknjo in rabi? centrirne obro?ke, ?e ne guma rahlo opleta in ima? ne?eljeno masa?o.

 

Na centriranju gum to namre? ne igra vloge saj so gume lahko pravilno centrirane ampak, ko pa so na avtu se pa vse pokvari.

 

Mo?no je pa tudi, da so same feltne kaj skrivljene in podobno. je pa tudi res, da zelo skrivljeni zavorni diski lahko tudi prena?ajo tresljaje v kabino samo ne tako grozno kot opisuje?.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem zadnje cajte tudi opazil podoben problem.?el centrirat gume pa je isto.

S tem,da meni rahlo trese tudi tam okoli 50-60/uro. :ne vem:

 

 

Napisano

Sam do?ivljam tudi nekaj podobnega, pri vo?nji med 100-120km/h pri?ne tresti volan, potem se zadeva umiri... tudi pred omenjenim hitrostnim obmo?jem ni zaznati tresenja.

Pardon, da sem si sposodil topic... upam, da bom kaj koristnega tudi zase zasledil. :P

Napisano

Da ni to navorska angina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdrav,

 

Smo odgovorim, centirni obro?i so na feltnah, diski novi, trese pa pri hitorsti 120 do 150 4 ali 5 prestava, tko da po mojem mnenju niso obrati krivi ali resonanca motorja, te?ava ostala pri original mazda sposojenih fletnah, tako da sem feltne in gume izlo?il iz igre (sem jim dal rde? karton). <_<

 

NAVORSKA ANGINA ?? :o

 

 

lp

Napisano

Pozdrav,

 

Smo odgovorim, centirni obro?i so na feltnah, diski novi, trese pa pri hitorsti 120 do 150 4 ali 5 prestava, tko da po mojem mnenju niso obrati krivi ali resonanca motorja, te?ava ostala pri original mazda sposojenih fletnah, tako da sem feltne in gume izlo?il iz igre (sem jim dal rde? karton). <_<

 

NAVORSKA ANGINA ?? :o

lp

 

interna fora :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljen.

 

Ti trese tudi pri speljevanju? ?e ja, zna biti kaj na vztrajniku, ?e ne, pa preglej ?e nosilce motorja oz. stabilizator motorja ki je med menjalnikom in karterjem na spodnji strani vozila.

 

Lp T

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.