Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

?ivjo,

 

Pelji enmu ka ma ra?unalnik pa preveri kodo napake. Ne menjaj kosov kar na pamet, bo predrago.

 

Te lu?ke ti lahko za?nejo goret zaradi 100000 razlogov.

 

Potem pa naprej.

 

Lp

Napisano

Meni recimo so ugotovili(pred 3 leti),da je kriv EGR ventil. :ne vem:

 

 

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

 

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

 

da ne odpiram nove teme bi kar tukaj vpra?al. Zanima me, ?e je to normalno, da je po ekspanziski posodi in okol EGRja vse popikano ?rno. EGR sem s?istil iz preventive.

 

Lp

Napisano

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

 

Yep....prepametno je tole vse skupi

 

off topic - kam ti kalibrira?, ?e ho?e? na primer da ka?e porabo manj? -5,-10...al v plus?

 

 

Meni se zdi da se to nastavlja zgolj range - domet in je treba potem kontra, manj?a kot je poraba ve?ji je domet...ker sedaj mi Bc ka?e ok, ampak remaining 50km ko mi ?e lu?ka ne sveti sploh....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prepametno ja. Jaz sem 2x kalibriral in 2x fasal te lu?ke. Ni? mi ni blo jasno. Pol sem odklopil akumulator in je bil mir :-)

 

V spominu imam ko sem dal -10, mi je trenutno porabo kazal precej manj kot je pa pravilno. Nekaj mora bit na temu. :)

Napisano

Dej pel avto k enmu ka ima ra?unalnik in poglej kodo napake.

 

Bo vse skupi 1000x la?je.

 

Lp

 

Itq in bo pokazalo kaj ?

Sem ?e preve?krat imel take primere, ne poka?e NI? uporabnega, celo ko resetira?, je brez napak in te lu?ke svetijo dalje.

 

Lahko samo zalaufa? log in gleda? kaj ne miga, mam ?e v osnovi nstavljeno, da mi spremlaj %EGR-ja, in ?e miga manj kot 5% med vo?njo pol je to to, ?e pa miga ve? pa je druga fora.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kljub vsemu je bolj smiselno vsaj pogledat, ?e kaj napi?e, kot menjat stvari po spisku.

lp

 

Za za?etek se samo spuca zadevo in je ve?inom pol mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni se je vsake toliko ?asa pojavljala podobna te?ava. Vedno mi je izpisalo, da je problem na senzorji temp. zraka v intercoolerju. V bistvu pa sploh ni te?ava v senzorju ampak o?i?enju. Tam je en ?op kablov in ene ?ice so ble po?kodovana. Pa to ne od temp. senzorja, ampak od ABS in smerokaza. Ne vem kako je to vse skupi zvezano. To sem u?timal in zej je mir.

 

Enkarat mi je javlalo te?ave z ABS-om, drugi? te lu?ke,.... Sploh ni pravila.

Napisano

Novega 'elektronskega' egr ventila se kao ne puca?

 

Ta NI problemati?en(vsaj zaenkrat) in je druga?e narajen in montiran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, no saj neki dobrega za nas :D :-)

 

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ka?n filter to?

 

ta glavni zra?ni za levo lu?jo, pod njim je povratni cilinder sklopke, ki uporablja DOT zavorno olje...sem zamenjal olje preko vseh 4 zavornih cilindrov, sam ?e tukaj v sklopki ne, ker sem mislil da je na dnu motorja kot v MX5

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

 

Ker ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.