Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

?ivjo,

 

Pelji enmu ka ma ra?unalnik pa preveri kodo napake. Ne menjaj kosov kar na pamet, bo predrago.

 

Te lu?ke ti lahko za?nejo goret zaradi 100000 razlogov.

 

Potem pa naprej.

 

Lp

Napisano

Meni recimo so ugotovili(pred 3 leti),da je kriv EGR ventil. :ne vem:

 

 

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

 

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

 

da ne odpiram nove teme bi kar tukaj vpra?al. Zanima me, ?e je to normalno, da je po ekspanziski posodi in okol EGRja vse popikano ?rno. EGR sem s?istil iz preventive.

 

Lp

Napisano

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

 

Yep....prepametno je tole vse skupi

 

off topic - kam ti kalibrira?, ?e ho?e? na primer da ka?e porabo manj? -5,-10...al v plus?

 

 

Meni se zdi da se to nastavlja zgolj range - domet in je treba potem kontra, manj?a kot je poraba ve?ji je domet...ker sedaj mi Bc ka?e ok, ampak remaining 50km ko mi ?e lu?ka ne sveti sploh....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prepametno ja. Jaz sem 2x kalibriral in 2x fasal te lu?ke. Ni? mi ni blo jasno. Pol sem odklopil akumulator in je bil mir :-)

 

V spominu imam ko sem dal -10, mi je trenutno porabo kazal precej manj kot je pa pravilno. Nekaj mora bit na temu. :)

Napisano

Dej pel avto k enmu ka ima ra?unalnik in poglej kodo napake.

 

Bo vse skupi 1000x la?je.

 

Lp

 

Itq in bo pokazalo kaj ?

Sem ?e preve?krat imel take primere, ne poka?e NI? uporabnega, celo ko resetira?, je brez napak in te lu?ke svetijo dalje.

 

Lahko samo zalaufa? log in gleda? kaj ne miga, mam ?e v osnovi nstavljeno, da mi spremlaj %EGR-ja, in ?e miga manj kot 5% med vo?njo pol je to to, ?e pa miga ve? pa je druga fora.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kljub vsemu je bolj smiselno vsaj pogledat, ?e kaj napi?e, kot menjat stvari po spisku.

lp

 

Za za?etek se samo spuca zadevo in je ve?inom pol mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni se je vsake toliko ?asa pojavljala podobna te?ava. Vedno mi je izpisalo, da je problem na senzorji temp. zraka v intercoolerju. V bistvu pa sploh ni te?ava v senzorju ampak o?i?enju. Tam je en ?op kablov in ene ?ice so ble po?kodovana. Pa to ne od temp. senzorja, ampak od ABS in smerokaza. Ne vem kako je to vse skupi zvezano. To sem u?timal in zej je mir.

 

Enkarat mi je javlalo te?ave z ABS-om, drugi? te lu?ke,.... Sploh ni pravila.

Napisano

Novega 'elektronskega' egr ventila se kao ne puca?

 

Ta NI problemati?en(vsaj zaenkrat) in je druga?e narajen in montiran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, no saj neki dobrega za nas :D :-)

 

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ka?n filter to?

 

ta glavni zra?ni za levo lu?jo, pod njim je povratni cilinder sklopke, ki uporablja DOT zavorno olje...sem zamenjal olje preko vseh 4 zavornih cilindrov, sam ?e tukaj v sklopki ne, ker sem mislil da je na dnu motorja kot v MX5

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

 

Ker ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.