Skoči na vsebino

Mazda 6 in Bose zvo?ni sistem - nedelovanje CD enote


Priporočeno sporočilo

Pred nekaj dnevi sem iz CD enote (changer) vzel CD disk. Ko sem danes sku?al po navodilih izprazniti CD changer mi to ni uspelo. Na displayu se NE izpi?e DISC OUT ampak DISC 123456 in se ne zgodi ni?. Prvega CD-ja nimam ve? v enoti. Ko pritisnem na tipko LOAD se mi na displayu izpi?e DISC FULL (pa ni poln). Prav tako mi enota ne predvaja CD-jev. M6 bo stara letos novembra 3 leta (Bose zvo?ni sistem, CD changer). Radio deluje normalno. Kako odpraviti te?avo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je avto se v garanciji, bo verjetno najbolje najprej obiskati pooblascen servis ...

 

Jaz ti zal ne morem svetovati, ker imam sicer tudi Bose in changer... ampak se upravlja vse preko touchscreena od navigacije... in jaz samo poklikam vseh 6 stevilk in pritisnem gumb z napisom "eject" in mi zmece vse CDje po vrsti ven :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil danes na Gami (BTC), kjer sva z zelo prijaznim vodjem servisa naro?ila kompletno Bose enoto tako radio kot CD enoto (changer), ker se menja cel komplet.

 

eni smo to zadevo ze vn dal, pa smo kj boljsega notri dal... :bravo::bravo:

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni zadeva povsem zado??a, dober zvok......

 

Nimislil zvok, ampak all in one z navigacijo, tv itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Se ogla?am malo pozno, Bose enota (CD changer, radio, z zunanjim delom) zamenjana v celoti pred kak?nim tednom dni in deluje. Sedaj me pa zanima ali garancija te?e (za Bose enoto) od vgradnje nove enote naprej ali mi pote?e s potekom za avto (november 2011). Pohvale Mazda servisu BTC Gama.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ogla?am malo pozno, Bose enota (CD changer, radio, z zunanjim delom) zamenjana v celoti pred kak?nim tednom dni in deluje. Sedaj me pa zanima ali garancija te?e (za Bose enoto) od vgradnje nove enote naprej ali mi pote?e s potekom za avto (november 2011). Pohvale Mazda servisu BTC Gama.

 

vsa dela ki ti delajo imajo garanvijo eno leto od dneva vgradnje oziroma popravljanja. tko da inas do septembra 2012 garancijo na cd enoto.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.