Skoči na vsebino

Turbina za mazdo 6 cd140 letnik 2008


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 142
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Da si sposodim temo - namre? ravnokar se mi je primeril enak problem. Nekaj je rahlo po?ilo, turbina se je za?ela "dret", avto pa nikamor. Sem peljal do kolega mehanika, ki je pogledal vse cevi in nikjer razpoke ali uhajanja nadtlaka. Ko je probal z roko vrtenje lopatic, je rekle da sicer Mazd ne pozna, ampak da gre po njegovem mnenju zelo trdno in da ima luft levo in desno (gor in dol pa ne).

 

Avto je Mazda 6 CD140, letnik 2008, prevo?enih par km manj od 90k in 3 mesece izzven garancije (sredina junija). Redno servisiran na poobla??enem servisu Avto ?erbinek, nikoli mrzla gnana in vro?a ugasnjena...

 

Ali gre po va?e za enako napako in kdo ima kak?ne izku?nje s popravili pogarancijskih napak pri njih? Sicer grem jutri dopoldan na servis in po?akam njihovo oceno...

 

Do sedaj super zadovoljen z Mazdo, zdaj pa tak?na katastrofalna napaka...

 

fak zgleda da je to kr problem teh mazd...js mam tudi skoraj 90 000 km..upam da ne bo kj narobe ker glih da bi jo sparal pa nisem..ucasih sm tudi mrzlega tiscal itd...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e video lopatic od turbine - mogo?e znalci znate kaj razbrat iz tega.

 

 

Lp

Gargy

 

Le?aji so zjebani in lopatice zo za?ele drsat po ohi?ju, pa zgleda ?e kot bi se nekdo vozil brez zra?nega filtra. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Le?aji so zjebani in lopatice zo za?ele drsat po ohi?ju, pa zgleda ?e kot bi se nekdo vozil brez zra?nega filtra. :ne vem:

 

Avto je tak?en kot iz tovarne, vse original. Vo?en tudi lepo, predvsem dalj?e ture, tempomat na AC na 150... S prej?njo Alfo JTD sem ravnal bisveno slab?e, pa pri 250kkm turbinca ni kazala znakov pred?asne odpovedi.

 

Bom videl kaj bodo rekli mehaniki pri AC ?erbineku, ampak trenutno sem razo?aran nad Mazdo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lej, 'boh pomagi'. Turbina je eden izmed ob?utlivej?ih delov ma?ine. O?itno ima? smolo. Crkne ti lahko tukaj , pri Me?ki, pri Fiatu pa ne.

 

Jaz sem jo tudi menjal, ampak zaradi ?isto druga?nega razloga. Pa?, treba je vzeti v zakup pri avtih s turbino, da lahko crkne tudi to. Misli? da Mazda dela turbine?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lej, 'boh pomagi'. Turbina je eden izmed ob?utlivej?ih delov ma?ine. O?itno ima? smolo. Crkne ti lahko tukaj , pri Me?ki, pri Fiatu pa ne.

 

Jaz sem jo tudi menjal, ampak zaradi ?isto druga?nega razloga. Pa?, treba je vzeti v zakup pri avtih s turbino, da lahko crkne tudi to. Misli? da Mazda dela turbine?

 

ja sam clovek ne pricakuje pri 90 000 km da mu crkne turbina. ker je to se dokaj nov avto. ta je ze drugi ki mu je crknala turbina pri90 000 km mogoce pa gre za kaksno serijsko napako. js mam skoraj tok km, fali mi ene 60 km. tko da ja. bomo vidl kaj in kako.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim ima labijeva prej?nja 6ka, krepko ?ez 250kkm z ?e vedno prvo turbino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja jih ima 110k (isto 2008 letnik) in turbinca poje da je veselje.

 

Kot da ima npr. bmw kaj manj problemov s tem:

http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=86459

 

in zdej ko je temu tipu crknila turbina 3x!!!, lahko re?em da sem razo?aran nad BMW-ji? ma ja :glare:

 

 

Tak?ne stvari je treba jemat v zakup, ?eprau ?ist razumem da ?loveku to dop****. Biv?i volvak mi pozimi konstantno ni v?igal, premenjal sem od egr-ja, grelnih sve?k, dvakrat mi celo obstal na cesti... pa ?e vedno trdim da je volvo ena bolj?ih znamk na trgu ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja prejsnja (2003) je imela ob prodaji cca. 170.000 km ... s prvo turbino... in tudi drugace brez kaksnih vecjih izrednih stroskov ... Sedanja (2008) pa ima okoli 85.000 km ...Upam, da tudi s to ne bo problemov... vsaj se naslednji dve leti, ko je planirana menjava :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa sj ne govorimo o starejsih modelih, tukaj je mk2 pod uprasajem.

 

a misli? da je druga?na? Tvoja ima ?e isto zasnovo 2.0 ma?ine kot mk1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri DPF - motorjih se zadevo lahko zelo omili ali pa prepre?i, dela? servis(olje+oljni filter) na 10 kkm in ma? mir, problem je ve olju, ki se zme?a z nafo in pol slab?e ma?e le?aje v turbini in pol pa pride do sranja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri DPF - motorjih se zadevo lahko zelo omili ali pa prepre?i, dela? servis(olje+oljni filter) na 10 kkm in ma? mir, problem je ve olju, ki se zme?a z nafo in pol slab?e ma?e le?aje v turbini in pol pa pride do sranja.

 

a bjz bjz. a res? raje menjam potem za kaksnega bencinarja ki ima 300+ KM in menjam olje na 30000 km. ne pa na vsake 10000 km in potem s cim sm na plusu ce imam dizla? z nicemer.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a bjz bjz. a res? raje menjam potem za kaksnega bencinarja ki ima 300+ KM in menjam olje na 30000 km. ne pa na vsake 10000 km in potem s cim sm na plusu ce imam dizla? z nicemer.

 

Jebiga, sem ?e ve?krat reku karkol kupi?, na koncu potegne? ?rto NIKJER nisi pri?paral.

 

Servis na 10 tiso? te pa res ne bo pkopal.

 

Olje 40? filter 10? pa malenksot dela. Thats it.

 

Kaj je to v primerjavi z recimo 1 turbino na 100 kkm ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je to velik plus za cel motor ne samo za turbino....

 

Kon?no en ki bolj na ?iroko gleda na zadevo. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vedno bolj opa?am da je tut tu bolj kot ne en tak tipi?en slovencelj forum :hohoho:

 

ni ga enga topica, da se ne bi jamralo vsepovprek... kaj potem kupujete tak?ne avte ?e ga ne morete (no?ete) vzdr?evat... al res kupujete vrat na nos? Kupte avto za 500? in ko kaj crkne v graben z njim... nikoli ne bo tak?nih stro?kov z njim kot pa z avtom za 30k? :rozico:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vedno bolj opa?am da je tut tu bolj kot ne en tak tipi?en slovencelj forum :hohoho:

 

ni ga enga topica, da se ne bi jamralo vsepovprek... kaj potem kupujete tak?ne avte ?e ga ne morete (no?ete) vzdr?evat... al res kupujete vrat na nos? Kupte avto za 500? in ko kaj crkne v graben z njim... nikoli ne bo tak?nih stro?kov z njim kot pa z avtom za 30k? :rozico:

 

To pa ne, ziher si kaj slabo prebral. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.