Skoči na vsebino

Avtoplin na mazdi 3?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

zanimam se, da bi si vgradil avtoplin v svojo mazdo 3 1.6 l. 2006. Pa me zanima ali ?e ima kdo to vgrajeno v mazdi 3, kateri sistem in izku?nje s sistemi. Seveda bi prosil tudi ostale, da povedo svoje izku?nje o sistemih in monta?erjih.

 

hvala in lp

Napisano

Zdravo,

zanimam se, da bi si vgradil avtoplin v svojo mazdo 3 1.6 l. 2006. Pa me zanima ali ?e ima kdo to vgrajeno v mazdi 3, kateri sistem in izku?nje s sistemi. Seveda bi prosil tudi ostale, da povedo svoje izku?nje o sistemih in monta?erjih.

 

hvala in lp

 

 

Moj kolega ma na istmu motorju od G1.... jst pa na M5.

tule je pa vse opisano:

http://fotovidod.blogspot.com/2010/11/eko-...a-plin-lpg.html

Napisano

Pozdravljen!

 

LPG sistem imam vgrajen ?e v svojem 3.avtu (T Celica, R Galuna in zdaj 6-ka), poleg tega sem ?e biv?i ?enski pla?al vgradnjo bencinsko mazdo FBA 323 1.5 16v. Torej recimo da sem kar poznavalec tega goriva. :P

 

Zadeva se v mojem trenutnem vozilu (motor 2.3i 16v 166 KM) dobro obnese, potro?nja je seveda nekaj procentov ve?ja od tiste na bencinskem gorivu, zmogljivosti se prav tako nekaj zmanj?ajo, je pa res, da ?e zdale? nimam vgrajanega najsodobnej?ega sistema, saj je ta v avtu ?e kar kak?nih 6 ali 7 let, v tem ?asu pa je ?la tehnika ohoho naprej. :bravo:

 

Zdaj odvisno koliko km prevozi? na leto oz. koliko jih ?e misli? prevozit, predno menja? aktualno vozilo (obstaja sicer tudi mo?nost demonta?e oz. prenosa v naslednje vozilo). ?e dela? samo npr. 10.000km na leto, mislim da zadeva ni smiselna, odlo?i se pa sam.

 

Cena vgradnje je nekje cca. 1100 - 1200 ?, vklju?uje pa strokovno vgradnjo, garancijo in pa izdelavo a testa (vpisano v homologacijski karton?ek).

 

Pa lep dan ?e naprej!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Moj kolega ma na istmu motorju od G1.... jst pa na M5.

 

Ima? mogo?e informacije za koliko se mu je pove?ala poraba oz. kolik?na je poraba plina? Aja in pa kak?ne so cene servisa pri G-1?

 

 

 

Zdaj odvisno koliko km prevozi? na leto oz. koliko jih ?e misli? prevozit, predno menja? aktualno vozilo (obstaja sicer tudi mo?nost demonta?e oz. prenosa v naslednje vozilo). ?e dela? samo npr. 10.000km na leto, mislim da zadeva ni smiselna, odlo?i se pa sam.

 

Cena vgradnje je nekje cca. 1100 - 1200 ?, vklju?uje pa strokovno vgradnjo, garancijo in pa izdelavo a testa (vpisano v homologacijski karton?ek).

 

 

Na leto prevozim najmanj 20000 km. Tako da kolikor sem ra?unal bi se mi povrnilo v pribli?no dveh letih. Avta nimam namena menjati ?e kar nekaj let. Gled cen pa so malo vi?je, kolikor sem spra?eval, med 1.400 in 1.500 ?.

Aja pa ?e nekaj. Ko sem klical v Plineks so mi priporo?ili sistem Zavoli, ker naj bi bil "prilagojen" samo za mazdo, poraba naj bi se malo pove?ala, mo? naj se nebi izgubila. Kaj mislite o tem?

Napisano

Ima? mogo?e informacije za koliko se mu je pove?ala poraba oz. kolik?na je poraba plina? Aja in pa kak?ne so cene servisa pri G-1?

Na leto prevozim najmanj 20000 km. Tako da kolikor sem ra?unal bi se mi povrnilo v pribli?no dveh letih. Avta nimam namena menjati ?e kar nekaj let. Gled cen pa so malo vi?je, kolikor sem spra?eval, med 1.400 in 1.500 ?.

Aja pa ?e nekaj. Ko sem klical v Plineks so mi priporo?ili sistem Zavoli, ker naj bi bil "prilagojen" samo za mazdo, poraba naj bi se malo pove?ala, mo? naj se nebi izgubila. Kaj mislite o tem?

 

 

cena servisa je 55 eur + olje zamazanje ventilov ki pride mislim da 17 eur liter in ga ma? za zelo dolgo... ( no zdej sem mel drugega na 20k km) verjetno bo na recimo 100k km dra?ji , ker bo treba kaj ve? zamenjat. Poraba je pomoje enako ve?ja kot pri moji M5 cca 1 liter ( bencina ?re cca 9, ampak to je precej hitra vo?nja po AC - plina pa 10)

 

Pa g-1 ma 7 let garancije.....kar je tudi fajn

Napisano

uporabnik LESKO ima v mazdi 3 1.6 montirano plinsko zadevo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz do sedaj v 2h mazdah nisem imel sistema mazanja, to prej dobro vpra?aj, ker se mi zdi da tudi ?e ne rabi? ti ga vsilijo...denar je pa? denar

 

Trenutni G1 sistem je brez in dela b.p. poraba enaka ko benz.

 

Prvi sistem pa sem imel v CX7 in je sigurno cenej?i in majstri obvladajo, servisna to?ka je v Gorenji Vasi v Poljanah ali na dolenjskem - SIGAS

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cena cca. 1500 ? se mi zdi odlo?no previsoka in mislim, da bi ti "na?i" naredili za precej ugodnej?e denarce. Pod te na?e (preverjene majstre) smatram tole kot je Jure napisal! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kako je pa kaj s sve?kami? je potrebno imete posebne za plin? Zdr?ijo manj ko vozi? na plin? So mogo?e ?e kak?ne druge stvari, ki jih je potrebno pogosteje menjati ?e ima? plin?

Napisano

kako je pa kaj s sve?kami? je potrebno imete posebne za plin? Zdr?ijo manj ko vozi? na plin? So mogo?e ?e kak?ne druge stvari, ki jih je potrebno pogosteje menjati ?e ima? plin?

 

Vse ostane kot je blo le plinski filter 1x letno cca 20ojro

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sve?ke lahko ohrani? identi?ne kot jih ima? ?e fura? na benz (tisti ki ti bo vgrajeval ti bo verjetno ?elel prodati neke super duper, ki so prav za vozila na LPG itd., drage pa ko svinja)! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz imam, sicer na M6 2,5 GTA, ?e od 7500km dalje sistem od G-1 in dosedaj ?e nisem imel nobenih te?av. Pred tem sem tudi imel njihov sistem v francozu in je tudi delalo normalno.

Glede sistema mazanja ventilov pa imam vgrajeno posodo za mazanje in sem enkrat samkrat doto?il valve saver. Zdaj se ?e lep ?as vozim brez po priporo?ilu, ki sem ga dobil na G-1.

Kar se ti?e pa vsakoletnega servisa naprave, pa ga dejansko ni. Jaz se ?e dve leti in pol vozim z istim filtrom.

 

Aja to, da je zavoli prilagojen za Mazdine motorje je pa ena velka marketin?ka bu?a. Katerikoli sistem bo deloval, le potrebno ga je pravilno nastavit.

 

LP, S

Napisano

Jaz imam, sicer na M6 2,5 GTA, ?e od 7500km dalje sistem od G-1 in dosedaj ?e nisem imel nobenih te?av. Pred tem sem tudi imel njihov sistem v francozu in je tudi delalo normalno.

Glede sistema mazanja ventilov pa imam vgrajeno posodo za mazanje in sem enkrat samkrat doto?il valve saver. Zdaj se ?e lep ?as vozim brez po priporo?ilu, ki sem ga dobil na G-1.

Kar se ti?e pa vsakoletnega servisa naprave, pa ga dejansko ni. Jaz se ?e dve leti in pol vozim z istim filtrom.

 

Aja to, da je zavoli prilagojen za Mazdine motorje je pa ena velka marketin?ka bu?a. Katerikoli sistem bo deloval, le potrebno ga je pravilno nastavit.

 

LP, S

 

To?no tako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zdravo. Ponovno imam nekaj vpra?anj. Kaj mislite o sistemih, kjer se vbrizgava teko?i plin? Temparatura izgorevanja naj bi bila ni?ja, mazanja ventilov naj nebi potrebovali. Ima kdo to vgrajeno? A je to res toliko bolje kot vbrizgovanje v plinastem stanju?

Napisano

Zdravo. Ponovno imam nekaj vpra?anj. Kaj mislite o sistemih, kjer se vbrizgava teko?i plin? Temparatura izgorevanja naj bi bila ni?ja, mazanja ventilov naj nebi potrebovali. Ima kdo to vgrajeno? A je to res toliko bolje kot vbrizgovanje v plinastem stanju?

 

Izogibaj se teko?e faze, je samo sranje pa ?e dra?je je od "klasi?nega" lpg sistema.

Vgradi pinasti-klasi?ni sistem na plinasto fazo ga je la?je in bol optimalno nastaviti, la?je po?re kak nekvaliteten plin, sservisiranje je skor zastonj, manj?a mo?nost te?av,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj.  Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5.  Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.    
    • Nikoli.   190 konjskiga dizl Passata (dsg 4motion) si lasti širša družina. Če to gre pod 5 ali manj, potem samo z ultra nežno nogico.
    • Edino, da to ni zeleno, čeprav zapakirano v zelen celafan. Tudi 6,1 poraba je lažen podatek, ker bi zraven rabili še vračunat energijo na elektropolnilnici. Če je polnjen predno je bilo sonce v zenitu, potem je od sončnih celic dobil malo zelene energije. Ali pa da je takrat neka gospodinja to zeleno energijo porabila za kuhanje makaronov, pa je potem on polnil na termoelektrarno.    Pa to da če recimo zaradi ekstremnih klancev sprazniš baterijo, potem ta kitajski jajc ne gre nikamor.    Kaj hudiča je narobe z enim varčnim dizlom ko imaš ves navor na voljo ves čas dokler je župa v rezervoarju.  
    • Evo factory reset in v reciklažo:  
    • Mislim da je fora v tem:   "Če vozimo le na električno energijo, je doseg 145 kilometrov (WLTP), pri čemer je energija shranjena v 28,4 kWh bateriji."   Se pravi ko hibrid, samo da potem ko zmanjka baterije motor fila baterijo in ni preklapljanja, ampak je skos v štrom pogonu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.