Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

a ma? original alternator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jp, ?e nikoli menjan iz moje strani.

 

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

 

 

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

Napisano

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

 

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.
Napisano

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.

 

to imam ?e narejeno, mogo?e je pa to krivo :)

Napisano

to imam ?e narejeno, mogo?e je pa to krivo :)

 

:hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:hohoho:

 

akumulator al pa altenator gre? do avtoelektri?arja pa ti izmeri oboje kar na avtu kar marsikateri naredi zatonj pa ti pove kaj je narobe pol se pa sam krivi? kar je dans narcenej pa najbolj ziher
Napisano

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

men obrati pod ?tantgasom rahlo padejo, ?e sam volan namotam :glare:

Napisano

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

concept.gif

Napisano
Napisano

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

 

 

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

Napisano

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

 

da teb slu?ajno kej premal ne fila akumolatorja?

Napisano

Ternator-regler-akumulator-kabli med motorjem in karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.