Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes mi je kar na 1x za?el avto uga?at v ler-u in tudi med vo?njo me nekaj zajebava. ?e pohodim plin tam do polovice ali do 3/4 potegne avto normalno in se tud ?uti kako lepo s pomo?jo turboja potegne in za?ne vle?t. Vendar ko plin pohodim do konca ga za?ne du?it in po?asi nabira obrtljaje in hitrost, vendar ko plin pustim nazaj na 3/4 pa za?ne vle?t... Ni mi jasno kaj bi bil vzrok?!? Pa danes sem htel speljat z mesta pa mi ni htel nabrat obrtljaje nad 1000 rpm, ko sem ene 5x stisnil po plinu je kon?no pri?el k sebi...

Za?elo se je pa vse tako, da mi je avto ob pritisku sklopke pred kri?i??em ugasnil. Nato sem ga v?gal in je ?espet ugasnil, vendar sem mu dodal gas in od tistega trenutka ima ta ?uden simptom :angry2: . To se mi je ?e zgodilo pred kakim 1 mesecem ,vendar je pol kar ?ez no? avto postal ?espet vredu <_< . Kaj bi lahko bilo narobe???

mazda 6 2.0 diesel - 2003 letnik - 100KW (136PS)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Cedilo sem s?istil,saj sem tud jaz opisal postopek ?i??enja in poslikal vse... Danes zjutraj ko sem pri?gal avto je smrdelo po dieselu...vendar avto ne dimi belo... Kaj pa ce kje prevec zraka vlece?al kaj bi lahko bilo narobe?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Cedilo sem s?istil,saj sem tud jaz opisal postopek ?i??enja in poslikal vse... Danes zjutraj ko sem pri?gal avto je smrdelo po dieselu...vendar avto ne dimi belo... Kaj pa ce kje prevec zraka vlece?al kaj bi lahko bilo narobe?

 

Malo cevi okoli intercoerja in turbine preglej. Predvsem icoller

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na kaj pa naj bom pozoren? Oz kako naj preverim? Kje se sploh nahaja ta icoller?

 

Desno spodaj-ga vidi?,?e pogleda? skozi sprednjo re?o-tam,kjer naj bi bile meglenke..Ponavadi je okoli njega malo mastno. :P

 

 

Napisano

Desno spodaj-ga vidi?,?e pogleda? skozi sprednjo re?o-tam,kjer naj bi bile meglenke..Ponavadi je okoli njega malo mastno. :P

 

 

?ivjo,

 

men je po?u intercooler pa ni bilo podobnih te?av, res pa je blo zlo mastno okol in okol, ampak avto je delal dokaj normalno.

 

Lp,

igor

Napisano

Zakaj pa pol avto nebi vlekel na polno,?e bi blo kaj narobe z icollerjem? Saj to skrbi samo za hlajenje olja?ali?

 

Vle?e pa ne vredu ker je ni?ji pritisk zraka, ki gre potem v motor. Hladi pa zrak ki gre iz turbine v motor in ne olja.

 

Lp

Napisano

ahm...meni se je pa vedno zdelo da hladi olje :D ...hvala za info...bom si jutri vzel ?as in pregledal malo icoller in cevi do turboja... sam zdaj je pa z avtom ?espet vse v redu...kar ?ez no? postane oky...ni? mi ni ve? jasno... no sam IMV moram tud menjat, ker mi zna tu pa tam ugasnit v prostem teku <_<

Mazda 6 CD136 TE

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.