Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer nisem neki totalni analfabet pri speljevanju v hrib, ampak moja Mazda mi vseeno povzro?a sive lase. Sploh si ne upam predstavljat, da bi z njo ostal v kaki koloni na klancu, ker jo raje porinem na odstavni pas in po?akam, da se kolona pomakne naprej. ?e pri blagem naklonu terena (recimo 5° klanec - ne procentni!), je z avtom izredno te?ko speljat, saj kljub vsemu mojemu znanju pri speljevanju v hrib (katerega sem prakticiral ?e na razli?nih avtomobilih), ta ne uboga. Vedno mi crkne vsaj parkrat, preden mi uspe z ogromnim trudom, gasom in cvile?imi gumami speljat. Skratka, obrate moram imeti vsaj tam, kjer za?ne turbina grabit (cca 2000), pa ?e to ni garant, da ne bo crknil. Pred tem pa nima nobene mo?i. Niti za 2 konja ne spravi skupaj :unsure: Sej vem, da z dizli ni ravno prijetno v hrib vozit, ampak niti z Avensisom Verso niti z Peugeotom 307 nisem imel takih te?av oziroma sploh nisem imel te?av. Pe?o je ?e tu in tam crnil, ?e je bil hladen, sicer pa je vsaki hrib?ek normalno zajahal, ?eprav je imel 30KM manj (po moji subjektivni oceni ?e ve?). Torej, kaj bi lahko bilo? Sklopka, feder ali pa je z temi modeli nasplo?no te?ko speljevati v hrib? Hvala za odgovore :punk:

Napisano

Jaz se nisem imel nikoli problemov s speljevanjem v hrib z mazdo (niti s prejsnjo 120 PS, niti s sedanjo 140 PS)... ce sem ze imel problem s speljevanjem je bilo to z bencinsko Cordobo, ki ima samo 60 PS ... in to na ravnem... ampak to predvsem zato, ker sem navajen dizla, pri katerem se vse dogaja na nizjih obratih... :) ...

 

Koliko casa se ti pa to dogaja? Ze dlje ali sele kratek cas? Jaz bi prej rekel, da je nekaj narobe z avtom (drsi sklopka ali kaj podobnega ...). Nisem pa toliko v tem, da bi znal svetovati, kaj je lahko narobe :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No jaz sem imel zadnji? podobne probleme pri speljevanju na AC, kjer ni nekih velikih klancev (bila je nesre?a, zato smo speljevali). Pod 2000 obrati ni bilo nobene prave mo?i in mi je uspelo po dolgem ?asu, da mi je avto crknil ene 2x.

Ko sem izklopil klimo je bilo sicer malo bolje, vendar ?e vedno ne tako kot pri speljevanju na ravnem.

Napisano

Hvala za odgovor! Te?ko povem, koliko ?asa se mi to dogaja, ker imam avto samo 2.000km in ne vem, kaj se je prej dogajalo z njim oziroma kak?en naj bi bil. Vem samo, da pri nobenem dizlu do sedaj, teh te?av nisem imel (pri bencinarju pa sploh ne). Po ravnini z avtom ?isto normalno speljujem in ni nobenih te?av, ampak v klanec pa nima nobene mo?i, dokler ne zagrabi turbina. Se pravi, da je do 2.000 obratov popolnoma mrtev, ?e pa ?elim speljat pa cvilijo gume, kar spet ni dobro :ne vem: Mogo?e ?e kdo sumi na kako stvar?

Napisano

Hvala za odgovor! Te?ko povem, koliko ?asa se mi to dogaja, ker imam avto samo 2.000km in ne vem, kaj se je prej dogajalo z njim oziroma kak?en naj bi bil. Vem samo, da pri nobenem dizlu do sedaj, teh te?av nisem imel (pri bencinarju pa sploh ne). Po ravnini z avtom ?isto normalno speljujem in ni nobenih te?av, ampak v klanec pa nima nobene mo?i, dokler ne zagrabi turbina. Se pravi, da je do 2.000 obratov popolnoma mrtev, ?e pa ?elim speljat pa cvilijo gume, kar spet ni dobro :ne vem: Mogo?e ?e kdo sumi na kako stvar?

 

problem dobave nafte / pritiska crpalke?? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je sklopka probaj zategnit ro?no, daj avto v prvo in na hitro spusti sklopko... ?e bo avto mrknil takoj je sklopka vredu... ?e temu ni tako zna bit da sklopka drsi...

 

kaka zavora tut ne slu?ajno dr?i?

... te?ko je tako ugibat <_<

Napisano

Danes sem klical g. Simona v Medvode pa se naro?il na servis. To te?avo sem mu sicer pozabil omeniti, bom pa avto vseeno peljal, ker je treba zamenjat podlo?ke pri ?obah, verjetno kaki filter itd. Pa ga bom prosil, naj ?e to pogleda.

Napisano

Simon je ?e tolko teh dizlc previja?il, da ti bo iz glave vedel to?no v ?em je te?ava (upam le da je kak?na manj?a zadeva in bo cena ugodna, potem pa zoom-zoom dalje)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.

33112_1.png

Napisano

Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.

 

Res je,da je specifi?en ta motor in tudi res je,da je treba kar orenk nabit gas v kak hud klanec.

Ve?krat mislim,da bo vse odletelo skozi havbo.Malo ?udna mi je ta sklopka. :whatever:

 

 

Napisano

Ponavadi ?e je sklopka hin potem avto ne crkuje ampak sklopka drsi avto pa stoji ali pa ne more? oddvojiti motorja od menjalnika to je pa druga skrajnost.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Preve? navora pri na?aćnih obratih motorja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.