Skoči na vsebino

projekt mazda6 webasto upgrade


jures

Priporočeno sporočilo

Huuuuu delaaaaa!

 

Jures car je vse zrihtal :bravo: . Sem vesel k radio :danzoman: .

 

Prva 2.2 Mazda :D

 

Za v naprej bo treba napisati, da imajo vse nove mazde 2008 in naprej dodatek, ki ga moramo upo?tevati pri vgradnji, ?al tudi cenovno....(?e vedno veliko manj kot 400? zgolj za SW :vskalo: na uradnem servisu)

 

V vednost: tisto v ceniku Webasta po Sloveniji za 270? je zgolj materila za nadgradnjo!!! Brez ure, brez daljinca in brez SW upgradea za nove mazde.

 

Torej ?e po ceniku sestavimo:

http://www.webasto.si/pdf/grelci.pdf

 

Stara mazda

material 308?

daljinec 392?

delo??

 

brez dela 700?

 

nova mazda

material 308?

daljinec 392?

Software 400?

delo??

 

1100?

 

:blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pa ne pogresam webasta...spadam v tisto skupino (1%), ki nima koristi od webasta :D

 

kako da ne, ?e ga ma? potem ima? koristi, tudi ?e ga ne vklopi? sam ampak avto :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Novi lastnik RX8 prej?njega lastnika - zdaj?njega lastnika Exea me spra?uje o Webastu v RX8....

So kake omejitve, po moje ne :huh: ...ne poznam toliko Wankla in hlajenja....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Aja mraz bo, v?eraj smo ?e eno namontiral :hudicek:

 

Ampak Telestart 100....popolnoma druga?no vezje :vskalo: , je ?e skoraj nazaj poslal, ampak je stric gugl re?il zadevo, prvi? pri nemcih da ?rna ni masa... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Jures se je tole ?e kaj pocenilo? :blush: Spra?ujem za 6ko 2006 letnik...

Zakaj hudirja je daljinec tolk drag? Po moje bi se ga dalo skopirat kot smo delal za parkinge v ?tudentskih domovih. Prodajal so se (?e si ga dobil) za 120 eu, mi pa nenamenske brez nalepke za 33eu pa gasa :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures se je tole ?e kaj pocenilo? :blush: Spra?ujem za 6ko 2006 letnik...

Zakaj hudirja je daljinec tolk drag? Po moje bi se ga dalo skopirat kot smo delal za parkinge v ?tudentskih domovih. Prodajal so se (?e si ga dobil) za 120 eu, mi pa nenamenske brez nalepke za 33eu pa gasa :hudicek:

 

Saj ni tolk drago, daljinec pac ni edini kar potrebujes je cca 50 posto vsega poleg releja, pumpe, kablov, objemk, hladilne, vezic....

Sam daljinec pa ti nic ne naredi brez webasto centrale....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jures se vedno ne dela. se bom se enkrat mimo oglasil. ok?

 

bo treba konektor od kajlat.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ga bos spravu v red (juresa, da bo zacel delat namrec) :P

 

hehe sloven??ina press - Jures kot oseba ne dela, webasto pa kot naprava ne deluje

 

Bravo Labi - sloven??ina; sedi pet :bravo: 80% avtohtonih Slovencev ne pozna te razlike :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe sloven??ina press - Jures kot oseba ne dela, webasto pa kot naprava ne deluje

 

Bravo Labi - sloven??ina; sedi pet :bravo: 80% avtohtonih Slovencev ne pozna te razlike :blush:

 

Makedonca bosta vidva ucila, ta prava....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Rad bi dal webasto v Audija, pa me zanima, ?e rabim ?e posebej obto?no ?rpalko, ali ta v webastu samem zadostuje.

Sem pri enih opazil, da v kompletu prodajajo benz pumpo in obto?no pumpo, ali tisti nimajo svoje ?rpalke?

 

Pri audiju pazi - ima poseben Sw in tako naprej, ni nujno da bo delal z daljincem kar takoj, ker can bus ne bo dovolil. Poleg tega imajo nemci dodatno blesavost proti kraji (ja radi jih jemljejo) in sicer da ob vsakem tokokrogu brez klju?a vklopijo blokado....

 

Exea sem takole imel, ker nisem hotel posegati v elektronko:

 

- pri?gal webasto na daljinca

- ko dela webasto avta ne more? odkleniti ali zalavfati, ker se je vklopila blokada (?trom webasta lavfa notranjo ventilacijo), ?e? kradejo ga....

- torej pred vstopom ugasniti webasto, da lahko odklene? in zalavfa? avto...

 

ta je bila pa ?e bolj lovska

- ?e je webasto deloval med vo?njo (da sem ga ponovno vklopil po v?igu motorja) si lahko ugasnil avto, izvlekel klju?, avto je pa ?e lavfal :jupiii: - dokler nisi izklopil webasta

 

Kolege sem nategoval - si ti videl kaj sem dopla?al? Daljinski izklop avta....vsi wtf?

Parkiral sem avto, pustil v leru, izvlekel klju? in od zunaj z daljincem webasta ugasnil avto :hohoho::hohoho:

 

Tako dont fuck wiz za ?ermans...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam da ne bom imel takih problemov, avto je 13 let star, tehnika pa isto.

Kaj pa vodna pumpa? Si tudi ti mel dodatno?

 

za delovanje ob ugasnjenem motorju je obvezna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...

Torej - ali koga ?e tole zanima v kratkem bomo spet delali, imam cene nadgradenj.

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.