Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

 

si dal toliko podatkov da je joj - a je dizel predvidevam, ker te ga imajo....samo IMV ve?inoma crkuje v ?tantgasu, ne pri v?igu, pri tebi bi znal biti senzor za zrak ali nekaj na loputi zraka, preglej cevi, kable....

 

ker ?e mora? 'no?no' vzdr?evat plin je verjetno to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

 

?e bo? rabil imv ventil imam jaz novega na zalogi ugodno.......
Napisano

kolko je to ugodno v eurih? :D

 

?e enkrat ne kar kupovati - preglej luft messer - ?e ti avto lavfa v ?tantgasu potem IMV dela 100%

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nujno, da je luftmesser uni?en, lahko je samo umazan ali pa je kaki slabi stik.

Napisano

jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina :glare::glare:

mazda 6 - 2.0 diesel - 136PS - letnik 2003

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina :glare::glare:

mazda 6 - 2.0 diesel - 136PS - letnik 2003

 

pi?e zgoraj :D, s tem da na pretoku zraka ,je lahko samo luknja v cevi, slab kontakt, sneta cev...itd itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

 

Pri meni je te?ava ista :) ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Pri meni je te?ava ista :) ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem :)

 

danes pa ni blo minusa zjutraj, ampak je bla 0 :) ...je pa moja mazda normalno v?gala brez dodajanja plina :) ...zanimivo :glare:

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

To je neki elektro problem oziroma pomojem zajec ti?i v avtomatskem ?oku. Ra?unalnik dobi neke napa?ne podatke o temperaturi in potem ho?e v?igat brez "pomo?i". Enkrat dela, drugi? spet ne. To je moje lai?no mnenje... :ne vem:

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

 

Tam bo verjetno 0 narobe. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.

Napisano

jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.

 

Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek :) ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek :) ...

 

To je enako kot pucat EGR ventil-efekta nobenega. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.