Skoči na vsebino

Prva izku?nja z iStop motorjem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je ?katlica v katerem se je 4 dni preva?alo 5 osebkov s torbami, ruzaki.... :notworth:

post-2637-1319452021_thumb.jpg

 

NA periferique - obvoznici, kjer je vedno guzva, sem cviknil da mi je avto crknil....no nato sem ?ele spoznal da imam istop motor, ki ugasne v leru in spu??eni sklopki.

 

Moram re?i da mi je bilo to zelo mote?e, ?e ve? mislim, da ta sistem prej ?koduje avtu kot pomaga (pomagal naj bi sicer okolju...). Ko avto ugasne deluje ?e vse - radio, ventilacija, lu?i, skratka vse.

Ko stisne? sklopko avto v?ge iz ni?le in vidno utripnejo glavne lu?i, radio in vse ostalo - ko avto miruje, ni kakega pomo?nega napajanja elektro motorja ali podobno, tudi ventilacija za?ne le pihati - ?uti se da klima ne dela (kompresor).

 

Sedaj pa si predstavljajte, da sem v gu?vi na cca 5km razdalji ta avto vsaj 15x ?e ne ve? ugasnil in pri?gal, in to s pri?ganimi porabniki, kot so lu?i, ventilacija...itd itd :huh:

 

Probaval sem ?e ostalo, na mestu ko motor ugasne sem ve?krat pritisnil pedal zavore in ko rata trd - ob tretjem stisku se zopet v?ge motor, ker pa? servo to zahteva....

 

itd itd.....sistem je anoying do konca in resno se vpra?a? kako je s ?tarterjem in akomulatorjem - vsaj v pogojih kot je velemesto, ker stalno motor dela on/off....kaj ?ele pozimi :huh: .

 

K sre?i je tu gumb A za izklop sistema!

 

Obenem je kazalec goriva strmo padal, ker mno?i?na v?iganja avta na ful sigurno porabijo ve? kot avto v leru!!!

 

Zaklju?ek: razo?aran in ne bi imel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za rent-a-car avtomobile je to res butasto, da imajo ta sistem saj ni ob?utnega prihranka za tistih nekja 100km, ki jih prevozi?.

 

kar se pa ti?e v praksi pa naj bi imeli vzdr?ljivej?e ?tarterje tako, da na?eloma bi ?tarter moral zdr?ati. Problem je pa v tem, da si itak ugotovil, da vsa ostala elektrika in elektronika trpi zaradi ?tarterja kot precej mo?nega porabnika in vpra?anje je koliko ?asa bo zdr?ala tole trpljenje z nihanjem napetosti.

 

Verjetno bi bila edina pametna re?itev uporaba ali dveh lo?enih akumulatorjev ali pa spremembo celotnega sistema na recimo 48V napajanje. :ne vem:

 

Dokler pa tega ni je pa res vpra?anje a bo? karkoli prihranil - na gorivu mogo?e, na servisih pa ziher ne.

 

V bistu je pa ?e dobro, da lahko sistem izklopi?, sam da ne bo si kak stra?no zavedno zeleni Lojzek iz EU spomnil in uzakonil kot obvezno brez mo?nosti izklapljanja. ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Sistem start stop dodatno pla?a? zato, da ti prej guzne aku, po mo?nosti ?tarter, za elektroniko pa takole guncanje napajalne napetosti zagotovo ni blagodejno. In potem je verjetno ekolo?ki prihranek enak potro?ku energije za izdelavo novega aku in kolikor predelava starega obremenjuje okolje.

 

Najbolj butast je imeti v avtu nekaj kar ti uturijo pa ne rabi? in ne uporablja?. Pri nas na ?ihtu je ena takih butastih 6.in 7. sede? v slu?beni Toyoti LC. Rezultat je vsaj 150l manj?i prtlja?nik, tam nekje 50kg te?ji avto =slab?i pospe?ki in ve?ja poraba, pa ?e prav zagotovo pla?a? ta dva zica pri nakupu, ni opcije brez.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

na koncu ugotovi? da je edino ekolo?ko ravnanje skromnost.

namesto enega ?loveka, v avtu 4je ljudje.

javni prevoz.

enako je z elektriko. tiso? var?nih ?arnic nam ne pomaga, ?e z ostalimi stvarmi tro?imo vedno bolj.

Napisano

Na kratko, spla?a se toliko kot

Na dolgi rok v resnici naredi ve? ?kode kot koristi. :vskalo:

 

oblikovno mi je bil pa Prius vedn u?e? :blush:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tokratni ride Fiat 500 ima tudi ta sistem - enaka izku?nja :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si vozil v mestu, kjer se ustavi? vsako minuto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tud, (D pa M predvsem je kar dost prometa pa semaforjev, sam ce se prav spomnem, ni se vsakic ugasnil...)

vem pa, da me ni motilo pa ga nisem izklopu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e pa no?e? da ugasne pa sklopko dr?i? ;) Pa ne bo... Joj kok mi je blo u Audiju hecn ko je ugasno sm dal v ler pa spusto sklopka pa ugasne... Sm mislo da je bil ?e kr v prestavi pol pa vidm da ma start/stop...

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e pa no?e? da ugasne pa sklopko dr?i? ;) Pa ne bo... Joj kok mi je blo u Audiju hecn ko je ugasno sm dal v ler pa spusto sklopka pa ugasne... Sm mislo da je bil ?e kr v prestavi pol pa vidm da ma start/stop...

 

je gumb za to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.