Skoči na vsebino

TRESENJE MZ6karavan KO JE HLADNA


Priporočeno sporočilo

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

 

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

 

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

 

Ho?e? re?t, da jo zebe pa dregeta? :ne vem:

 

 

 

Kolk ?asa pa se to ?e dogaja. Mogo?e bi bilo treba preverit nivo olja ali pa ga celo zamenjat, dat kak aditiv za bolj?e mazanje.

 

S kolk obrati pa vozi?, ko je avto hladen? ?e so obrati prenizki ni dobro, saj je mazanja slabo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

 

na to sem ciljal, ker nekateri vozniki tudi speljujejo do 2000 in verjetno zato trese

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

 

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

 

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolk bo me to stal,kaj bi blo pametno(cekotno sklopko) ?e zamenjat - kje najdit dobrega mehnika.....

 

Material se pravi sklopka in vztrajnik te bo pri?el okoli 700? pa ?e nekaj za delo, ra?unaj kar okoli 1000? pa gor

 

Mehanik pa ?e ve?krat omenjen :blush:

 

http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako naj zdaj ugotovim al je res vztrajnik al ne? bil pri mehaniku pa ni vedu kaj bi bilo to tresenje???

 

Na moji Mazdi ko je bil vztrajnik na koncu, se mi je poznalo na tempomatu. Ko sem vozil po klancu navzdol in sem imel vklopljen tempomat se je a avto rahlo zaletaval. Po menjavi vztrajnika je to nihanje prenehalo. to bi bilo mogo?e za provati.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.