Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
:D zaj ce uspe si sa lepo nauco in se pol lahko na svojem menjas in ne rabis prodat :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je BOBI napisal:

:D zaj ce uspe si sa lepo nauco in se pol lahko na svojem menjas in ne rabis prodat :P

 

?ak pa saj to je njegov a ni :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ne, poglej par postov vi?je, bo? vidu, da gre za ?rno RX :) druga? sm pa zadevo vidu u ?ivo, Mitja me je zapelu en krog s svojo in morm re?t, da je :bravo: moj nasledn avto bo 100% RWD :ljubezen:

Napisano

No spet tu! :D

 

Motor je vgrajen, in vsi deli, ki se nahajajo spodaj na avtu in motorju so speti, ju3 naju ?aka le ?e elektrika in en kup plastik, ki se nahajajo okoli in na motorju!

 

Tak, da ju3 bi naj bil D-day :bravo: ?e pa ne jebat ga! :blush:

Napisano

Jeba!

Na zalost ni tak kot nek ?estak, ki ga imam vlo?enega, ko papriko, avto je zalaufal ampak je v okvari ena v?igalna tuljava, pol pa ?e ni konec! ?zmeden?

 

Ohi?je bencinske pumpe je zrabljeno in v zelo nizkih obratih ne dr?i dovol tlaka (nevem sicer zakaj so delali tako glupost, da ima regolator pritiska v sameme keslu) :ne vem: tak, da bom imel ?e kr en lep vikend paket, do bom zadevi pri?el do dna!

 

Po drugi strani pa laufa motor zelo mirno tak za enkrat ostajam optimisti?en :vskalo:

Napisano
  je Mitja MX6&T napisal:

 

Ohi?je bencinske pumpe je zrabljeno in v zelo nizkih obratih ne dr?i dovol tlaka (nevem sicer zakaj so delali tako glupost, da ima regolator pritiska v sameme keslu) :ne vem: tak, da bom imel ?e kr en lep vikend paket, do bom zadevi pri?el do dna!

 

 

Pa sej ta avto se sploh ne voz v nizkih obratih :danzoman: ?e "?tand gas" mu nastav na ene 2000 pa bo! :D

 

Sej ti bo ratal, to te sam mal heca ker drga? bi ?e divjal tam po Ru?ah :zvizga:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

:D:bravo::danzoman::jupiii:

 

Probna vo?nja uspela :D vse do zatajitve sklopke :angry2:

 

No zdaj vsaj vem ?emu se moram izogibati pri sestavi tega motorja in pa pri prvem zagonu, da si ne delam nepotrebnega dela!

Ostalo je ?e nekaj malenkosti za postorit in bo nared za nove kilometre :bravo:

Avto je sicer v?gal takoj a po nekaj sekundah ni bilo ve? ne duha ne sluha o delovanju, po priklopo na diagnostiko je motor za?el ponovno v?igat :aaaaa: aja no in pa po tem ko sma ?e mela 20i? sve?ke veni in ponovno not :zvizga:

Napisano
  je Symon napisal:

?e ni poslovna skrivnost, koliko okvirno te je stalo? Tole bi znala biti nova tr?na ni?a, bi ?e jaz kupil RX-8. :P ?e seveda ne bi toliko pila. :blush:

 

 

Sama tesnila so prisla 400$, potem pa smo ?e menjali le?aje na glavni gredi, potem smo pobrusli stranske ?elezne plo??e, menjali sklopko in potisni le?aj, potem pa ?e olje ni te malenkosti in je zneslo skupaj na 700?

 

Aja kaj se ti?e porabe je pa tak v to, ki sem jo zdaj popravljal pride not plinska in?talacija, ki jo bo vgradil moj kolega cena le te je pa 900? :D

Napisano
  je Mitja MX6&T napisal:

...tesnila so prisla 400$...le?aje na glavni gredi...pobrusli stranske ?elezne plo??e...menjali sklopko in potisni le?aj...olje...malenkosti...skupaj 700?

Vse to za pol cene od sklopke M6 navor ?zmeden?
  je Mitja MX6&T napisal:

Aja kaj se ti?e porabe je pa tak v to, ki sem jo zdaj popravljal pride not plinska in?talacija, ki jo bo vgradil moj kolega cena le te je pa 900? :D

 

To bi mene zanimalo kot naslednji avto RX+LPG :ouje:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
:bravo::rispekt::rispekt:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kapo dol :rispekt: . ?e si pameten, bo? za?el rihtat wankle...mal marketinga pa bo. Bo? ve? zaslu?il kot s ?estaki.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hehe! :D

 

Hvala vsem za ?estitke no, da nebo pomote pomagal mi je prijatelj Beno nekateri ga ?e poznajo tak, da ja ?e bo vse po sre?i bom naredil tudi mojo samo zdaj mi je prioteta zalaufat delavnico :D saj mora pokrivati najemnino, stro?ke itd! :(

 

Se pa lotim brez problema tudi naslednjega Wankel motora brez strahu in z malo ve? znanja, ki sem ga pridobil na tem avtu!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.