Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej katero motorno olje se najbolje obnese pri mazdi 6? Avto ima trenutno 230xxx kilometrov in bo potrebno v kratkem zamenjati olje. Kaj priporo?ate? Upam da ni bilo ?e 100 topicov odprtih na to temo,vsaj najdel nisem ni? uporabnega sramezljiv

Napisano

Torej katero motorno olje se najbolje obnese pri mazdi 6? Avto ima trenutno 230xxx kilometrov in bo potrebno v kratkem zamenjati olje. Kaj priporo?ate? Upam da ni bilo ?e 100 topicov odprtih na to temo,vsaj najdel nisem ni? uporabnega sramezljiv

 

predvidevamo brez DPF?, letnik?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se opravi?ujem za pomankljive podatke sramezljiv . Torej Mazda 6, 100 kW / 136 KM letnik 2004. Mislim da je ?e brez dpf filtra. Je pa avto enako opremo in motor kot ta na avto.netu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4435113&show=1

 

Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.

Ali si jih ti na tvojem ?e zamenjal?

 

 

Napisano

Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.

Ali si jih ti na tvojem ?e zamenjal?

 

Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?
Napisano

Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?

 

Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal? :aaaaa:

V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.

 

 

Napisano

Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal? :aaaaa:

V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.

 

Je slede?e olje primerno za ta motor?

 

Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-30

 

Specifikacije:

 

• ACEA A3/ B3

• API SM/CF

• MB-APPROVAL 229.3

• VW 502 00/ 505 00

 

Fuchs olje ?e nekaj ?asa uporabljam v svojem Volvu z D5 motorjem (0W-30 gradacija) in sem zelo zadovoljen. Poraba olja je cca pol litra na servisni interval 15000km. Verjetno bi se dobro obnesel tudi v Mazdi?

Napisano

Jst uporabljam Fuchs na mazdi z DPF-jem pa ni nobenga problema. Je pa malo druga?na oznaka od tvoje.

 

Le redno menjaj olje in filtre.

 

Lp

Napisano

Se pravi letniki 2004 ?e nimajo dpf filtra?

 

nope, samo FL modeli

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da ne za?nem nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

SAE 5W30

SAE 5W40

SAE 5W50

SAE 10W30

SAE 10W40

SAE 15W30

SAE 15W40

 

Kaj pravzaprav pomenijo te oznake in kaj povedo o olju?

 

Hvala.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Da ne za?nem nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

SAE 5W30

SAE 5W40

SAE 5W50

SAE 10W30

SAE 10W40

SAE 15W30

SAE 15W40

 

Kaj pravzaprav pomenijo te oznake in kaj povedo o olju?

 

Hvala.

 

Neki tazga :P

 

Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.

"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:

 

0W .... -30°C

5W ..... -25°C

10W .... -20°C

15W .....-15°C

20W .... -10°C

25W .... -5°C

 

?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.

Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.

 

post-278-1326486056_thumb.gif

Napisano

Neki tazga :P

 

Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.

"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:

 

0W .... -30°C

5W ..... -25°C

10W .... -20°C

15W .....-15°C

20W .... -10°C

25W .... -5°C

 

?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.

Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.

 

post-278-1326486056_thumb.gif

 

v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...

5W30

10W40

 

edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..

Napisano

v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...

5W30

10W40

 

edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..

 

Je potem tole primerno olje?

 

http://www.mimovrste.com/artikel/473001512...ol-edge-5w30-5l

Napisano

@Roko - super razlaga, vedno sem se spra?eval kaj natan?no pomeni oznaka npr. 10W-40. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pa ja da je, saj konec koncev so vsa dana?nja olja tam- tam po kvaliteti, Mobil, Castrol, Motul...itd, pazit je treba na viskoznost, da ustreza kar priporo?a Mazda, pa probat je treba.. jaz imam trenutno notri Mobil1 SAE 0W40, pa bom menjal pri menjavi na Castrol 5W30;saj ne da je slabo, ampak predobro za moj traktor in zato ga malo papca... ;)
Napisano

Ne ni za DPF ker nima oznake C1. C2 je za PSA avtomobile.

Lp

 

Zakaj pa na kocu pi?e:Izpolnjuje zahteve preskusa motorja: API SL / SM / CF, JASO-DL1-08?

Ker v navodilih mi pi?e acea c1 ali jaso-dl1.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, dokler ne boš razkazoval družinskih draguljev na kameri si v redu. 😜   Tole ni izmišljeno in dejansko so imeli v kontaktnem centru enega takega ekshibicionista. Kljub ponavljanju policija ni ukrepala, češ sej to ni kršenje javnega reda in miru. Če bi to naredil na tromostovjo bi ga prijeli, tko pa... 
    • Malo sem pričakoval, da bom danes v Italiji imel kakšen pripetljaj ampak to kar sem danes doživel še nisem nikoli v svoji vozniški karieri.   To, da sta tam med italijanskimi vozniki dva pol je znano. Eni se vozijo počasi med 40-50km/h, na drugi strani pa agresivci, ki ti rineji v prtljažni na manj kot meter distance pa točno vidi, da ne moreš iti naprej zarad mećkača nekaj avtov naprej.   Ampak to nekako sprejmeš ne pa to kar sem doživel na cesti med Pontebo in Trbižem. Spet en bolj počasne sorte spredaj ampak ne tolk ekstremno počasen, cca 10-15km/h pod omejitvijo. Prleti za mano en ogromen ameriški pickup in pribremza tik za mojo ritjo. Ok ajde debil.   Ampak tukaj se ni končalo, neuravnovešenec nato upočasni in naredi razliko na ene 100m in ponovno po gasu in spet bremzanje tik za mojim avtom. Tak manever je ponovil 4x in vsakič me je stisnilo kdaj me bo nabil. Sem iskal kako počivališče, da se mu umaknem, ampak v petem poskusu je pa šel mimo mene. Potem pa nikakor ni prišel mimo ostalih zarad preveč prometa. Šele po 10km vožnje je šel na AC proti Avstriji jaz pa proti Sloveniji.   Sem komaj čakal, da pridem v Slo, ker tole danes v Italiji je na meji norosti. Ok, sej pri nas se je našlo nekaj motoristov, ki so vozili kot bi relkel "v smrt", ampak daleč ne tolk dramatično.    Sej bi naredil video, sam kaj ker se bodo našli spet kakšni pajaci na forumu, ki bodo iskali krivdo pri meni. Tko da dvomim, da se bom trudil.
    • Ne maram ker se moram prej počesat.
    • Mimogrede. Subvencije so že vračunane v ceni. Subvencije tako v resnici ne dobi kupec, ampak kitajec.
    • Aja z mailom si se prijavil in ne z dodeljenim uporabniškim imenom. Ja to pa je malo drugače res. Predno je šel Klik dol iz certifikatov in na prijavo OTP se je razglabljalo na nivoju varnosti ali sploh pustiti prijavo z mail naslovom. Precej nasprotnih mnenj je bilo in potem so naredili kompromis, da zaradi lažje uporabe se dovoli mail prijavo ampak samo za omejene zneske. Žal sem pozabil kolk je bil limit, ampak mislim, da ni visok. Če presežeš moraš pa res potrdit prijavo z uporabniškim imenom.   Video klic uporabi naslednjič... tam boš sigurno dobil nekoga v živo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.