Skoči na vsebino

Veliki servis pri nepoobla??enem servisantu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tut mene malo presen?a ta cifra, ker povsod kjer sem vpra?al je material 700? (govorim za drugo generacijo mazde)... potem je spet tu vpra?anje, kaj ta velik servis zajema... ali je not res zajeta menjava vseh filtrov itd...

 

Definitivno pa je Simon moj favorit... pa ?e pri njem pri?param 200? je to 200?... vsaj vem da bo zadeva narejena tako kot je treba

 

ko tale klin?ev sneg zgine gremo v akcijo

  • Odgovori 72
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Jaz sem ga na?eloma spra?eval za letnik 2004 (kakor ga ima Lepi Mitko) se pravi to je bila brez DPF, tako da za II. gen. ga bo treba pa? poklicat, verjamem pa da bo cena ugodna (druga?e nebi na ?rnozmajkli v teh dneh ravno pri njemu menjaval sklopke, hehe)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lep pozdrav

 

mene pa zanima ?e slu?ajno kdo ve kje bi dobil tuv certificat za eibach fedre ker sem namre? lani avto kupu pama

omenjene fedre gor nima pa narejene homologacije

 

hvala in lp

 

dokler ne zagnjavijo ne diraj...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Mislim, da ima prav da zrihta? - 40? pa mir.

 

Ena varianta je zastopnik, ker ni samo TUV. Potreboval bo?:

 

- TUV

- izpis optike in poro?ilo o vgradnji - tu se je treba zmeniti z nekom, mu pla?a? optiko, pa da ti ?templja ?e tisto poro?ilo. To poro?ilo dobi? na tehni?nih

 

Eno leto nazaj sem jih menjal na MX5

 

veliko se najde preko googla - i??i eibacx XXX TUV PDF (xxx je model)

 

ali pa pokli?i http://www.amortizer.si/eibach-sportne-vzm...-in-amortizerji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nemci ne bi bili nemci, ?e ne bi imeli vse dokumentirano

izberi svoj avto

http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?...1001&12=140

 

in spodaj klikni na tuv

http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/12012/...5-004-03-22.PDF

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo za informacijo... ker glede na kilometre, ki jih delam zadnje mesece, veliki servis ne bo prej kot pa augusta-septembra, olje pa imam v avtu staro ?e leto in pol, sem naredil en redni servis kar na AMZS.

 

Menjava oljnega, zra?nega, klima filtra, olja (Mutol) in menjava komplet zavornih plo??ic me je z delom vred stala 305?... vsi deli (razen olja) so "prva vgradnja" oz. isti, kot jih mazda montira sama...

bili so celo toliko, da so mi predlagali, da grem plo??ice iskat kam drugam, ker so te originalne bojda kar drage (88+40?)... ampak se mi ni bilo za obadat s tem :glare:

 

Tudi ostale drobnarije, kot je hladilna teko?ina in podoben jajc so bile pregledane in bojda je avto top :danzoman:

 

Mehanika poznam osebno, tako da vem, da je tudi delo bilo opravljeno na nivoju in to v dveh urcah B)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

vidim da je tale Simon kar prava izbira za katerikoli servis ... Namre? ?aka me serivs na 100.000 KM pri Mazda6 karavan, 2.0 dizel, 2006 letnik.

 

Zanima me ?e ?e dele kot so filtri, olje in ostale stvari potrebne za servis kupite sami?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav.

Napisano

?ivjo,

 

vidim da je tale Simon kar prava izbira za katerikoli servis ... Namre? ?aka me serivs na 100.000 KM pri Mazda6 karavan, 2.0 dizel, 2006 letnik.

 

Zanima me ?e ?e dele kot so filtri, olje in ostale stvari potrebne za servis kupite sami?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav.

 

Jaz bi to kar Pelku prepustil, on to?no ve kje vzet material, dobi ga ugodneje kot ga bo posamezna fizi?na oseba, plus to da ti potem lahko da garancijo na material kot tudi na opravljeno storitev! :jupiii::punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za hiter odgovor ?efe ... Ga/jih bom kr poklicu pa povedu model, km, potem pa naj on pove ali naredimo glavni servis ali rednega.

 

Ko ste napisali, pa je mo?nost tudi nadomestnega avta?

Koliko ?asa pa je avto na ve?jem servisu? 3, 4 ure ali ve??

Te?ko dobim zamenjavo avta :/

Napisano

S Simonom se je dobro kak?en dan prej sli?at, pa da pove? naj ti da nadometno makino (ponavadi ima kak?nega Clia na lagerju, ki ga znam jaz peljat s povpre?no porabo 5 litrov, hehe). :jezicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fajn u?timejta, pa s ?immanj stro?ka (tudi benza na Cliu, se razume). :D:punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hello!Sem novope?eni lastnik Mazde 5, 2.0 D, letnik 2008. Ker berem same dobre stvari o mojstru Simonu prosim za njegov kontakt.Bli?a se mi glavni servis na 120.000km....:(

 

 

Lp,

 

Igor

Napisano

@Ajgor, ima? sporo?ilo v svojem nabiralniku! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

evo... veliki servis za mojo mazdo... 480? z delom

(brez filtrov in olja... to sem po?timal ?e dva meseca nazaj)

 

Ni nekaj najcenej?ega, pa dobro... sam da je vredu narejeno :)

Napisano

evo... veliki servis za mojo mazdo... 480? z delom

(brez filtrov in olja... to sem po?timal ?e dva meseca nazaj)

 

Ni nekaj najcenej?ega, pa dobro... sam da je vredu narejeno :)

 

ma lej,moj majstr prav da ce bi mel vsi mazde bi mel mahankari zlo mal dela :D

tok da ce bi tko enmu pelu da ti osnovne stvari menja...filtri,olje,kar ti dusa da,peljes k enmu mehankarju tko...nav nc narobe.al kaj? :D a si se odlocu pol ze kej za temno folijo za zadne luci? :hudicek:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

evo... veliki servis za mojo mazdo... 480? z delom

(brez filtrov in olja... to sem po?timal ?e dva meseca nazaj)

 

Ni nekaj najcenej?ega, pa dobro... sam da je vredu narejeno :)

 

ma js sm dal 790? na uradnemu. komplet servis + jermenica alternatorja in premontaza ene gume.

www.trziskisladoled.si

Napisano

ma js sm dal 790? na uradnemu. komplet servis + jermenica alternatorja in premontaza ene gume.

 

Koliko popusta pa so ti dali na uradnem servisu? Ali je tak?na cena za vsakega dr?avljana? Meni so hoteli za olje, oljni, zra?ni, mikro in sve?ke 320E.
Napisano

Iceman,

Hvala za odgovor. Vidim, da se rad pohvali?. Kot sem razumel, so bila vpra?anja normalnih ljudi (dr?aljanov) o ceni servisa. Ti pa si povedal ceno, ki ti jo najverjetneje omogo?i nek sorodnik ali poznan na uradnem. Govora je o cenah brez poznanstev, ?e sem prav razumel. Ali pa se motim? Brez zamere.

Napisano

ma js sm dal 790? na uradnemu. komplet servis + jermenica alternatorja in premontaza ene gume.

 

Samo servis pa jermenica je dalec od velikega servisa kaj pa zobati jermen s sponarjem, sponar mikrojermena? To je tisto ta glavni in najdrazje??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.