Skoči na vsebino

Novi BT-50


jures

Priporočeno sporočilo

A ti to resno?

A je to samo nek prototip al je to res v proizvodnji?

A je to le kak?na fotomonta?a?

 

?e je to res, bi prosil za en ?krtoc, da si ga poveznem ?ez glavo... Je kdo mogo?e opazil, da se je vozila v glavnem po asfaltu, nekaj malega po utrjenem makadamu in naslab?a podlaga je bila trata pred blokom. Pa kromasta ogledala? Pa tista drobna stikala, ki jih na slab?i poti niti ne nacilja?. Pa da ne na?tevam vseh ostalih traparij. Pa saj je vsaka naslednja generacija Mazde slab?a.

 

?e je to res in ?e ni tole noben hec, vas ne poznam ve?.

 

In ne, Boss, ni hud, ampak hudo beden... Tole naj bi bil nek poltraktor? Zapelji ga na neko blatno gradbi??e, sprehodi se malo naokoli, potem pa se v blatnih gojzarjih usedi v tole skrpucalo. In ko ga nato za?ne? ?istiti, ugotovi?, da je hudo beden. Da ne za?nem ocenjevati ?e ?esa drugega, kar se pri tovrstnih poltraktorjih ocenjuje. Saj ni protokolarna limuzina ampak delovni stroj. Beda od bede. Ma ni vredno, da sploh zgubljam ?as zaradi njega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti to resno?

A je to samo nek prototip al je to res v proizvodnji?

A je to le kak?na fotomonta?a?

 

?e je to res, bi prosil za en ?krtoc, da si ga poveznem ?ez glavo... Je kdo mogo?e opazil, da se je vozila v glavnem po asfaltu, nekaj malega po utrjenem makadamu in naslab?a podlaga je bila trata pred blokom. Pa kromasta ogledala? Pa tista drobna stikala, ki jih na slab?i poti niti ne nacilja?. Pa da ne na?tevam vseh ostalih traparij. Pa saj je vsaka naslednja generacija Mazde slab?a.

 

?e je to res in ?e ni tole noben hec, vas ne poznam ve?.

 

In ne, Boss, ni hud, ampak hudo beden... Tole naj bi bil nek poltraktor? Zapelji ga na neko blatno gradbi??e, sprehodi se malo naokoli, potem pa se v blatnih gojzarjih usedi v tole skrpucalo. In ko ga nato za?ne? ?istiti, ugotovi?, da je hudo beden. Da ne za?nem ocenjevati ?e ?esa drugega, kar se pri tovrstnih poltraktorjih ocenjuje. Saj ni protokolarna limuzina ampak delovni stroj. Beda od bede. Ma ni vredno, da sploh zgubljam ?as zaradi njega.

 

a pol ti ni vsec?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej, tole naj bi spadalo v razred poltraktorjev. Torej delovni konji. Pa si ga sam oglej in povej, a je to res to ali je neko spakedralo, ki ni za nobeno rabo. Pojdiva lepo po vrsti in si najprej poglejva zunanjost. Kromani pokrovi ogledal, kromana letev med masko in odbija?em, plasti?ne obloge,... Ti to deluje robusten avto za gradbi??a, delovi??a, gozd, kmetijo,... Torej, greva dalje. Si mogo?e opazil obliko kljuna? Pri taki obliki ne vidi? do roba, ?e sedi? za volanom. Torej pri obra?anju med paletami zidakov in gradbi??nimi odri bolj ugiba?, do kam sega, kot pa da bi ga lepo videl. In pri plasti?nem odbija?u ni dobro zapet v paleto zidakov. ?e manj pa v gradbeni oder - sploh ?e so zidarji na njemu. Torej je zadeva precej neprimerna za "ozke" manevre, ki so na gradbi??ih vsakodnevna. Si mogo?e opazil, da ima aluminijasta plati??a? Lepa, ne? Kdo ve, kako lepa bodo po nekaj 100 km makadama? In ?e bo kak?na radodarna zima, ki bo nasula nekaj snega, pa bo potrebno montirati verige? To bodo lepa aluminijasta plati??a, kajne? Greva naprej. Poglejva malo ?e notranjost. Si opazil tapiserijo? Lepa, kajne? Me zanima, koliko ?asa bo lepa, ko se prvi? ustaviva v gozdu, po?agava nekaj podpor za na gradbi??e in se nato usedeva, da se odpeljeva v dolino. Oba od ?aganja in blata. In nato na gradbi??u (ki je ponavadi neurejeno in blata vsaj do gle?njev) stopiva ven in tiste podpore stovoriva ven, nato pa se blatna skoraj do gle?njev usedeva noter in se odpeljeva po apno. V samo enem dnevu bo uni?ena, da se je ne bo dalo ve? o?istiti. ?e ima? otroka in ti nadrobi pi?kotek po zadnjem sede?u, za dodatek pa z ?korenj?ki malo pobrca v zadnji del naslonjala sprednjega sede?a, ima? dovolj dela, da se to spet o?isti. Kaj ?ele blato, seno, ?aganje, apno, smrekove iglice, slama, cement in ostalo, s ?emer se sre?ujemo pri resnem delu?

 

O?itno je to spakedralo narejeno zato, da zgublja vrednost - razen ?e ne stoji samo v gara?i. A za to se mi pa zdi ?koda dat 25000? ali koliko ?e stane. Pa tebi?

 

Torej zadeva nikakor ni nek robusten delovni stroj. O?itno je mi?ljen bolj za po mestu. A s svojimi 5,5 metra dol?ine in 1,8 metra ?irine nikakor ni primeren za vijuganje po ozkih mestnih uli?icah, manevre po prenapolnjenih parkiri??ih in podobno. Torej mu mesta ne le?ijo najbolj.

 

Torej ostanejo ?e avtoceste. Ni mi jasno, zakaj bi nekdo potreboval reduktor in ?tirikolesni pogon ter vozilo, ki je 20 cm dvignjeno od tal za na avtocesto? Se pravi tudi za avtocesto ni. Za kam pa potem sploh je?

 

In glede na to, da ga "dajo na preizkus" nekomu, ki niti ne ve, ?emu se uporablja tisto, kar mu binglja med nogami, kaj ?ele kaj drugega, to ?e ne more biti kak resni stroj. In ?e ne verjame?, ga pripelji k meni, pa ga greva skupaj preizkusit. Avto mislim, ne tistega pajaca, ki se je v njem preva?al...

 

Do takrat pa ne bom ve? zgubljal ?asa z njim. Ni vreden. In ?e Mazda ne bo naredila kaj spodobnega, bom pri naslednji menjavi zamenjal tudi firmo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.