Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

U?eri je dobila "podnapise" za tiste, ki doslej niso uspeli dojeti napisa SIGAS.  B)

post-185-0-10309900-1453975426_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Moj novi projekt za naslednjih par let :) Moram ?e kako lep?o sliko kresnit, da se ne bom samo ?ez balkon nagibal. 

 

 

 

 

post-6662-0-71936700-1455611609_thumb.jpg

Napisano

Trenutno ob?asno cuka, ampak bom naro?il tisti ?udni OBD1.5 kabel iz USA, da ga priklopim na ra?unalnik in si skraj?am muke. Ker ko odpre? havbo, je vse tako natla?eno, da sploh ne ve?, kako bi se zadeve lotil. Nekaj podobnega kot ?e dobi? preve? oblo?eno mizo s hrano... :D

 

Kaj je potrebno narediti:

 

Motor: 

- odpravit cukanje

- zamenjat tesnila pri kolektorjih

- klima spu??a

 

Notranjost: 

- popravit stikalo za vse 4 smerokaze

- ugotovit, zakaj ?trlijo ?ice od alarmne naprave in kje sploh je ta

- popravit centralno zaklepanje iz zunanje strani

- popravit motor?ek na voznikovi strani za spust ?ipe

- avtoradio ne deluje

- armaturna plo??a je po?ena pri vetrobranu (jo bom preoblekel)

 

Zunanjost: 

- popravilo rje na prtlja?nih vratih in barvanje

- kitanje prednjega odbija?a in barvanje prednjega in zadnjega odbija?a

- vgradnja meglenk

- menjava zob?enikov na pop-up lu?eh

- menjava smernikov za belo steklo in in?talacija dnevnih lu?i - za isto plastiko

 

V grobem so to prvi koraki :) Ostalo je samo ?e ?minkanje. Je pa avto res u?itek vozit; dejansko je zelo dobro vodljiv in dale? od evropskih predsodkov o ameri?kih avtih. Pa tudi pri udobnosti niso ?parali. 

 

Za avtocestno kruzanje je tudi poraba kar ugodna za 5700 kubikov. Pri 130-150km/h spije slabih 8 litrov, na regionalkah pa malenkost ve?. Edino mesto mu ne pa?e. Tam se zna hitro zavrtet do 16 litrov. Odvisno od noge :)

Napisano

Mal sem streho podalj?al :ph34r:

 

EbX7WE4.jpg

Zgleda ko mali Aston Martin ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kak?en pa je menjalnik?

 

Auto. Z ro?nim ga je skoraj nemogo?e dobit na tej strani lu?e :/ LS1 (1998+) se pa dobijo pogosto tudi z ro?nim, vendar so od 1995 narejeni iz putra (beri: v Mehiki) in zdr?ijo 60.000-100.000km, potem si pa la?ji za 2000?. Avtomatik je pa bulletproof in zdr?i tudi do 500.000km, ?eprav ti vzame veselje do prestavljanja. V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom :D Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 

Napisano

V performansah so pa minimalne razlike. Na 400m je ?isto mo?no, da pride? prej skozi cilj z avtomatikom :D Presenetljivo dobro prestavlja glede na to, da je precej bolj enostavno narejen kot kaki DSG. 

 

?e je stock menjalnik, ne bo hitrej?i od ro?nega, ker bo ?tartal s prenizkimi obrati in premalo mo?i. ?e mu pa da? recimo kak?en stall converter re?mo tam nekje na 3.000RPM potem pa celo verjamem, da je hitrej?i automatik :P

33112_1.png

Napisano

To sem zasledil med LT/LS debatami :) Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.

 

"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."

 

 

?e en podobno odgovarja:

 

"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.


One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.
If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. 
When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.

But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."

Napisano

To sem zasledil med LT/LS debatami :) Sicrer je govora o Z28, ampak prakti?no gre za ideti?en avto.

 

"To answer your question about 1/4 mile times, stock for stock they tend to be the same. You have to consider that although you are giving up 2 gears, one of those is an extra overdrive that you'll never hit on the 1/4 mile. Then, you take into consideration that the 1st gear of 4L60E is more aggressive than the 1st gear of the T56, even after you calculate in the different rear end ratios (3.23 for a GU5 auto, vs 3.42 for all manuals). Then consider that the auto is going to get off the line faster (unless you're a pro-stock driver, in which case it may be even), and the auto shifts faster and more accurately than any normal human can dream of. After all that, it doesn't take too much imagination to see why the auto will run similar 1/4 mile times. If the T56 is driven well it will always trap at a heigher speed, but the times are pretty similar. If you put a high rpm stall and a shift kit in the auto it will walk all over the manuals all day."

 

 

?e en podobno odgovarja:

 

"Manual is slighty faster with a skilled driver, but the automatic will win a large percentage of the drag races.

One of the biggest issue with the Z28 A4 is the 4 speed transmission. The spacing of only 4 gears leaves some bad weak performance zones.

If you nail the gas from certain speeds (like 35mph or up around 75 mph) performance is rather sluggish. 

When I had my LS1 Z28 (auto) I quickly learned where the car was weak (around 35 - 40 mph), and I tried to avoid those speeds when racing.

 

But when drag racing from a dead stop, the A4 works well."

Ho?emo slike!

Napisano

Sam res - tole bi bilo zanimivo videt v kak?nem videu. Ampak problem je, ker na dragih imajo ?e vsi mal napiljene menjalnike. Je pa seveda veliko odvisno tudi kak?en je ta ro?ni menjalnik - ?e je "po?asen" in ne dovoli hitrega prestavljanja pol si itak takoj v riti in mora? kompenzirat z medgasom, da obrati ne padejo preve? pa ?e takoj zamuja? v desetinkah ob prestavljanju. ?e pa je menjalnik hiter in dovoli hitro pretikanje pol dam hitro roko v ogenj, da 6-stopenjski ro?ni potol?e 4 stopenjsko avtomatiko. ?e zaradi bolj?e razporeditve prestav glede na najbolj?i navor in mo?.

 

Ampak to je teorija... dejasnko bi se res videlo zgolj in samo v praksi.

33112_1.png

Napisano

Neki manj pa res ma ja :D

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u!  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

 

Napisano

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u! :hohoho::hohoho::hohoho:

Volvo je dal ven V90... to bi inel tudi jaz....v60 je vse prej kot karavan

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u!  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

vrjame? al pa ne, mam js ?e s primero probleme u?asih :D

Napisano

Sam res - tole bi bilo zanimivo videt v kak?nem videu. Ampak problem je, ker na dragih imajo ?e vsi mal napiljene menjalnike. Je pa seveda veliko odvisno tudi kak?en je ta ro?ni menjalnik - ?e je "po?asen" in ne dovoli hitrega prestavljanja pol si itak takoj v riti in mora? kompenzirat z medgasom, da obrati ne padejo preve? pa ?e takoj zamuja? v desetinkah ob prestavljanju. ?e pa je menjalnik hiter in dovoli hitro pretikanje pol dam hitro roko v ogenj, da 6-stopenjski ro?ni potol?e 4 stopenjsko avtomatiko. ?e zaradi bolj?e razporeditve prestav glede na najbolj?i navor in mo?.

 

Ampak to je teorija... dejasnko bi se res videlo zgolj in samo v praksi.

Nimam pojma, tako sem prebral. Na?eloma dr?i, kar si napisal, ampak ?e ameri?ani, ki so vozili ali tekmovali proti obema menjalnika to izjavili, jim verjamem. Po tovarni?kih specifikacijah je manual hitrej?i in var?nej?i. Ampak tudi za mojega so pisali, da po avtocesti pri 130km/h ne pride? pod 12 litrov (tovarni?ko), pa sem prilezel na 7,9l s tem, da ve?inoma vozim 140-150km/h. To mi pa itak nih?e ne verjame, aerodinamiki navkljub. 

Napisano

@Tomozuki, a to se zana?a? le na BC ali kak?en drugi prikaz trenutne/povpre?ne porabe? Ker to bi pomenlo podobno potro?njo kot pri tvojem precej ?ejnem dizlarju v 6-ki GG, a ne? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Potem grem lahko kon?no na obisk! Ker rabim plac da lahko z Volvotom obrnem na njegovem dvori??u!  :hohoho:  :hohoho:  :hohoho:

 

I feel you bro :D Jaz najprej na hitro pokukam ko se po drugi strani peljem, se stla?im not, ?ude?no obrnem in pri izhodu obvezno po?oham izpuh :P

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.