Skoči na vsebino

SLU?BENO VOZILO

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hahahaha :-) vle?e na levo :-) baje optika vsako leto pomaga :-P ja, to sm jst isto sli?u, da je tale psa 1.6 ma?ina supr glede porabe in pro?nosti. Hm, ma pa punca na moji porabo 5,9, jst pa tm 6-6,8. Ne?na noga, pa?!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.

 

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ostalo pa ?e morda drugi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ker smo tudi mi na ?ihtu glih kar dobili enega nekaravanskega Golfa z isto ma?ino bom malo pokomentiral tvoje navedbe:

- sede? bi moral biti naravnost in sam nimam tega ob?utka, da je zamaknjen

- motor je izredno slabokrven in tale downsizeing je kr neki. Isti model Golfa z ma?ino 2.0 TDI in 110KM je kljub enakemu navoru in na papirju popolnoma enakih performancah vsaj za razred bolj ?ivahen. ?e lahko izbiram raje vzamem za pot tega skoraj ?tiri leta starej?ega z blizu 100kkm. Mogo?e se bo tale 1.6 ?ez ?as kej ulaufal sam, ?e se pri 5.000km ?e ni pol kr mal dvomim. :ne vem:

- svetovalec za prestave je ?iv debilizem, ker te sili, da se vozi? s 1000-1100 obrati :wacko: pri tem, da je 5. prestava tako dolga, da ti v bistvu svetuje narobe.

- ker sem slu?beno veliko prevozil tako ?tirko kot petko in ?estko se mi ni zdelo, da bi bilo v kabini kej razlike s prostorom. Prtlja?nika pa ne bom komentiral, ker sem ga odpiral vseskupi ene parkrat.

- poraba je za odtenek (kak deci) celo vi?ja kot pri 2.0. ?emu torej downsizeing?

 

Pa ?e druga opa?anja

- motor je bistveno bolj nemiren in treso? pri prostem teku in pri nizkih obratih v primerjavi z 2.0TDI

- kje je ?esta prestava?

- pri isti opremi so pri ?tiri leta mlaj?em gor za colo manj?e feltne

- avto je premehak in zaradi balonastih gum s ?udnim ob?utkom na volanu - sem zadevo vsaj malo popravil, da sem nafilal gume z 2,7 spredi in 2,5 zadi.

 

So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.

33112_1.png

Napisano

Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.

 

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ostalo pa ?e morda drugi?

 

Megane crknil? Nemogoce, po moje ga nista znala voziti ;)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

Napisano

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

 

pomoje, da ne dokler ?e avto normalno vle?e

Napisano

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

 

To ni renault, bo jo pa potrebno verjetno enkrat menjat.

 

 

So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.

 

ja 2000? zraven bi ?e dobil ?estko (pa ne golfa)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

pomoje, da ne dokler ?e avto normalno vle?e

 

Se opravi?ujem za off topic; se pravi, da ?e crkne zadeva, se ?e vedno lahko pripeljem do servisa?

Napisano

pubeci vseeno kaj kupite samo ne 2.0tdi ker crkuje kot po teko?em traku. ?obe crknejo pri vsakem.Zadnji? so nam pri?lepali golfa 2.0tdi z uni?eno turbino pri 60.000km. Dale? stran od tega motorja vam re?em raj?i kupim 1.6tdi pa pol nimam stro?kov kot pa 2.0...

Napisano

Hmmm, ?udno, pri nas na ?ihtu so razen enega 1.6TDI vsi 2.0 in ?e noben ni crknu pa majo nekateri ?e po 150.000km. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Hmmm, ?udno, pri nas na ?ihtu so razen enega 1.6TDI vsi 2.0 in ?e noben ni crknu pa majo nekateri ?e po 150.000km. :ne vem:

 

hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...

Napisano

Se opravi?ujem za off topic; se pravi, da ?e crkne zadeva, se ?e vedno lahko pripeljem do servisa?

 

pomoje, da ja, sam mo?i nima? nobene

Napisano

hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...

 

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

33112_1.png

Napisano

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

 

?eprou sm tud jest od marsikerga mehanika sli?u da naj bi mel 2.0 TDI motorji zlo velik problemov sploh z pokanjem glav in da so nasploh velik slab?i kot pa 1.9 TDI

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Kok je pa nenormalno grd ta golf karavan bruuuuuhhhhh :vskalo:?zmeden?

 

A je govora od tanove sedmice? ?estica je pa zadi ista kot petica, lu?i me ?ist na me?ko spominjajo...

Napisano

A je govora od tanove sedmice? ?estica je pa zadi ista kot petica, lu?i me ?ist na me?ko spominjajo...

 

ma ta ?estica k je en sliko prlimu,uglaunm obup,tko k golf plus,aj to auto mogo?e?

 

To je tko k d bi Mazdo 3 povi?u za en ?tuk,pa evo ma? M3 + :vskalo:

Napisano

Meni so vsi te Golfi ko de?evni ponedeljek. Ni mi grd, mi je pa dolgo?asen na kubik. Ko da bi moral poslu?at zimzelene melodije ob vsaki njegovi izdaji... ko jih ?e na pamet malo brunda? poleg in ve?, kak?ne bodo naslednje leto.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.