Skoči na vsebino

SLU?BENO VOZILO


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Hahahaha :-) vle?e na levo :-) baje optika vsako leto pomaga :-P ja, to sm jst isto sli?u, da je tale psa 1.6 ma?ina supr glede porabe in pro?nosti. Hm, ma pa punca na moji porabo 5,9, jst pa tm 6-6,8. Ne?na noga, pa?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.

 

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ostalo pa ?e morda drugi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ker smo tudi mi na ?ihtu glih kar dobili enega nekaravanskega Golfa z isto ma?ino bom malo pokomentiral tvoje navedbe:

- sede? bi moral biti naravnost in sam nimam tega ob?utka, da je zamaknjen

- motor je izredno slabokrven in tale downsizeing je kr neki. Isti model Golfa z ma?ino 2.0 TDI in 110KM je kljub enakemu navoru in na papirju popolnoma enakih performancah vsaj za razred bolj ?ivahen. ?e lahko izbiram raje vzamem za pot tega skoraj ?tiri leta starej?ega z blizu 100kkm. Mogo?e se bo tale 1.6 ?ez ?as kej ulaufal sam, ?e se pri 5.000km ?e ni pol kr mal dvomim. :ne vem:

- svetovalec za prestave je ?iv debilizem, ker te sili, da se vozi? s 1000-1100 obrati :wacko: pri tem, da je 5. prestava tako dolga, da ti v bistvu svetuje narobe.

- ker sem slu?beno veliko prevozil tako ?tirko kot petko in ?estko se mi ni zdelo, da bi bilo v kabini kej razlike s prostorom. Prtlja?nika pa ne bom komentiral, ker sem ga odpiral vseskupi ene parkrat.

- poraba je za odtenek (kak deci) celo vi?ja kot pri 2.0. ?emu torej downsizeing?

 

Pa ?e druga opa?anja

- motor je bistveno bolj nemiren in treso? pri prostem teku in pri nizkih obratih v primerjavi z 2.0TDI

- kje je ?esta prestava?

- pri isti opremi so pri ?tiri leta mlaj?em gor za colo manj?e feltne

- avto je premehak in zaradi balonastih gum s ?udnim ob?utkom na volanu - sem zadevo vsaj malo popravil, da sem nafilal gume z 2,7 spredi in 2,5 zadi.

 

So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, da zaklju?im ?e to temo.Pred mesecem dni je Meganova turbina nehala piskati in sta sodelavca ostala na za?etku Avstrije. Tako je tudi misel na Renaulta po?la in je v hi?o pripeljal To?no tak?en! Golf 6 Karavan.

 

prvi vtisi:

-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.

-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)

-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo :vskalo:

-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.

-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva

 

Ostalo pa ?e morda drugi?

 

Megane crknil? Nemogoce, po moje ga nista znala voziti ;)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

 

pomoje, da ne dokler ?e avto normalno vle?e

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je Pelko tudi rekel, da na moji 6-ki malo piska turbina. A to pomeni, da je treba po novo? :ne vem:

 

To ni renault, bo jo pa potrebno verjetno enkrat menjat.

 

 

So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.

 

ja 2000? zraven bi ?e dobil ?estko (pa ne golfa)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, ?udno, pri nas na ?ihtu so razen enega 1.6TDI vsi 2.0 in ?e noben ni crknu pa majo nekateri ?e po 150.000km. :ne vem:

 

hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se opravi?ujem za off topic; se pravi, da ?e crkne zadeva, se ?e vedno lahko pripeljem do servisa?

 

pomoje, da ja, sam mo?i nima? nobene

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...

 

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

 

?eprou sm tud jest od marsikerga mehanika sli?u da naj bi mel 2.0 TDI motorji zlo velik problemov sploh z pokanjem glav in da so nasploh velik slab?i kot pa 1.9 TDI

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kok je pa nenormalno grd ta golf karavan bruuuuuhhhhh :vskalo:?zmeden?

 

A je govora od tanove sedmice? ?estica je pa zadi ista kot petica, lu?i me ?ist na me?ko spominjajo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so vsi te Golfi ko de?evni ponedeljek. Ni mi grd, mi je pa dolgo?asen na kubik. Ko da bi moral poslu?at zimzelene melodije ob vsaki njegovi izdaji... ko jih ?e na pamet malo brunda? poleg in ve?, kak?ne bodo naslednje leto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
    • Če ne bil parkiran kot bi ga vozil konj, bi mogoče se celo izšlo. Pol pa pride drug konj, ki pozabi rampo dvignit pa je škoda tu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.