Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je bila edina nova sestica, ki sem jo videl v 10 dneh, ko sem bil na dopustu ... :) ...

 

Objavljena slika

 

Pa se ta je bila na poti domov ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

"After owning a 2008 CX-7 and a 2011 CX-7 I decided I wanted something with better gas milage so I went into the dealer expecting to leave with a CX-5. I test drove the CX-5 and when I was walking around I saw the back of the Mazda6 and I asked the salesman, what car is this? He explained to me that this was the new 2014 model, I said I want to test drive this too. After driving both I decided on the Mazda6 and I haven't regretted my decision. I got the touring model and my mom went a day after me and bought the isport model since she liked mine so much. 2 days ago my husband was t-boned when someone ran a red light, my Mazda6 is now totaled! Thankfully he was driving my car because the side airbags saved his life. I now get to go and get another car and you can be sure I'm going to get another Mazda6.

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni touring Karavan?

 

sport Touring

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Touring je naziv za nivo opreme v ZDA (najni?ja je Sport, srednja Touring in najvi?ja Grand Touring (GT)), vse pa so zaenkrat le v sedan izvedbi in z 2.5L bencinskim motorjem.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

I??em, pa nikjer ne najdem...

Kolk je ET feltne nove mazde 6... glede na to, da je in 19" in 17" iste ?irine (7,5) je ET pri obeh verjetno enak, ne? Zimske gume bi namre? nataknil na 17"...

 

LP Uro?

Napisano

I??em, pa nikjer ne najdem...

Kolk je ET feltne nove mazde 6... glede na to, da je in 19" in 17" iste ?irine (7,5) je ET pri obeh verjetno enak, ne? Zimske gume bi namre? nataknil na 17"...

 

LP Uro?

 

pri 17'' je ET50

19'' pa 45

Napisano

Hja pa ne - z Bossom lahko kontrirava da sva z dinami?no vo?njo spravila karavana na 5,6 brez kakr?negakoli problema.

 

Tu pa navaja

Pri trenutni ceni bencina in dizla, 15.000 prevo?enih kilometrih na letni ravni in pri?akovanih porabah goriva 7,0 l//100 za dizla in 7,7 l/100 km

 

Od kje mu to?

 

Po drugi strani pa lahko sam povem, da karavana iz praznega v 'full load' spravi? iz 5,6 na 6.0 skorajda te?ko na ve?, kaj bi bencinar povedal ob pomankanju navora?

 

Ne me narobe razumeti, sam mam raje bencinarje ampak danes si ?e vsak novinar sam postavlja pogoje za svoj ?lanek.

 

ta je res bu?man

udobje vo?nje (na razdrapanih cestah) - o?itno ne pozna mazde

 

razsvetljavo merilnikov je treba ro?no prilagajati (no?/dan) - ni res samo tipko mora? pritisniti in dela s senzorjem ali pa s pri?ganimi/ugasnjenimi

 

predvajalnik glasbe z USB-klju?a ob vsakem zagonu avta za?ne pri prvi skladbi - ha ha ha ha ha ha ha vsak to najde

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Itak, da tej razvajeni novinarji pi?ejo sme?nice.To bi morali vzet par navadnih ljudi, ki bi izprobali razli?ne avte in bi potem pisali ?lanke.Tako kot sta to res dobro naredila Boss in Jures. :bravo:

Ostalih testov jaz itak ne berem, ker pri nekaterih premium znamkah je recimo 6,5l/100 odli?en dose?ek, pri ostalih znamkah je to za njih le povpre?en dose?ek.

 

 

Napisano

Hja pa ne - z Bossom lahko kontrirava da sva z dinami?no vo?njo spravila karavana na 5,6 brez kakr?negakoli problema.

 

Tudi tega bencinarja lahko spravi? pod 6 brez kakr?negakoli problema.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Tudi tega bencinarja lahko spravi? pod 6 brez kakr?negakoli problema.

 

nisem rekel da ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e dobro, da avtor ves ?lanek govori, da je pristranski in da na?eloma ne mara dizlov, ker smrdijo - bencin pa naj bi bil ?lahten :o

V glavnem pa? objektivnost ?epa in ?e dejansko primerja? bo verjetno razlika ob istem re?imu vo?nje nekje liter in pol ali raje malo ve? - z Juresom sva kr odlo?no prevozila tisto traso brez kakr?negakoli cjazenja (ok tistih nekaj km, k se ni dalo prehitet sanjavih Italijanov, Avstrijcev in Nemcev) pa je bil rezultat lepih 5,6. ?e bi recimo ?e malo bolj pazila, pa izbrala kak?no manj razgibano cesto in recimo hitrost na AC spustila na 120 pa se upam trditi, da se da vozit blizu 5 litrov ali pa celo mogo?e pod.

 

Tko, da za porabo 7 se mora? pa konkretno potrudit in ?e se isto konkretno trudi? z bencinarjem tudi tam pol ne bo 7,7 ampak raje blizu 9.

 

Se pa vseeno strinjam z njim, da pri 15.000km na leto in ?e gleda? vse skozi porabo, je bencinar ?e vedno cenovno ?isto sprejemljiv oziroma celo bolj smotrna izbira. Vseeno pa to ne traja 7 let ampak slabih 4 in pol, da izena?i? ceno oziroma nekje 67.000km.

 

Se pravi, ?e gledam iz moje perspektive, kjer delam cca 35.000km na leto je to v dveh letih in v kolikor bi avto imel nekje 200.000km je to cca 4 jur?ke prihranka ali pa mogo?e malo manj zaradi malce dra?jih servisov dizla a bi to razliko nazaj dobil ob prodaji, ker bi dizla prodal nekoliko dra?je kot bencinarja.

 

Bottomend

vse je odvisno torej kolk cajta misli ?lovek met avto, ker ?e bo prodajal po parih letih s skoraj ni? kilometri je dizel slaba izbira, ?e pa bi vseeno z njim naredil 200 jurjev kilometrov pa ne vidim vzroka zakaj bi vsaj cenovno dal prednost bencinarju pred dizlom. Glede na to pa da sem vozil obe tako bencinsko kot dizelsko ?estko skyline ne morem re?i, da pri udobju ali hrupu sploh obstajajo kak?ne razlike. Zaradi ni?je kompresije je dizela? izredno tih.

33112_1.png

Napisano

Kako je pa kaj z navorom?Ker benzinar ima skoraj pol manj navora od dizla.A se to veliko pozna v vo?nji?

Klanci, poln prtlja?nik?

 

 

Napisano

Kako je pa kaj z navorom?Ker benzinar ima skoraj pol manj navora od dizla.A se to veliko pozna v vo?nji?

Klanci, poln prtlja?nik?

 

O seveda potrebna je moc zato so potrebni obrati ( ne velja za mps)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razsvetljavo merilnikov je treba ro?no prilagajati (no?/dan) - ni res samo tipko mora? pritisniti in dela s senzorjem ali pa s pri?ganimi/ugasnjenimi

Tako je bilo pri prejsnji (oz. je verjetno tudi pri tvoji) ... pri tanovi pa je res treba obrnit regulacijo svetlosti do konca, da se tudi ponoci prizge osvetlitev na full (recimo popoldan, ko se dela mrak, so recimo ze prizgane luci.... in seveda je osvetlitev zaslona in merilnikov zmanjsana... in je treba potem regulator za osvetlitev dati v skrajni polozaj, da se prizge dnevni nacin osvetlitve armature ...

 

predvajalnik glasbe z USB-klju?a ob vsakem zagonu avta za?ne pri prvi skladbi - ha ha ha ha ha ha ha vsak to najde

 

Mimo tega niti ne mores... ce le enkrat probas zadevo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A se ni pred ?asom govorilo o nekih popravkih softvera za radio?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Tako je bilo pri prejsnji (oz. je verjetno tudi pri tvoji) ... pri tanovi pa je res treba obrnit regulacijo svetlosti do konca, da se tudi ponoci prizge osvetlitev na full (recimo popoldan, ko se dela mrak, so recimo ze prizgane luci.... in seveda je osvetlitev zaslona in merilnikov zmanjsana... in je treba potem regulator za osvetlitev dati v skrajni polozaj, da se prizge dnevni nacin osvetlitve armature ...

 

 

ampak, kakorkoli ?e je ta sistem ro?nega prilagajanja osvetlitve ?tevcev je ?isto outdated in si Mazda tega ne bi smela privo??iti, da v letu 2013 ?e vedno ne poznajo senzorjev, ki samodejno prilagajajo svetlost ?tevcev glede na zunanjo osvetljenost.

 

recimo pri VAG-u to poznajo ?e desetletje in deluje to?no tako kot je potrebno

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.