Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

Ja na nekatere avte se pa? malo ?aka. Na Qashqai je tudi bila nekaj let ?akalna doba po par mesecev.

 

Saj bo pri?el in potem bo zadovoljstvo toliko ve?je

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ja... je s kondenzatorjem...

Ampak vseen bi lahko kej ve? vedeli, kdaj pribli?no bo. Problem je tud v tem, ker sem trenutni avto hitro prodal in sedaj sem brez... so pa ?asi dopustov itd... Organizacija transportov me zarad tega mal zeza...

No, par mesecev ?lovek ?e razume... 2-3 se mi zdi normalno... 5+ je pa huda...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja... je s kondenzatorjem...

Ampak vseen bi lahko kej ve? vedeli, kdaj pribli?no bo. Problem je tud v tem, ker sem trenutni avto hitro prodal in sedaj sem brez... so pa ?asi dopustov itd... Organizacija transportov me zarad tega mal zeza...

No, par mesecev ?lovek ?e razume... 2-3 se mi zdi normalno... 5+ je pa huda...

 

mislim, da ima? pravico nadomestnega - ?e sem prav videl ga je uporabnik Jest dobil.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He, he, sem tudi jaz v pri?akovanju (julijski rok), ampak jaz vsaj stare ?e nisem prodal.

 

Tisto foro s kondenzatorjem so ?e zdavnaj po?timali in ni ve? zastojev zaradi tega.

Druga?e je pa julijska po?iljka Mazd za Evropo prispela v Antwerpen v petek 12.07. in je do zadnjega petka (19.07.) ?e vedno bila tam v pristani??u.

Kaj ?akajo tam ne vem, rabijo pa potem ?e cca. 10 dni, da jo prepeljejo k nam (Nem?ija>Avstrija>Slovenija)... Torej v za?etku avgusta.

 

?e tole, povpra?evanje po novi ?estki je nenormalno veliko in zato zelo te?ko dobavljajo zadostne koli?ine. V Ameriki tega modela ve? ne proizvajajo, kot so Mk II in gre tudi za tisti trg vse z japonske...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga?e je pa julijska po?iljka Mazd za Evropo prispela v Antwerpen v petek 12.07. in je do zadnjega petka (19.07.) ?e vedno bila tam v pristani??u.

Kaj ?akajo tam ne vem, rabijo pa potem ?e cca. 10 dni, da jo prepeljejo k nam (Nem?ija>Avstrija>Slovenija)... Torej v za?etku avgusta.

 

Zadnja po?iljka je pri?la 18.07. v Antwerpen z ladjo Ruby Ace.

naslednja 30.7.2013 pride Wisdom Ace

 

Ponavadi traja, da pride avto iz pristani??a k nam do 14dni. V tem ?asu se vgradi v avto navigacijski modul v kolikor je naro?ena navigacija in ?e kak?na malenkost, ki je namenjena samo EU trgu..

 

Kar se dobave oz. transporta vozil ti?e iz pristani??a v SLo pa je po nepreverjenih informacijah poteka sama dostava vozil v SLO preko Celovca. Iz Antwerpna v Celovec z vlakom in potem na kamijone, prej so se pa avti vozili direkt iz pristani??a - v mojem primeru je bil direkten transport.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? :blink: Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer.

Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max...

 

Lp Uro?

 

?e vedno kadarkoli do sedaj ko je pri?el nov model ven, so se ?estice ?akale 6mesecev. Od tod tudi njeno ime. :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da ima? pravico nadomestnega - ?e sem prav videl ga je uporabnik Jest dobil.

 

 

Glede pravice do nadomestnega vozila nevem, kako je... Jaz imam malo V.I.P. :P ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@UTT, jaz bi si na tvojem mestu poizku?al izposlovat kak?no dodatno ugodnost zaradi dalj?ega ?akanja od predvidenega, npr. kak?no dodaten "bonbon?ek" pri opremit, itd. Govorim teoreti?no in ne iz izku?enj, da ne bo pomote. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo se pozanimaj na zvezi potro?nikov ali kak?ni podobni organizaciji, ker sem nekje zasledil, da so ti v takih primerih dol?ni povrniti obresti, v kolikor si imel definiran dobavni rok in si avto ?e pla?al.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MAZDA RETURNS DIESEL POWER TO THE BRICKYARD

-- First Diesel to Compete at Indy since 1952 Cummins Indycar --

 

July 25, 2013 (INDIANAPOLIS, Indiana) When the Mazda6 SKYACTIV-D Clean Diesel racecar hits the track at the Indianapolis Motor Speedway this week, it will be the first time in six decades that a diesel has competed at the most famous track in the world. Historians will note that the last time a diesel competed at the speedway was in the 1952 Indianapolis 500, when the Cummins Diesel Special surprised the establishment with technology unknown to most racers at the time. While there are no direct links between these two companies or their products, they share common goals in testing production technology in the harshest of environments.

 

While most people correctly associate racing with fast cars, it is far more complex than just raw speed. The best race cars have been optimized for efficiency in every conceivable area. Decreasing weight, friction, and aero drag are also key elements to performance. Less obvious to non-race fans is the fact that better fuel economy can mean the difference between winning and losing as fewer pit stops can often determine the winner in endurance races. Blend all of these ingredients together and you have the Mazda SKYACTIV recipe for racing.

 

Applying the same SKYACTIV methodology to both race cars and production cars, Mazda seeks the same ultimate goal ? a satisfied customer. Racer customers want just one thing ? a winning race car. Regular customers are far more demanding, wanting everything from superb driving dynamics, to great fuel mileage, and it must be wrapped in a good looking package at an affordable price.

 

The all-new SKYACTIV-D Clean Diesel engine in the all-new Mazda6 is a true production based engine. The engine is 51% stock by parts count, and 63% stock by weight. Mazda chose this path as it is the most honest way to demonstrate the quality, durability, and reliability of Mazda cars.

 

“This year has been one for the record books. In January, our SKYACTIV-D Clean Diesel Mazda6 became the first diesel racecar to ever compete at Daytona. In April, we became the first ever diesel to score a Grand-Am win at Road Atlanta. Now, we are about to bring clean diesel to one of the most famous proving grounds in the world, the Indianapolis Motor Speedway. Being students of motorsports heritage, it wasn’t lost on us that the last diesel to compete at Indy, a Cummins, made a strong impact in the 1950’s, hence our interest in looking at the state of the art from the past with our latest innovation,” noted John Doonan, Motorsports Director, Mazda North American Operations.

 

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No... kon?no sem tudi jaz do?akal svojo M6...

Prvi ob?utki? Super!

Zaenkrat razen ?e znanega problema z MP3 predvajalnikom nimam nobenih pripomb. Avtomatski menjalnik je zelo hiter in dela brez problema. Motor je zelo tih in lepo vle?e... no, dokler se dobro ne ute?e, ga itak ne bom "pritiskal". Vsi ostali bombon?ki zaenkrat funkcionirajo po pri?akovanjih. No, park senzorji bi lahko bili malce druga?e skalibrirani, namesto da polno piskajo ko si ?e 30 cm od ovire. Druga?e pa... ?isti u?itek!

 

Kak?en bolj podroben opis pa po nekaj porabljenih tankih bencina.

 

LP Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz se vsak dan vozim na relaciji Medvode-Kranj... Okolica Ljubljane, zadnje dni nekajkrat proti dolenjski... Sem in tja proti Kopru.... Jih pa res ni videti se prav veliko....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz tudi ne.Pravzaprav sem videl eno v Planici-belo,avstrijsko,karavan, z ful dobrimi feltnami-precej ven so bile in je avto izgledal bolj ?irok zadaj.Jih pa res ni na cesti. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.