Marauder Napisano 24. julij, 2012 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2012 Banda pozdravljena. V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval. Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge. Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!! V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo. Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom... Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit? Hvala za pomo?, pa bom sporo?il kaj ga matra... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 24. julij, 2012 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2012 Banda pozdravljena. V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval. Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge. Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!! V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo. Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom... Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit? Hvala za pomo?, pa bom sporo?il kaj ga matra... Mo?no je, da je EGR ventil fu?.Ne vem, kako je s tem na teh novih 6-kah, na starih se ga ne da popravit in pride ?ez 300? nov. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
batko Napisano 24. julij, 2012 Prijavi Deli Napisano 24. julij, 2012 Mo?no je, da je EGR ventil fu?.Ne vem, kako je s tem na teh novih 6-kah, na starih se ga ne da popravit in pride ?ez 300? nov. Ima prav alex, v ve?ini primerov je kriv egr ventil.... Citiraj www.gistel.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marauder Napisano 25. julij, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2012 Ima prav alex, v ve?ini primerov je kriv egr ventil.... Se pravi moram pripravit 300? za nov ventil? je to edina varianta? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jest Napisano 25. julij, 2012 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2012 Se pravi moram pripravit 300? za nov ventil? je to edina varianta? Najprej na tester z njim... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marauder Napisano 25. julij, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2012 koliko je, ?e je, pa povezano s tem to, da je ?e kaka 2 meseca tam pri okoli 1800 obratih pri ne?nem pospe?evanju malo pocukala? Zdej pa sploh ni razlike med vo?njo! Vle?e ?e zmeraj kakor prej! Jutri gre na tester pa bom videl kaj bo pokazalo... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 25. julij, 2012 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2012 EGR za nove ?estke (fejsliftane) je okol 600? ?e prav vem in je druga?en od EGR na starih. Govorim za uradno ceno na servisu. Lahko da sem ?e premalo rekel. Glede tistega cukanja je najbr? kaj v povezavi s ?obami in njihovo nastavitvijo. To uredijo lahko na servisu preko testerja. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marauder Napisano 25. julij, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2012 no sej danes so se lu?ke celo ugasnile... raje nej se ugasnejo kot pa 350 ali 600?... Ej kaj teh ventilov se ne da kako po?timat? recimo prepihat, podmazat ali kakorkoli druga?e poservisirat? Ker vem, da EGR ventile dolo?enih znamk (Alfa vem da je,) avtomobilov se da usposobit. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 25. julij, 2012 Prijavi Deli Napisano 25. julij, 2012 no sej danes so se lu?ke celo ugasnile... raje nej se ugasnejo kot pa 350 ali 600?... Ej kaj teh ventilov se ne da kako po?timat? recimo prepihat, podmazat ali kakorkoli druga?e poservisirat? Ker vem, da EGR ventile dolo?enih znamk (Alfa vem da je,) avtomobilov se da usposobit. za faceliftane je dokaj enostavno, ga pobere? dol, prepucas ker je zabasan s sajami, stestira? s kakim 12V napajanjem, premeri? upornost med premikanjem, ?e se spreminja, pomeni da dela vredu, samo da je bil fizi?no zapacan. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.