Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Banda pozdravljena.

 

V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval.

 

Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge.

 

Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!!

 

V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo.

 

Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom...

 

Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit?

 

Hvala za pomo?, pa bom sporo?il kaj ga matra... :)

Napisano

Banda pozdravljena.

 

V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval.

 

Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge.

 

Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!!

 

V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo.

 

Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom...

 

Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit?

 

Hvala za pomo?, pa bom sporo?il kaj ga matra... :)

 

Mo?no je, da je EGR ventil fu?.Ne vem, kako je s tem na teh novih 6-kah, na starih se ga ne da popravit in pride ?ez 300? nov. :ninja:

 

 

Napisano

Mo?no je, da je EGR ventil fu?.Ne vem, kako je s tem na teh novih 6-kah, na starih se ga ne da popravit in pride ?ez 300? nov. :ninja:

 

Ima prav alex, v ve?ini primerov je kriv egr ventil....

www.gistel.si

Napisano

Se pravi moram pripravit 300? za nov ventil? je to edina varianta?

 

Najprej na tester z njim... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

koliko je, ?e je, pa povezano s tem to, da je ?e kaka 2 meseca tam pri okoli 1800 obratih pri ne?nem pospe?evanju malo pocukala?

 

Zdej pa sploh ni razlike med vo?njo! Vle?e ?e zmeraj kakor prej!

 

Jutri gre na tester pa bom videl kaj bo pokazalo...

Napisano

EGR za nove ?estke (fejsliftane) je okol 600? ?e prav vem in je druga?en od EGR na starih. Govorim za uradno ceno na servisu. Lahko da sem ?e premalo rekel.

 

Glede tistega cukanja je najbr? kaj v povezavi s ?obami in njihovo nastavitvijo. To uredijo lahko na servisu preko testerja.

Napisano

no sej danes so se lu?ke celo ugasnile...

 

raje nej se ugasnejo kot pa 350 ali 600?...

 

Ej kaj teh ventilov se ne da kako po?timat? recimo prepihat, podmazat ali kakorkoli druga?e poservisirat? Ker vem, da EGR ventile dolo?enih znamk (Alfa vem da je,) avtomobilov se da usposobit.

Napisano

no sej danes so se lu?ke celo ugasnile...

 

raje nej se ugasnejo kot pa 350 ali 600?...

 

Ej kaj teh ventilov se ne da kako po?timat? recimo prepihat, podmazat ali kakorkoli druga?e poservisirat? Ker vem, da EGR ventile dolo?enih znamk (Alfa vem da je,) avtomobilov se da usposobit.

 

za faceliftane je dokaj enostavno, ga pobere? dol, prepucas ker je zabasan s sajami, stestira? s kakim 12V napajanjem, premeri? upornost med premikanjem, ?e se spreminja, pomeni da dela vredu, samo da je bil fizi?no zapacan.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.