Skoči na vsebino

BMW 3 vs. Audi A4 vs. Mazda 6 vs. VW Passat


Dejan.P

Priporočeno sporočilo

Izmed na?tetih 4-ih bi jaz (gledam predvsem z o?mi) v prvi vrsti IZLO?IL Passata, kak?na kvadratasta ?katla, ajej. <_<

 

A4-ki bi dal absolutno prednost pred BMW3, Mazda pa pa? kot Mazda (spla?a se po?akati na novo serijo, pa potem vidi?). O?itno bi tebi bila na ko?o pisana varjanta z oznako MPS. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 126
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Izmed na?tetih 4-ih bi jaz (gledam predvsem z o?mi) v prvi vrsti IZLO?IL Passata, kak?na kvadratasta ?katla, ajej. <_<

 

A4-ki bi dal absolutno prednost pred BMW3, Mazda pa pa? kot Mazda (spla?a se po?akati na novo serijo, pa potem vidi?). O?itno bi tebi bila na ko?o pisana varjanta z oznako MPS. :jupiii:

 

V6 ?e nej dajo za na? trg pa bo zmaga :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tej 2,5 masini sem prebral kup stvari..je dost kritike na njej.

Passata sem danes hotel it pogledat, pa sem bil zal prepozen :glare:

 

Mi lahko pove? kako kritiko, ker js ?e nisem sli?al ni? slabega o tem motorju, razen da bi lahko dal ve? od sebe. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem da me boste kri?al in se vam bo zdelo ?udno, ampak jst bi na tvojem mestu v izbor dodal ?e Alfo 159, ki se pelje fantasti?no, ?e pa kupuj? dizla so motorji po ve?ini zelo dobri in so prakti?no vsi dizli neka izpeljanka alfinih comon railov... podvozje je fantasit?no, lega in ob?utek tudi, jst sm se zaljubu v kolegovo 159 1.9 jtdm (?ipano na 170 km) res supr avto in za 20.k dobi? skoraj novo, Ti opremo kar je top resni?no. druga?e pa verjetno BMW.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

159 so ?ele lani nehali izdelovati, tako da ?e dobi? primerek ?eljene starosti, je pa res, da je ponudba novej?ih letnikov pri nas zelo slaba. Druga?e pa res krasen avto, tudi pri meni je v tem razredu prva izbira in sem jo tudi ?e kar resno gledal, dokler nisem prvi? fural MX-5 :)

 

No, osebno nisem zasledil kakih posebnh problemov s plehom, to je bilo bolj pri Alfah iz osemdesetih let. Elektronika kve?jemu v?asih kaj poheca, ampak tudi ne bi smelo biti ve? take panike, vsaj sode? po ?tiriletnih izku?njah z Grande Puntom, ki je v osnovi iz iste hi?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko bom reku, za 20k jo uvozi? iz Italije ( kar je itak) in dobi? skoraj novo TI opremo... kolega ki jo ima si jo je sam uvzil in je ?el tja do enga znanca kjer je zbiral med polnim hangarjem 59, vse s servisnimi, z realnimi kilometri itd, ne tko kot pri nas ko vse nekaj mutijo in mu je un tip reku da sam slovenci smo taki da kupujemo najcnj pol pa kilometre zbijamo itd. druga?e se pa ta ki je alfo prodal meni tudi s tem ukvarja, uva?a avte iz avstrije, nem?ije belgije in vem za par ljudi ki so kupil od njega in vsi zadovolni, ker ?e ne najde avta, ki ga zadovolji ti ga ne pripelje, je pa skos gor tko da pol ?e za to gleda kar se mu na ro?i in ko najde sporo?i in vzame... res fajn tipson. KAr ho?m povedat je da za tak dnar si jo prpel? in dobi? supr avto, kar se elektronke ti?e je tko kt vse kar je novega, veliko je ima... pleh pa raje ne bi govoril ekr imajo bolj?ega kot vsi japonci skupaj :D jst sam povem da je za razmislt ker od na?ttih bi sam sigurno 159 uzel sploh 2.4 jtdm :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej verjamem da so vama v?e?, sam iskreno za 20k ? js ne bi kupoval avta, ki je zunaj ?e en in ist od leta 2005... poleg tega se da 2009 letnik dobit ?e za 12-13k?

 

Smo imeli kakih 8-10 let nazaj 166 in 15-20 let nazaj 33 model in je morda od tu moja "antipatija" za alfo, ko jo je foter dnevno preklinjal... o 156 pa itak ni za zgubljati besed...

 

Itak pa mi je trenutno minilo do avta na polno... morem tega najprej popravt :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne mor? primerjat ?estke s trojko. To je kot bi primerjal kombi z avtobusom. Prav zanima me kera budala, ki kao segmentira avtomobile tla?i tega mini bavarca med ta velke. S ceno ja, jih celo preka?a. Ampak tukaj se pa kon?a. ?e Audi A4 je svinjsko majhen avto napram pasatu in ?estki. 3jka in A4 gresta ob bok morda mazdi 3 in polotu. Govorim o velikosti ne o podkupljenih novinarjih ki te zazipane majhne karjole rinejo razred vi?e kot spadajo. Pa mi je res v?e? BMW trojka in A4 apak sori po nobenem klju?u ne pa?eta v isti kaliber kot 1 meter dalj?a in 1 meter ?ir?a M6 in passat (nala?? pretiravam).

 

Sicer pa bi jaz izbral passata. Seveda bi bil hudi?evo previden z motorjem. Najbolj? 1,9 77kW sam kaj ko ga ni ve?.... 1,6 mi je pa premali, za 104 kW 2.0 sem pa hude kritike sli?al. Pri Mazdah itak vemo kaj vse crkuje.....

 

Premo?an avto je pa itak fail zaradi vse dra?jega goriva in pra?i?ev, ki merijo hitrost za vsaki mvogalom.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za ta znesek se garant Octavio dobi - novo, dvomim pa da ti estetsko ustreza ta makina ?ee?ka! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja jst o pitju raj ne bi govoru, znajo bit dostkrat e?je ma?ine bolj var?ne lih zato ker jih ni treba priganjat, je pa zavarovanje dra?je,...

Ravnokar sm peljal novega A4 in moram re?t notri zgleda kar solidno, zunaj je poslastica vozi se pa no aj tko tko, sicr 2.0 100 KW kr lepo potegne in vse ampak dolg?as od vo?nje, volan je tak kt za ra?unalnik za ene 70? se prav totalno brez povratnih informacij, mota? ga z mezin?kom, kar se sli?i super ko si na mestu ampak sploh ne ve? kaj se dogaja na cesti ko vozi? recimo 80.

 

Se pa srtinjam da bmw 3 in A4 nista ravno razred made 6, vsaj po velikosti ne, cenovno pa definitivno sta :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se strinjam z gustavom. ne vem kaj folk vidi v bmw-jih :-) . moja zena ga ma:-) . mislim v stilu nekih hudih uzitkov v voznji in podobno...no ja no, saj se v redu pelje, ampak tok bolsi recimo od mazde pa tut ni. Sedis nekje na tleh, trdo je k svinja, placa nobenga, vse je treba doplacat (se podiranje zadnje klopi recimo) ... Stvar okusa, za nekoga ki ima rad da ga ruka po super slovenskih cestah je najbrz kul :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

rukanje in trdo podvozje tudi mazdi ni tuje...

 

Ne vem pa od kod vam zdej neko selekciranje avtomobilov glede na velikost? Pa? se zanimam za te tri avtomobile (?etretega imam sam) in me je zanimalo va?e mnenje o njih... Prostornina avtomobila je zame trenutno sekundarnega pomena, ker sva s punco sama, otrok vsaj ?e par let ni v planu, za kak ve?ji transport pa je ?e par avtomobilov pri hi?i, prikoljica itd.... konec koncev sem v avtomobilu 95% sam...

 

V enem letu sem z mazdo naredil celih 13k km :aaaaa: in tudi zarad tega te?im k menjavi... ?koda dizla?a za tak?no jajcanje... ?e pa je treba enkrat, dvakrat na mesec v tujino bo pa tudi bencinar to zmogel.... ?e ne dve leti nazaj, sem jih letno delal 50k km, ampak tega za enkrat ne bo ve?...

 

Zakaj 200 konjev namest 100? ker je u?itek vedet, da ima? pod ritjo konkreten stroj, ki da nekaj od sebe ko je treba... pri tak?nih kilometrih ki jih delam, pa mi tistih par litrov ve? tudi ne bo ravno delalo luknje v denarnici..

 

Zakaj rabljen in ne nov avto, pa lahko samo na tem forumu najdemo kak?nih 100 strani debat, ki ne vodijo nikamor... tak da o tem ne bi spet za?enjali.

 

Morda zdej kaj bolj jasno, zakaj razmi?ljam o menjavi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

rukanje in trdo podvozje tudi mazdi ni tuje...

 

Ne vem pa od kod vam zdej neko selekciranje avtomobilov glede na velikost? Pa? se zanimam za te tri avtomobile (?etretega imam sam) in me je zanimalo va?e mnenje o njih... Prostornina avtomobila je zame trenutno sekundarnega pomena, ker sva s punco sama, otrok vsaj ?e par let ni v planu, za kak ve?ji transport pa je ?e par avtomobilov pri hi?i, prikoljica itd.... konec koncev sem v avtomobilu 95% sam...

 

V enem letu sem z mazdo naredil celih 13k km :aaaaa: in tudi zarad tega te?im k menjavi... ?koda dizla?a za tak?no jajcanje... ?e pa je treba enkrat, dvakrat na mesec v tujino bo pa tudi bencinar to zmogel.... ?e ne dve leti nazaj, sem jih letno delal 50k km, ampak tega za enkrat ne bo ve?...

 

Zakaj 200 konjev namest 100? ker je u?itek vedet, da ima? pod ritjo konkreten stroj, ki da nekaj od sebe ko je treba... pri tak?nih kilometrih ki jih delam, pa mi tistih par litrov ve? tudi ne bo ravno delalo luknje v denarnici..

 

Zakaj rabljen in ne nov avto, pa lahko samo na tem forumu najdemo kak?nih 100 strani debat, ki ne vodijo nikamor... tak da o tem ne bi spet za?enjali.

 

ce ga mas za uzitek potem kupi 330i in uzivaj vsak kilometer.. :D ali pa se boljse 335i coupe... :vesel:

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pa mislim, da si zmeden in v bistvu niti ne rabis spremembe

ker ce bi za uzitek pa pri tem bi dal 20k eur, pol ne bi gledal kante kot so mazda 6 passat bmw3 audi a4...

za uzitek in mizernih 13k na leto bi gledal rx8, scirocco, bmw3 coupe (lahko pa tud 6ka coupe) ali pa audi tt (ce ostanemo na istih firmah)

 

ce pa hoces, da leti k prasica pol pa tole http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6116830&show=1

kva bo symon hepi :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katerega bi?

 

Sem ga ?e. In verjetno ne bom nikoli vozil ni? drugega. V vse kar se vsedem (vklju?no s stroji v naslovu) se mi zdi, da mam namesto volana v rokah Logitech brez Force feedback-a, 50:50 te?a je super kombinacija, sploh z zadnjim pogonom. Understeering-a skorajda ne poznam ve?, udobje je neprimerljivo z ostalimi. Ne govorim o mehkih sede?ih in podobno ampak o tem kako je recimo postavljen sredinski naslon za roko (nikoli te ne ovira pri dvigovanju ro?ne), poli?ka za po?ivanje leve noge ... S klimo se v BMW-ju ne more? prehladit. Iz sredinskih ?ob ti lahko piha toplo ko hladi? celoten avto. ?tevec (ki naj bi bil dolgo?asen)... noben avto nima na enem mestu toliko podatkov - ne rabim ?e ?tevca nad ?tevcem, displeja na sredini armature in podoben ?it nasploh znan pri francozih. Analogen prikaz porabe. :bravo: Po snegu gre ko tank ...

 

Poraba je ni?ja kot pri vseh zgoraj navedenih.

 

Ugodni servisi in rezervni deli. (pri tem avtu vse kupi? ?e ko kupi? novega)

 

In pa nazadnje: ko gledam prometne nesre?e - moram pisat? :hudicek:

 

Pograjam pa lahko menjalno ro?ico ki je mehka, gumijasta in dolga v hodih. :whatever:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
    • Dan danes je večina računalniških polnilcev 65W, nekateri zmoglivejši računalniki pa imajo 100W ali celo 140W.   Recimo macbook je en tak posebnež, ki sfura 140W k keks.   Jaz imam univerzalnega 100W pa fila vse bp, tudi na enem dellu sedaj. Z njim polnem telefon, uro, računalnik,...   Je pa res, da se bo pač grel, ko bo filal iz 10% na 100%, potem se bo pa nazaj ohladil. Brez skrbi, lahko filate tudi z 40W pa bo šlo čez.  
    • A srce imaš vredu? Po objavah sodeč ti kar precej kofeta spijaš. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.