Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3, l.08'-diesel


Lux4

Priporočeno sporočilo

?ivjo...

?e nekaj ?asa nameravam kupit Mazdo 3, nevem zakaj, ampak ta avto mi je res v?e?... Delam po 30k kilometrov na leto, zato mi vsi priporo?ajo da vzamem disela...

Zanima me, kak?ni so diesli Mazde 3? Kak?ne so cene servisov in rezervnih delov v primerjavi z podobnimi avti?

Sicer gledam Mazdo 3 letnik 08', motor 80kW... Avto ima okrog 70k kilometrov. Me ?aka kak?en ve?ji servis v kratkem?

Pa ?e to, Kako bi lahko preveril, ?e so kilometri res realni?

Lp, L.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorji so PSA, cena servisa je normalna, ima pa jermen in lahko potem pri?akuje? malo ve?ji stro?ek pri velikem servisu, ?e je avto SLO se vidi iz prometne (prva registracija v RS in prva registracija morata biti isti datum), druga?e pa naj ti da prodajalec VIN ?tevilko in pojdi na Mazda servis in ti bodo pregledali zgodovino tam jih pa ?e za ceno rednega servisa vpra?aj, kaj ve? ti bodo pa dizela?i povedali :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kilometre lahko preveri? na servisu, ?e je bil redno servisiran pri poobla??encu. ?e pa tega ni ali pa je spet kak?en italijanski lizing bi pa jaz osebno takoj dvignil roke stran, ker tam so 90% kilometri prevrteni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, ja situacija je taka, da je avto res iz Italije, sicer je zdaj 2. lastnik iz Slovenije, vendar je bil avto kupljen v Italiji...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6338527&show=1

 

?e je bil avto redno servisiran na Italijanskem poobla??enem servisu, se verjetno prav tako lahko preveri kilometre na na?em servisu?

Moram biti na ogledu ?e na kaj posebej pozoren pri tej Mazdi, po va?ih izku?njah?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da popravim Bossa, ni se za bat avta iz Italije, za bat se je slovenskih dilerjev, ki sluzijo na racun zvozenih avtov, ki jim vrtijo kilometre....avto bo ze delal samo ni toliko vreden.

Koliko casa pa je 2. Lastnik ze lastnik?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da popravim Bossa, ni se za bat avta iz Italije, za bat se je slovenskih dilerjev, ki sluzijo na racun zvozenih avtov, ki jim vrtijo kilometre....avto bo ze delal samo ni toliko vreden.

Koliko casa pa je 2. Lastnik ze lastnik?

 

Sem mislil tako, hvala za popravek. Krivi so uvozniki, ki nato manipulirajo kilometre - manipulirajo jih pa lahko zato, ker ?e italijan vzpostavi temelje za manipulacijo. Lizinga?ki avti namre? v veliki ve?ini niso vpisani v DSK zraven ti pa pol turijo razne printane izpiske servisov, kjer pa vsak ve, da so ponarejejni.

 

In ravno zato ker lizingarji vedo, da ?e bo vse v DSK bodo kurac avto prodali po ?eljeni ceni, oziroma ga bodo s toliko km sploh lahko prodali se izmikajo vpisom v DSK. V navezi z preprodajalci na vzhodu pa se nato avta znebijo za normalen denar, pri nas pa zaslu?ijo preprodajalci, ker avto na hitro izgubi 100kkm in ve?.

 

Sej ne re?em, da avto kljub temu ni v redu samo, da se za?ne lastni?tvo avtomobila (ki bi moralo biti lepo do?ivetje) takoj na za?etku s prevaro in goljufijo pa hvala lepa za ro?e.

 

In zakaj se vedno takole razpi?em ob takih temah? Na koncu takratko potegnemo vsi mi, ko prodajamo svoja vozila z realnimi kilometri in ohranjenostjo veliko bolj?o kot razne lizing varjante (verjetno ni treba ugibat zakaj je razlika v ohranjenosti) in smo v podrejenem polo?ajo, ker je kilometrov na ?tevcu ve? 80% folka pa gleda sam na ceno in je ?ist zadovoljen ker prihrani jurja za bistveno slab?e ohranjeno vozilo z veliko ve? zadevami za popravit in zamenjat - ampak ej jurja je pa prihranil, ?eprav bo v naslednjih parih letih zmetal zarad tega 2-3x tolk denarja ?e za izredna popravila, ki jih pri kilometrini na ?tevcu dejansko sploh ?e ne bi smelo biti.

 

Ma sej ni da bi govoril - jamo si pa itak kopljemo sami, ker ves kur?ev ?rot pokupmo, pol je pa cel kup enga jamranja kolk so Mazde al ba druge znamke zani?, ?e ti pri 100kkm na ?tevcu odletijo ?e trije injektorji. :rolleyes:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil tako, hvala za popravek. Krivi so uvozniki, ki nato manipulirajo kilometre - manipulirajo jih pa lahko zato, ker ?e italijan vzpostavi temelje za manipulacijo. Lizinga?ki avti namre? v veliki ve?ini niso vpisani v DSK zraven ti pa pol turijo razne printane izpiske servisov, kjer pa vsak ve, da so ponarejejni.

 

In ravno zato ker lizingarji vedo, da ?e bo vse v DSK bodo kurac avto prodali po ?eljeni ceni, oziroma ga bodo s toliko km sploh lahko prodali se izmikajo vpisom v DSK. V navezi z preprodajalci na vzhodu pa se nato avta znebijo za normalen denar, pri nas pa zaslu?ijo preprodajalci, ker avto na hitro izgubi 100kkm in ve?.

 

Sej ne re?em, da avto kljub temu ni v redu samo, da se za?ne lastni?tvo avtomobila (ki bi moralo biti lepo do?ivetje) takoj na za?etku s prevaro in goljufijo pa hvala lepa za ro?e.

 

In zakaj se vedno takole razpi?em ob takih temah? Na koncu takratko potegnemo vsi mi, ko prodajamo svoja vozila z realnimi kilometri in ohranjenostjo veliko bolj?o kot razne lizing varjante (verjetno ni treba ugibat zakaj je razlika v ohranjenosti) in smo v podrejenem polo?ajo, ker je kilometrov na ?tevcu ve? 80% folka pa gleda sam na ceno in je ?ist zadovoljen ker prihrani jurja za bistveno slab?e ohranjeno vozilo z veliko ve? zadevami za popravit in zamenjat - ampak ej jurja je pa prihranil, ?eprav bo v naslednjih parih letih zmetal zarad tega 2-3x tolk denarja ?e za izredna popravila, ki jih pri kilometrini na ?tevcu dejansko sploh ?e ne bi smelo biti.

 

Ma sej ni da bi govoril - jamo si pa itak kopljemo sami, ker ves kur?ev ?rot pokupmo, pol je pa cel kup enga jamranja kolk so Mazde al ba druge znamke zani?, ?e ti pri 100kkm na ?tevcu odletijo ?e trije injektorji. :rolleyes:

 

 

Kaj pa je DSK? in ali se da to kako preveriti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Digitalna sevisna knni?ica.

 

@Boss: ti se kar razpi?i. Vse to je res.

 

@Lux: tole razmisli: Mazda ima 3 leta garancije in 100kkm po defoltu. ?e je 2 leti v SLO potem je bil avto takrat ?e v garanciji in ga je skrbni lastnik sigurno vozil na poobla??eni servis pri nas. Torej ima vsaj 1x DSK potrjeno pri nas. Se pravi, da ti bo izpisek rade volje tudi pokazal, saj mu je to v interesu. :)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa je DSK? in ali se da to kako preveriti?

 

Sicer je ?e shurda odgovoril ampak vseeno ?e dodatek. Mazda nima ve? navadne papirne servisne knjigice, kjer so se vpisovali servisi ampak se vsak obisk poobla??enega servisa vpi?e v centralni ra?unalni?ki informacijski sistem tako, da bi na?eloma lahko kjerkoli v Evropi zvedel kdaj in kako je bil avto servisiran.

 

Zadeva je super in je skoraj bulletproof, ker je mo?nos ponarejanja izredno majhna. Seveda, ?e so vpisi zabele?eni, ?e jih pa ni potem je pa eno samo ugibanje in sigurno se ne "zmotijo" v dobrobit kupca, vsaj v to si lahko prepri?an. :zvizga:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ena izmed variant je tudi zavarovalnica, nese? VIN in izve? vso zgodovino in realne kilometre. ?E no?ejo pridobi VIN pa jaz agentko povpra?am - ponavadi pri obnovi vpi?ejo km ali pri kaki ?kodi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako to misli? stal...?e pi?e datum izdelavo 2008 in datum prve registracije 2010 potem je stal nekje, verjetno v salonu, samo dvomim da jim po 2 leti tam visijo avti...?e pa pi?e datum izdelave 2010 in datum registracije v RS 2010 je bil pa leta 2010 uvo?en k nam. Skratka...preveri servise po VIN ?tevilke...?e bo kaj sumljivo...adijo. :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni nobene panike, pa? so se ?ipe izdelale 2006, in so le te lahko stale dobro leto v tovarni preden se je avto izdelal. Bolj bi bilo sumljivo da je ena stran ?ip 2010 avto pa 2008 - evidenten stranski crash..........

 

ti vzami VIN in pojdi na servis, ?e pravi redno servisiran bi moral biti vsaj v garanciji do 2011 zabele?en na servisu, leto 2011 bi moralo pokazati kilometre.

 

Potem poglej gume - njihov DOT da niso stare in trde, kajti to bo tudi tvoj novi stro?ek potem.

 

Avto sam pa bo delal, ampak ?e se izka?e da ima ve? KM potem ne obupat le cena mora biti ni?ja + vkolikor ima ve? ali so bili delani glavni servisi, to je bistvo. Lahko da je ?e trenutni lastnik kupil s prevrtenim, in v tem upanju nadaljeval naprej.

 

?e nekdo dela relacije je 10.000km na leto malo, koliko pa? ta avto ima - ?e posebej v Italiji. Jaz sem v Avtomiku kupil MAzdo 6 2006 letnik z 170.000km (30.000 letno) - niso skrivali da je bila na italijanskem leasingu in ?e danes pelje pri 250.000km v Radovljici :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Postal sem novi lastnik Mazde 3... :)

 

Preveril sem DSK pri Mazda motor Slovenije, podatki se ujemajo, Mazda je bila redno servisirana, na uradnih servisih v Italiji, na leto je delala po slabih 20k km, sedaj ima 68k km, naslednji servis se bli?a... Sicer zelo lepo ohranjena znotraj, res ima tempomat, bose, xenon. Poraba na ?tevcu po 400 km ob zmerni vo?nji ka?e povpre?je 4,4L/100km, je to realno? Ker ?e je, super... Od zunaj pa kar se ti?e pleha nedotaknjena, odbija?i pa tipi?no italijansko podrsani povsod. Podvozje rahlo rjavi, to bom mogu po?timat... Zaradi teh napak sem ceno uspel zni?at iz 9500 na 8600...

Je pa Italijan podalj?al garancijo ?e za 2 leti, tako da imam veljavno garancijo ?e do 10. 2013, veljavno pa imam tudi mazdino kartico...

 

Do takrat ga nameravam servisirati na uradnih servisih, potem bom pa verjetno pre?altal na privaten servis... Po razbranem iz foruma opa?am da ste najbolj zadovoljni z mazdinim servisom v BTC-ju, tako da se bom najprej obrnil tja...

 

Hvala za nasvete in pomo? pri nakupu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Postal sem novi lastnik Mazde 3... :)

 

Preveril sem DSK pri Mazda motor Slovenije, podatki se ujemajo, Mazda je bila redno servisirana, na uradnih servisih v Italiji, na leto je delala po slabih 20k km, sedaj ima 68k km, naslednji servis se bli?a... Sicer zelo lepo ohranjena znotraj, res ima tempomat, bose, xenon. Poraba na ?tevcu po 400 km ob zmerni vo?nji ka?e povpre?je 4,4L/100km, je to realno? Ker ?e je, super... Od zunaj pa kar se ti?e pleha nedotaknjena, odbija?i

 

?estitke ob nakupu :bravo:

 

Js bi reku, da ne, men izpod 6.5l ?e ni uspel pridit, verjetno bi komu ratal pridit tut pod 6, 4.4 je pa ?e kr te?ka. Najbolj?e, da si porabo sam ra?una?, ali pa vpisuje? na www.poraba.com, kjer ti vse samodejno izra?una :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?estitke ob nakupu :bravo:

 

Js bi reku, da ne, men izpod 6.5l ?e ni uspel pridit, verjetno bi komu ratal pridit tut pod 6, 4.4 je pa ?e kr te?ka. Najbolj?e, da si porabo sam ra?una?, ali pa vpisuje? na www.poraba.com, kjer ti vse samodejno izra?una :)

 

am jst zj newem za letnik 08 glede porabe... wem pa da z letnikom 2011 mazda 3 CD nardila orng ?parovno ma?ino glede na starej?e letnike!

 

sam vozm mazdo 3 CD 150KM letnik 2012.. porabe mam od 4,8>5,7 in sm ve? kot zadovoln z ma?ino motor je tut EUR 5!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

am jst zj newem za letnik 08 glede porabe... wem pa da z letnikom 2011 mazda 3 CD nardila orng ?parovno ma?ino glede na starej?e letnike!

 

sam vozm mazdo 3 CD 150KM letnik 2012.. porabe mam od 4,8>5,7 in sm ve? kot zadovoln z ma?ino motor je tut EUR 5!

 

prej?nji model 1.6 diesel sploh ni Mazdin motor ;) za nov model pa nvem :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prej?nji model 1.6 diesel sploh ni Mazdin motor ;) za nov model pa nvem :ne vem:

 

am 110CD pa 116CD ma fordou motor... 150 CD je pa komplet narjena na japonskem... huda ma?ina! ;) ketno ma...

 

moja je 150CD tx plus ... bose ozvo?enje 10 zvo?nikou med nimi subvufer =) pa GT izgled ma k una 185CD ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je vse res...sem napisal kvaliteten polnilec! Jaz pri telefonskih prisegam na Xiaomi-jev...so izredno kvalitetni. Aliexpress ipd...če greš takšne stvari tam kupovati,si sam kriv...ne rečem mogoče kable,ker imam dobre izkušnje... Teli npr.Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!  €2.22  3%OFF | Original Xiaomi Cable 120w 6.5A Turbo Charger Usb C Cabos Elbow 90 Degree Fast Charge Redmi Note 10 Mi 11 12 Poco Blackshark 5 https://a.aliexpress.com/_EI3EHWT Delajo na deklariranih 120W-preverjeno...za tak cvenk TOP,a seveda raje uporabljam Ankerjeve 100W,ker so gibljivejši...   Je pa res,da "kar enega dreka"...ma si si sam kriv,če kupiš.   Napajanje desktop PCjev je pa čisto druga zgodba,ker tam ni baterije.
    • Samo slika je se ostala... šalica je pa medtem ze prazna    
    • Načeloma bi morala imeti vsaka električna naprava, prodajana na EU trgu ustrezne varnostne zaščite (in oznako CE, ki jo nalepi na proizvod dobavitelj, ki s tem jamči, da naprava ustreza vsem zahtevam EU direktiv - LVD, EMC, ...). Tudi proti pregrevanju (pojavu požara). Iz AliExpressa imam zato kar težavo kupovat električne naprave ... če že na nalepkah pišejo neumnosti, kaj je šele notri ...   Segrevanje, če drugega ne, znižuje življenjsko dobo naprav. Tudi v Mazdah - recimo akumulatorji nimajo radi visokih temperatur, sploh AGM ne. Visoke temperature, še posebej, če so nehomogeno razporejene, uničujejo materiale (recimo bližina vročega dpf filtra in glave motorja, ki se zato na enem koncu razteza, krči, razteza, krči,... predstavlja problem in na koncu velik strošek za lastnika (puščanje antifriza, tesnilo glave, potrebno brušenje ali celo nova glava)).   
    • Normalno,da se greje,a brez skrbi,če uporabljaš kvaliteten polnilec,ima ta vse zaščite vgrajene...tudi temperaturno. Sem npr  hčerinega Lenovo Slim-7, k ima USB-C port za polnjenje...na morju polnil z Xiaomi-jevim 33W polnilcem, ki zmore tudi 20V-torej še primeren za polnjenje laptopa (original ima moč 60W)...brez problema je polnil,ko je hčerka hkrati še igrala streljačino...sicer je napisal,da se počasneje polni,a kot rečeno BP.   Pri mojem starem-v prispevku omenjenem Lenovo ThinkPad X-130e pa z 33W ni hotel,z 65W pa BP. Tudi je ta 65W polnilec narejen z t.i. GAN polprevodniki (galijev nitrat)...se veliko manj greje,in je hkrati kompaktnejši...kot rečeno dela BP😃👍    Bi pa opozoril na nekaj drugega,kar marsikdo hitro pozabi-polnilni kabel! Jaz za takšne stvari uporabljam Ankerjev 100W USB-C na USB-C kabel...torej kabel zmore več kot polnilec!
    • Dan danes je večina računalniških polnilcev 65W, nekateri zmoglivejši računalniki pa imajo 100W ali celo 140W.   Recimo macbook je en tak posebnež, ki sfura 140W k keks.   Jaz imam univerzalnega 100W pa fila vse bp, tudi na enem dellu sedaj. Z njim polnem telefon, uro, računalnik,...   Je pa res, da se bo pač grel, ko bo filal iz 10% na 100%, potem se bo pa nazaj ohladil. Brez skrbi, lahko filate tudi z 40W pa bo šlo čez.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.