Skoči na vsebino

Servis - li?arsko popravilo


Priporočeno sporočilo

Nasel sem nekaj za 60eur, a je veliko dela z montazo? kako je z odstopanjem odtenkov iste barve, se ful vidi?

 

Jest sem takrat isto razmisljal, da bi kupil nova vrata, ampak so za voznikova vrata hoteli 100e (gola vrata), potem je potrebno premestiti se kljucavnico in pa vse ostale plastike in zvocnik... Tako da se mi ni izplacalo. Tisti cepi so tam za odvodnjavanje in ce se ti v vratih zadrzuje voda so vrjetno kanali zabasani in ti tudi zaradi tega toliko hitreje gnije vse skupaj. Jest sem to delal pri nekem znancu (popoldancu) k se ukvarja z licarijo in kleparijo. Ce bi to peljal k komu drugemu bi bila cena takoj 500e..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Ok potem sploh nevem ce se splaca vlagat, pustim se 2 leti da zgnije do konca :zvizga:  kako bi zascitil prag na katerega se siri rja? sem ziher da se da simple resit to kapljanje vode ot rje?

 

prag ti verjetno rjavi od znotraj, ?e je enkrat za?el rjavett ga ve? ne more? za??iti, ?e pa ?e ni rjav pa zapolni? votle dele z voskom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja na sliki zgleda da ti rja kaplja dol, bi pa blo vseeno dobro preverit znotraj praga ce se kaj dogaja. No ce mislis avto met dalj casa.

Se pa da videt ce vzames plasticne obloge med vrati in pragom dol in posvetis noter, se bolje pa z endoskopsko kamerco.

Pri moji M3 so pragi na zunaj zgledali tud vredu, ko pa je klepar pogledal noter pa je bil notr cist gnil, ga je zascita in barva skup drzala.

Zato sem nabavil nove prage in dal sanirat vso rjo na avtu.

Menjal pa sem rabljena zadnja leva in desna vrata od novejsega letnika, nove zadnji robovi-blatniki levo in desno, novi pragi levo in desno, nov desni blatnik.

Na zadnjih prtljaznih vratih pri notranji luci je bil tud en mehurcek in se je tudi to saniralo.

Barvan je bil skoraj cel avto razen obeh odbijacev in strehe+ narejena komplet zascita spodaj+zascita votlih delov z voskom. Cena vsega dela 450?.

Rez.dele sem sam nabavil.

Imam pa namen avto se nekaj let imet, zato sem ga dal popravit kot je treba, ker je kot 2avto prav odlicen za po mestu.

post-5522-0-23317400-1538559091_thumb.jpg

post-5522-0-73139000-1538559253_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.

Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.

Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

?e bom potreboval se bova sli?ala, ker je dobro, da je nekdo dokaj blizu in lahko za normalen denar nekaj naredi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je lepo slisat, koliko te je prislo vse skupaj z deli? Sicer sem skoraj ziher da se ti bo vsaj nekaj rje vrnilo po nekaj letih. Ce bi dal sanirat vso rjo bi me najbrz prislo okoli 1k eur, kar pa je bv ce je avto vreden cca 2k. Najbolj se nagibam k nakupu rabljenih vrat, za pragove pa se nisem ziher ce bi sploh kaj popravljal.

 

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.
Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.