Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...

Tako je.. ponavadi obvescajo z dopisom ali pa ob rednem servisu naredijo se take zadeve, e gre za kaksno malenkost...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.

 

 

Noja... jaz sem ze veckrat dobil po posti... celo priporoceno so posiljali ... Nazadnje so na sestici preko vpoklica menjali amortizerje zadnjih vrat ... Sem pa nazadnje dobil za sestico letos spomladi, po tem, ko sem jo ze prodal... in sem potem to sporocil novemu lastniku, ki je potem to uredil ... Je pa takrat slo za nekaj pri zavorah ...

 

Scan_24_Apr_2018_at_15.21-20181129-09284

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpoklici in popravila po proizvodnji so pa? del avtomobilskega vsakdana. 

 

Ni? nebi bilo odve?, ?e bi prek aplikacije My Maazda takele zadeve sporo?ali in seveda obvestilo na mail, ?e je pa? VIN prijavljen v bazo. Seveda s sporo?ilom ali je zadev urgent ali ?aka na redni servis za katerega itak imajo okviren datum.

Glede na to, da ni nih?e omenil predvidevam, da se to ne dela. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A zdaj so ?e za?eli obve??ati po po?ti? V dobrih 13 letih lastni?tva Mazde ki sem jo kupil in servisiral v BTC-ju niti enega pisemca o vpoklicu. Pa ne da na Mazdi nebi imeli mojega doma?ega naslova, ker razne brezvezne reklame so pa hodile po po?ti ve?krat letno. Tudi na rednih servisih so vpoklice zamol?ali.

mogoce je odvisno od "dilerja"?

 

Ker pri prvi sestki (sva imela podoben letnik) sem dobil pisma ene 2krat al 3 krat, se ne spomnim koliko vpoklicev je bilo..prvi je bil enkrat ze 2003/2004 potem 2006 al neki takega...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa za tiste ki imamo avto kupljen iz druge roke pa uvo?en?

 

Ce niste sporocili uvozniku svojih podatkov (recimo ob registraciji v apliakcijo My Mazda), ne servisirate avta na pooblascenem servisu, potem je tezko pricakovati, da te bodo kontaktirali ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim uvo?en je bil s strani prodajalca,..in ne poobla??enega servisa ne uporabljam :D

 

Bi pa blo vsaj lepo vedet ali je za vpoklic, da pol privatno se po?lihta.

 

Za vpoklic je glih tko, vendar se mora pa? zadeva po?lihtat na poobla??enem servisu in ne privat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mogoce je odvisno od "dilerja"?

 

Ker pri prvi sestki (sva imela podoben letnik) sem dobil pisma ene 2krat al 3 krat, se ne spomnim koliko vpoklicev je bilo..prvi je bil enkrat ze 2003/2004 potem 2006 al neki takega...

Od tega pri katerem poobla??enem prodajalcu v Slo je bil avto kupljen nikakor nebi smelo biti razlog. Moja je bila v Gami v BTC-ju in potem tudi redno servisirana tam. Ugavnem, tudi nekaj denarja sem pu?nil ko sem napako odpravljal na svoje stro?ke.

 

Mazda res ni imela nekega odnosa do svojih strank.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima veze koliko je avto star in kje je bil servisiran, ce je sploh kje bil. Ce je vpoklic ti ga morajo izvesti popolnoma brezplacno. Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...

Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.

Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5

Zakaj? Sj tebe kot lastnika to nic ne stane, al :D

 

Kaj to resno ali?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od tega pri katerem poobla??enem prodajalcu v Slo je bil avto kupljen nikakor nebi smelo biti razlog. Moja je bila v Gami v BTC-ju in potem tudi redno servisirana tam. Ugavnem, tudi nekaj denarja sem pu?nil ko sem napako odpravljal na svoje stro?ke.

 

Mazda res ni imela nekega odnosa do svojih strank.

Cudno moja je bla tudi iz BTCja pa so me redno obve??ali. Tudi vpoklici za sedanji in tako naprej...

izgleda so te pozabili :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.

Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5

Kaj to resno ali?

 

Men so rekli v Ceovcu na uradnem servisu da je bil vpoklic, avto je pa bil kupljen v Salzburgu. Je pa rekel sef servisa, da bi naceloma lahko vpoklic tudi v Sloveniji opravil ce bi hotel. 

 

Seveda vse stroske krije mazda. In pa ja, resno mislim. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja valda da nic ne placas zato se pa rece VPOKLIC. Vpoklic naredijo, ker ima zadeva ze iz tovarne serijsko napako na bodisi materialu. Pri drugi generaciji so bili to amortizerji zadnjih vrat (5-door) in pa vodila pri sedezu. Pri prvi generaciji je bil to voznikov airbag, saj se je ob trku znal napacno odpreti in je lahko poskodoval voznika. To je pac strosek, katerega v celoti krije mazda. A si ti redno servisiral avto ali ne je nepomemben podatek. Edino kar je pomembo je to, da se tvoja VIN stevilka ujema s prizadetimi modeli za vpoklic.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Mi je pa zanimivo, da si dobil vpoklic za zavorne celjusti glede na to, da je bila to najvecja hiba prve generacije in tega vpoklica ni bilo...

Kdo je dobil vpoklic za zavorne ?eljusti 1. generacije?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.