Skoči na vsebino

Misteriozna okvara, sem ze na robu zivcev...


Priporočeno sporočilo

Zivijo, se opravicujem za svojo slovenscino, no upam da se bomo odlicno razumeli... Imam Mazdo Xedos 6, 1998, kaksno dobro leto nazaj je imela ogromno stvari zamenjano (krasen mehankar, se zelo potrudil, vse narocil originalno iz Japonske, no nic od tega ni blo povezano z elektriko), skratka, Mazdica je bla od takrat se boljsa kot prej...

 

En mesec nazaj mi se na sred avtoceste naenkrat vsa elektrika izklopila (stevci, benzin, signali levo/desno, klima), glavne luci pa motor sta ze delala. Da skratim zgodbo, avtovleka, pa na AMZS (moj mehankar je glih sel na dopust, in ga ni se nazaj). Ogromna greska je bla iti na AMZS, no nisem vedla, sem tujka, in sem naivno mislila da so dragi, ampak vsaj dobri. So takoj zamenjali alternator (kasneje sem prebrala da se ti stari, dobri alternatoji popravljajo, a ne menjajo, ampak uci se dok si ziv).

 

Po tem je vozila samo en dan normalno, pa spet, isti problem, na avtocesti skor vsa elektrica spet crkne. Alternator spet, ta nov, crknil, no ocitno ga je nekaj skurilo. Spet nazaj AMZS-ju ker sem mislila da tam imam zdaj pod garancijo. So se kregali z mano, da to ni pod garancijo, ker je ocitno nek drugi problem kot alternator. Si lahko mislite da sem nezno ponorela in razlozila da so simptomi isti, prvic niso dobro pregledali. Pravijo ok, nek mi bude, je neka varovalka bla, zdaj bo super.

 

Po tem TRETIC crkne NA ISTI NACIN, nasledni dan. Spet nazaj. Klicem sefa AMZS-ja, pravi rabi avto iti elektricarju, bomo to zrihtali. Niso. Sploh niso peljali elektricarju, temvec sami najdli neko zico, katera naj bi bla skurena, popravili, zdaj bo koncno vse super.

 

CETRTIC CRKNE NA ISTI NACIN, en dan kasneje.

 

Danes pa klicem a ste koncno peljali elektricarju, pravijo ne, je zelo zaseden.

 

Po enemu mesecu voznje v sluzbo z busem, stirikrat ostala na cesti sama z okvarjenim avtem, in cakanju na to da AMZS nekaj naredi, jaz ne morem vec. Mi je zelo zal da sam drago placala ta prekleti alternator na zacetku, ker je to ocitno bilo bacanje denarja cez okno, no pravim, uci se dokler si ziv, in zdaj sem se zelo veliko naucila. Ampak kaj zdaj? A cakam kot idiot da AMZS mogoce enkrat ta teden pelje avto svom elektricarju, pa sploh ni AMZS-ju ni tem elektricarju ne zaupam vec, no vsaj bi pregledali zaston... A prodam Mazdo za dele? Me strah kupiti drugi avto. Nimam denarja da kupim dober, pa ne znam dolociti kaj je dober rabljen avto. Vem da samo Japonce pa Korejce, za Njemce nimam denarja. Francoze pa Italijane nedaj boze.

 

Moja teorija: nekje je nek kabl v avtu preglodal izolacijo, plus pol, minus pol se nekak srecata, na glavni ploci raztopi varovalke, vse skup bo slo kabum, ker to vse greje in se topi, in celi sistem strada... Mislim da rabi zamenjavo cele instalacije z glavno ploco. To pa a) je zelo tezko dobiti, B) je drago.

Ne vem kako naprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto mora dobiti samo dober elektri?ar, ki se bo malo poglobil. Od kod pa si, da ti la?je pomagamo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto mora dobiti samo dober elektri?ar, ki se bo malo poglobil. Od kod pa si, da ti la?je pomagamo?

 

Zivijo! Ja, mi je AMZS vsakic obljubil da bojo dali elektricaju na pregled, pa so si premislili, in sami nekaj zmuljali, jaz pa upala da res bojo, ker naj bi to blo pod garancijo... Sem v Ljubljani...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja. 

 

Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja. 

 

Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga. 

 

 

Vem, vem, zato me srce boli! :) Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vem, vem, zato me srce boli! :) Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?

Jaz vem da se s takim avtom nebi vozil okoli.

 

A ima? asistenco pri zavarovalnici? Si amzs ?lan?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vem da se s takim avtom nebi vozil okoli.

 

A ima? asistenco pri zavarovalnici? Si amzs ?lan?

 

Se strinjam. Imam pri AMZS-ju, no sem je izkoristila prvic ko je crkla. Drugic sem placala jaz (100 eur). Tretic so mi se smilili in prisli po mene ker sem bla se blizu AMZS-ja. Cetrtic sem pa vozila sama do AMZS-ja, ker sem mislila da mi je zdaj ze vseeno ce eksploridam, sem tolk jezna. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.

 

Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.

 

Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj :)

 

Zaenkrat je lokacija se AMZS... :D Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaenkrat je lokacija se AMZS... :D Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...

Verjetno misli? Vilija iz Grosupljega...

 

Poznam, priporo?am.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Ce koga slucajno zanima, na koncu je izpadlo da je ena zicica (ni masa, to sem prvo vprasala, se strinjam da je to nekaj kaj se prvo pogleda) rahlo dotakla metal, varovalka seveda potem sla, in se to zrihtalo za cas, od takrat ni vec problema. Se splacal nov alternator pa se nov akumulator na poti do te spoznaje... :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.