Skoči na vsebino

gume 2007


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Ker se mojim Bridgestone Potenza RE050A priblizuje konec bom napisal par vtisov:

 

+: sportna guma ni kaj, feeling na volanu je najboljsi od vseh gum do zdaj, trdi boki, nc plavanja po suhi cesti, na mokrem super, zaviranje odlicno, ni jih treba skoz pumpat (tlak noter je kar konstanten) in pomemben podatek obraba zelo ugodna, jih mam vec kot 30.000km, kar je zame dosezek

 

-: sportna guma ni kaj :), rabis nekaj casa, da guma dobi temperaturo in zacne delovat, do takrat nc ne prime skoraj, relativno glasna, mal neudobna,

 

skratka ne bom jih spet mel, ker so prevec sportne za mazdo 6.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 320
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Saj ve? kaj bom najprej vpra?al sramezljiv

 

Kolk je kaj poraba v primerjavi z drugimi gumami, ki si jih ?e imel na ?estki. Verjetno podobna GY F1?

 

In katere gume misli? imeti naslednje, da vidim kaj bom tudi jaz vozil spomladi ;):hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

boss mislim, da je poraba tam tam...goodyearke pa priporocam da kar konkretno napolnis (vsaj 2.6) pa bo poraba mal padla pa tudi na suhem bo lepsa voznja...tko sem jaz naredil

ce das pa navadne gume (touring variante) bo poraba mal nizja, res malo nizja (0.1 liter) ampak tudi manj primejo...

 

 

naslednjo sezono pa...pojma nimam, bi probal pirelli p zero nero (sam za zdaj majo mal previsoko ceno)

mogoce bi riskiral se s continental sportcontact3, sam iz izkusenj bo obraba najbrz katastrofalna...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naslednjo sezono pa...pojma nimam, bi probal pirelli p zero nero (sam za zdaj majo mal previsoko ceno)

mogoce bi riskiral se s continental sportcontact3, sam iz izkusenj bo obraba najbrz katastrofalna...

 

 

Priporo?am..... :bravo:

 

Jaz to sezono brusim pirelli p zero rossa.... in je guma fenomenalna.

 

Edina zadeva ki me "moti" je ta... da rabi nekaj ogrevalnih km... pol se pa zalima, je pa res da je relativno mehka guma, sam mi gre po 20kkm gre proti koncu ?e.... <_<

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj jih imam ?e skoz napolnjene na 2,6 spredaj in od 2,4-2,5 zadaj :)

 

Saj za moje kilometre bi verjetno bila bolj? kak?na touring varjanta ampak kaj k me na vsake tolk prime, da zadevo po?enem kak?ne ride tam je pa fino, da dobr "prime", ker za driftat imam pa? pogon na napa?ni strani ;)

 

Zero Nero so tudi ?e bile na mojem seznamu ?elja, samo ?e jih res tako hitro pobira se bom te?ko zanje odlo?u saj bi jih potem moral menjat 1x letno, kar je vseeno malce prehitro.

 

?e posebej ?e primerjam z zimskimi, ki dr?ijo ?e 30.000km pa je profil ?e nad polovico in jih bom menjal po naslednji zimi samo zaradi starosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za driftat je mazda 6 super....edin kar moras narest je to da se zaletis z gasom in pred ovinkom spustis gas (ali celo zaviras) in jo odnasa da je joj :)

(recimo zelo lepo se da izvesti na rondoju tomacevo, priletis cez 100 in potem na izvozu spustis gas gre ritka adijo)

pravi joy machine za sprednji pogon mazda 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za driftat je mazda 6 super....edin kar moras narest je to da se zaletis z gasom in pred ovinkom spustis gas (ali celo zaviras) in jo odnasa da je joj :)

(recimo zelo lepo se da izvesti na rondoju tomacevo, priletis cez 100 in potem na izvozu spustis gas gre ritka adijo)

pravi joy machine za sprednji pogon mazda 6

 

 

aha,...da se,..verjemte,..mi je ?e dons slabo ?e se spomnem na tist drift do KP :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe... ?estka ni tolk dobra (preve? prime) za driftat kot je bil Clarus. Scandinavian flip kot za ?alo, brez ro?ne, veliko jajc pa je letelo postrani.

 

a shit ?ele zdele sem se spomnil, da ti nima? ESP-ja, jaz sem pa ?e pozabil, da ga imam pa je verjetno to krivo, da se ne da driftat... ah stupid me sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja, se spomnem kaj se ti je dogajalo, ko si neki eksperimentiral :)

ja izklopis pa je :)

 

se to: a vas vulkanizerji sploh kdaj sprasujejo, kako ste zadovoljni s to gumo ki jo imate?

ce bi bil jaz vulkanizer bi to zahteval od vsake stranke, pa bi napisal na hiter, kater avto, kere gume, dimenzija, zadovoljen ja/ne...pa bi mel lep database (in si pridobil vec strank na ta nacin), ampak za vulkanizerje je to znanstvena fantastika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ok, kere gume mas to bo ze on vedel pa dimenzijo

kako se peljejo in kok majo obrabo pa bos ze vedla ane?

 

ok zapomni si zdaj: letne mas: bridgestone b390, 195/65 15 91VR

zimske: good year ultra grip7, 195/65 15 91 TR

 

in upam, da kmalu zamenjas to katastrofo od B390, ker so res za en d...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moje izku?nje z vulkanizerji so izredno slabe: obakrat so mi po malem po?kodovali feltne. bila sta dva razli?na. saj ne vem, a jih bom moral sam menjat, al kaj :( ?

 

druga?e pa tele gume moje Bridgestone Potenza RE050 konkretno fajn dr?ijo cesto pod avtom. ko se vozim na relaciji Kalce, Podkraj, Col, Ajdov??ina (ali obratno), je pravi u?itek po ovinkih vozit (?e slu?ajno kdo ne vozi nasproti po mojem pasu - in teh je veliko)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

druga?e pa tele gume moje Bridgestone Potenza RE050 konkretno fajn dr?ijo cesto pod avtom. ko se vozim na relaciji Kalce, Podkraj, Col, Ajdov??ina (ali obratno), je pravi u?itek po ovinkih vozit (?e slu?ajno kdo ne vozi nasproti po mojem pasu - in teh je veliko)

 

To je zame ena najbolj?ih ovinkastih cest v Sloveniji in kadar grem proti Gorici grem vedno ?ez Podkraj saj nisem neumen, da bi se cjazil za kamioni do Podnanosa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kupujem gume dimenzije 195/50/15

zdaj pa kere kupit.

 

goodjear - hidra grip

 

debica - furio

 

nankang - ns-2

 

toyo - proxes t1-r

 

kumho - ecsta spt ku31

 

tng star performer - uht

 

cene pa so med 40 - 50 ?

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm ?udno... men so tole ene bolj?ih gum kar sem jih vozil, pa verjemi, da sem jih veliko. Edino kar jih tepe je velik kotalni upor in posledi?no vi?ja poraba in ni?ja kon?na hitrost.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.