Kje pa misli? da so ostale narejene?!
Verjamem, da podoben spodoben komplet stane 2000+ ?, ampak da tole ne bi laufal tam do nekje max. 0,8 bar?
Pa tut ?e deluje 1 leto, pa jo potem zamenja? s spodobnej?o...?e ti vseen ostanejo kolektorji in piping itd...
norve?ani bi radi meli sam 400? za kolektorje...?!?!

Kako vam izgleda tole? Men se zdi zelo mamljivo za naveden denar (cca 1000? z po?tnino) + davki.
Vse je zraven...kolektorji, turbina, wastegate, reg. pritiska bencina. Pa ?e ves piping, intercooler...
Da bi bil nateg, skor te?ko verjeti glede na % userja. Pa ?e prek paypala gre...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-ford-...1QQcmdZViewItem

Jst sam ne vem zakaj je tolk "skrivnosti" pri tem tuningu. A mislite, da ?e boste izdal kaj imate narejeno, da vas bo kdo posnemal? Pa dejto no. Malo ljudi ma za to dnar in jajce. Tak da tisti, ki smo v tem, bi lahko bili malo bolj povezani. Sicer pa...enmu se dopade kompresor, drugmu turbina, tretjemu NA... mo?nosti je miljon! Ne vem zakaj je vse navadno nastrojeno v neko kreganje, pametovanje, skrivanje, posmehovanje... ?!?!?

Symon...priporocam, da se drzis tistega kar je v blizini od motorjev (sam sicer ne poznam nissanovih motorjev, tak da ne bom pametn)
Lej...jst sm dal za V6 motor zelo malo in bom za dodaten denar mu pa? ?e kaj dodal - kompresor upam. Za podoben denar bi pa lahko samo dobil GOLI motor V6 z 200 konji iz tujine - kar se mi ne spla?a!

Ni tuning potenciala?! To pa glih ne vem ?e dr?i...
Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor...
mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave

www.acuraworld.com/index_files/diy/unproc/integra/oilpressure.doc
najdu po 2,345 sekunde iskanja na googlu. A bo zadost?

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?
Ob?utljivi na nivo olja? Moj motor ima 300k km, pa dela ?ist ok brez merilnika. Sej ima? lu?ko ko ti zasveti da ni dost pritiska...Sicer se mi ?e ni pri?gala, tak da... Ima? pa skoraj 1 liter od min do max za olje, tak da ?e ga redno kontrolira? ni panike.
Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal.
Priporo?am probetalk.com

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

Sej kilometri sploh nimajo takega vpliva na KM...sploh pa ne pri mazdah!
Sicer pa. ?e moje mnenje. Jst sploh nisem nekak razo?aran nad 150hp. Zakaj? Hm...na prvi pogled se mi je itak zdelo ful malo, ampak po razmisleku je to to...
Razmi?ljat je treba takole:
-serijska razlika med 2.5 in 2.0 je cca. 25hp
-po pri?evanju vseveda, doda kolektor min. 15-20 max hp?!
to pomeni, da je teh 25hp razlike skrito v 10 hp razlike izmerjenih in 15(min.) kolektorji po trditvi vseveda!
Ker pa seveda nisem tako khm...neumen recimo, razmi?ljam druga?e... Seveda kolektor doda moooogo?e dobre 10-15 hp, ampak - ?e upo?tevamo da se obenem odstani KAT (ki ga jst itak nimam).
Tako da moja razlaga je naslenja. Razlika, med mano in Zemirjem je 15hp (bi naj on vse skupaj pridobil). Jst pripisujem slabe 10hp (recimo 8) kolektorju, ene 2hp temu, da sm jst opravil prej dokaj hard vo?njo z mojim, kar bi pomenilo glede na pozicijo filtra in pregretost celga pleha tiste 2hp minusa. Pa naslednje 5 hp bi pripisal me?anici dejavnikov (on ima CAI, jst ne...poleg tega mam jst gor filter iz obrnjene mazde na streho...nikoli spucan pa ni?...sam gor natakjen...poln olja, ki ga je prek vrglo...itd itd...)
Men so podatki ?ist kul in realni. :ne vem:
Sicer pa ?e ?e gledamo osnovo (vsevedo izjavo koliko kolektor doda...) in vzamemo, da doda 20KM...sem potem jst nameril 5 hp ve? od Zemirja?!
Ali druga?e... ?e ima on 143 serijsko plus kolektor...potem bi moral on namerit 160...in je tut blo 20 premal...
Pa pustmo raj to debato. Jst sm ful zadovoljen s storitvijo in tudi z mojim aftekom in motorjem tak da...
Sicer pa... Jst sm zagovornik turbin (sedaj sm pa? zagovornik V6 + turbo) in se ne j**** za tistih 5 KM
Upam, da nism koga u?alu s tem mnenjem...

Naj en naslov napi?e!!! Midva z bratom boma nekje 14-14.30 tam. Mogo? kake pol urce kasnej!

Napisano
Turbina ponavad ni ozko grlo pri boostanju avta...vse druge komponente so (injektorji itd...)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani