Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bom vsake toliko ?asa kaj dodal. B)

Objavljena slika

 

Maza MX-5 supercharged in zelo lep stil. Za moje pojme ravno prav mo?i in na pravi na?in (kompresor) za tak avto. Tole more biti u?itek voziti. B)

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?estitke za trud! :bravo:

 

Bi blo pa fajn dobit ?e kak?en predlog za ?portne pragove in zadn odbija?, ko mi gre stroj ta tedn v delo! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?estitke za trud! :bravo:

 

Bi blo pa fajn dobit ?e kak?en predlog za ?portne pragove in zadn odbija?, ko mi gre stroj ta tedn v delo! :D

 

Tnx. MX-5 mi je fajn avto pa pa? dajem gor svoje navdihe. Oziroma po doma?e, ?e bi imel MX-5ko, bi jo gotovo rihtal kot kdo iz teh ?lankov.

 

Glede stylinga pa saj ve?, da sem mnenja, da manj je ve?. Kaj pa manjka original izgledu?

 

No in naj se Projekt Roadster za?ne! :bravo:

Stage1:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Mislim, da je bil vmes ?e en ?lanek ampak ne vem, ?e ga imam. ?e ga najdem ga bom dodal.

Stage2:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Nadaljevanje sledi. :zvizga:

Napisano

Tokrat se bomo posvetili podvozju na Miati. O?itno se najbolje obnesejo KONI amortizerji v kombinaciji z Whiteline vzmetmi. Whiteline je sicer zelo priznana firma za podvozje, vendar pri nas ve?inoma neznana. Pri nas je itak zakon Apex. :hohoho: Nasplo?no pa so Koni amortizerji kar vredni svojega denarja. Sploh, ?e kupite Koni yellow, ki imajo nastavljivo trdoto.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Naslednji? pa sledi preobrat v tej zgodbi. :P

Napisano

mmmm :) i like, zipaj vse kar ma? od miate in mi po?lji ;)

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kje so pa kj 323f :(

 

 

 

sam zate ;):D men osebno je tale hudd

 

sam zate ;):D men osebno je tale hudd

 

na?alost sm pa pozabu s kerga ?lanka je... to tko da ...sam fotka na?alost ...se mi pa zdi da ?lank ni biu nvem kok dobr :D

post-2616-1239533917_thumb.jpg

Napisano

Odbija? je kul Scooby hood pa ne sede na ta avto. Upam vsaj, da ima pod haubo vsaj 200hp plus. :whatever:

Pa ta tema niti ni namenjena limanju takih fotk ampak ?lankov iz zgoraj omenjene revije. :harhar:

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

No pa dajmo. Danes bom dodal cca 200hp supercharged MX-5 1,8. :bravo:

post-285-1263933179_thumb.jpg

post-285-1263933196_thumb.jpg

post-285-1263933374_thumb.jpg

post-285-1263933398_thumb.jpg

post-285-1263933417_thumb.jpg

post-285-1263933429_thumb.jpg

post-285-1263933448_thumb.jpg

 

Pa ?e odlomek iz lestvice "Top 10 bargains for 2000gbp". Pri nas MX-5 stanejo sicer malo ve? ampak vseeno:

 

post-285-1263933625_thumb.jpg

post-285-1263933667_thumb.jpg

 

Jutri pa, hmmmm. A dam "RX-8 profile & buyers guide" ali pa "Autozam AZ-1 profile"? :jezicek:

Napisano

Pa to ?e ni vse! Naj dodam ?e en model, da ne bo? rekel, da nisem uploadal raznolike ?lanke.

lejga, taka sitnoba pa spet nism :D

Napisano

Se hecam. V glavnem je pa tako, da notri ni kaj dosti drugih modelov. MX-5, RX-7, RX-8. Zdaj zadnje ?ase celo dajo kak?n novico o kak?ni MPS ampak to je vse. Kar niti ni ?udno. Zakaj bi v revijo med 250hp MX-5 in Civice, 400hp RX-7ke, 500hp Impreze, SXe in Evote, 1000hp Supre in Skyline tla?ili naprimer 200hp Mazde 323? ;)

Napisano

Danes pa sledi Mazda MX-5 "buyers guide". Za ene dva entuzijasta je ?e prepozno, vseeno pa bo mogo?e komu prav pri?el.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Stay tuned. Sledi ?lanek z naslovom "how to tune MX-5 mk1 1.6". :harhar: Pa ?e vseeno mi ne bo zmanjkalo materiala, je ?e dosti robe...

 

PS: ?e kdo misli naj si shrani vse tele scane, preden se shrani.si sesuje samo zaradi mene. :hohoho:

Napisano

En tvoj ?lanek v PDF, da bo la?je brati in da se ne zgubi

 

Gathering_Moss.pdf

Mazda_MX_5_buyers_guide.pdf

Top_10_bargains.pdf

 

no zdaj so ?e trije in upam Symon, da nisi jezen :D

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

En tvoj ?lanek v PDF, da bo la?je brati in da se ne zgubi

 

no zdaj so ?e trije in upam Symon, da nisi jezen :D

 

Ne jezen, hvale?en. :rispekt: ?e se kdaj sre?ava sem ti dol?en pija?o. :bravo: Ker tole bi naredil sam pa se mi ne da, ker ?e tako skeniram in uploadam na shrani.si. sramezljiv Danes pa ?e en pomemben ?lanek za vse, ki imajo MX-5. Predlagam, da ga preberejo vsi, ki imajo MX-5. :rolleyes:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.