Skoči na vsebino

Japanese performance

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

glede turbo in kompresorja je baje mo?na tut kombinacija obojega :bravo:

 

Ja tudi to se da in ni ni? novega. S kompresorjem se izni?i turbo lag, z veliko turbino pa se lahko konkretno pove?a konjenico od dolo?enih obratov naprej, ko turbina dobi pozitiven boost.

To je imela ?e dirkalna Lancia Delta S4. Kasneje kot najbr? edini serijski avto takrat tudi Nissan Micra/March Super Turbo. 1.0 turbo in kompresor, 110 konjev. Ker je rabila le 7,7 sekund do 100 je to ?e vedno najhitrej?a Micra in ?as bi ?e bil, da nova podre ta rekord. Mogo?e ga bo z 1,6 turbo motorjem iz Juke, ker govori se o ne?em takem. Aja in v zadnjem ?asu je ?e VW 1,4 TSI motor, ki ima isto kombinacijo obojega. Zanimivo, VW je ?e eksperimentiral z G-ladderjem (ki se ni obnesel saj v resnici ni bila ekonomi?na ali zanesljiva re?itev), bomo videli koliko ?asa se bo obnesel tale njihov TSI.

 

OK dost offtopic. V glavnem danes ko je de? malo me?em vse ?lanke v PDF. ?e bo kdaj kdo rabil... :P

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?e bo kdaj kdo rabil... :P

 

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Bi rabil :P sploh ker je de? pa da si malo preberemo dok sonce ne posije :)

 

Kva rabi?? :D Ve?ino ?lankov je sicer ?e Mazdaman konvertiral v PDF, ?e pa rabi? kak?nega specifi?nega mi pa po?lji ZS z mailom in ti ga po?ljem. Aja pa v PDF sem vrgel samo tehni?ne ?lanke, ne predstavitve. :blush: Ki jih imam ?e kar nekaj na zalogi. A uploadam ?e RX-8 turbo? :P
  • 3 tedne kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
    • Sem bral.   Ja, je precej izjem. Kar pomeni, da se bo toliko dlje čakalo na dovoljenja - da bodo ustrezne komisije obravnavale vse vloge za izjeme...   Ampak, če Elektro že zdaj zavrača vloge - zakaj potem še bolj "agresivno" prepričevati ljudi v sončne elektrarne?
    • Spet nisi bral dp konca.   Če ti elektro ne dovoli, je to izjema.   Torej naj sosedi nabijejo gor in sem varen, če bi gradil.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.