Skoči na vsebino

Wankel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najbolj pomembno je da pogledas zadaj ali ima kljuko, potem da pregledas zakaj hudica se kolesa vrtojo zadaj ce pa ima motor spredaj.

Torej kljuka ne sme biti zadaj ker je motor spredaj, razno ce premontiras zadnje gume na prednji del, potem bi slo.

 

Pazi tudi na zadnja vrata, odpirajo se kontra vetru in prevelik zajem zraka lahko povzroci zadusitev wankel motorja pri nizkih obratih.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbolj pomembno je da pogledas zadaj ali ima kljuko, potem da pregledas zakaj hudica se kolesa vrtojo zadaj ce pa ima motor spredaj.

Torej kljuka ne sme biti zadaj ker je motor spredaj, razno ce premontiras zadnje gume na prednji del, potem bi slo.

 

Pazi tudi na zadnja vrata, odpirajo se kontra vetru in prevelik zajem zraka lahko povzroci zadusitev wankel motorja pri nizkih obratih.

 

se popolnoma strinjam

 

boljsih nasvetov ze dolgo ni bilo

www.trziskisladoled.si

Napisano

Glede na to, da ima ve? kot 200 konjev nebi smel biti problem v vleki prikolice.

Se pa pojavi drug problem tukaj, pri tem modelu se ne da dobiti dovolj vleike prikolice. Je pa mo?nost, da dobi? prikolico od tovornjaka in jo priklopi? na rx8 in spotoma ?e nalo?i? ?e 12 kubi?nih metrov drobljenca (peska) in ga odpelje? na svoje dvori??e in po njemu drifta?. :jupiii:

Napisano

Fantje, kok ste zlobni :angry2:

 

Lahko bi mu lepo iskreno takoj ?e povedal,da je rx8 idealni delovni stroj za preva?anje gnoja in sena :hudicek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Fantje, kok ste zlobni :angry2:

 

Lahko bi mu lepo iskreno takoj ?e povedal,da je rx8 idealni delovni stroj za preva?anje gnoja in sena :hudicek:

 

Ma ne vem DPF v wanklu je alergi?en na seno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zaradi obilice navora vleka ne bi smel biti problem. Pravzaprav ker ima pogon zadaj (preko kardana pod avtom) bi se dalo verjetno diferencial predelati in naprej priklopiti ?e en kardan, oziroma kardanski priklju?ek. S ?imer dobimo ogromno mo?nosti, lahko se priklopi nakladalka, me?alec sena, pajek, trosilec za gnoj itd.

 

Upam, da smo ti s svojimi dobronamernimi nasveti pomagali, ?e te pa ?e kaj zanima pa le vpra?aj. :) Konec koncev vidimo, da si fejst pob. ;)

Napisano

Fantje, kok ste zlobni :angry2:

Lahko bi mu lepo iskreno takoj ?e povedal,da je rx8 idealni delovni stroj za preva?anje gnoja in sena :hudicek:

 

Itak da so zlobni.

A sploh veste kak?ne probleme so imeli te motorji?

Napisano

A sploh veste kak?ne probleme so imeli te motorji?

 

Itaq, ker folk ni bil seznanjen kok se vzdr?uje te motorje....

Napisano

Itak da so zlobni.

A sploh veste kak?ne probleme so imeli te motorji?

 

kaksne probleme? to je mazda in more delat. ni nobenih problemov.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Itak da so zlobni.

A sploh veste kak?ne probleme so imeli te motorji?

 

?e pravilno vzdr?uje? tud wankel ?ist super laufa brez problemov ... problem je sam pr folku ker nezna pravilno vozit in vzdr?evat avtomobila

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Znani so bili po tem, da so ?rli olje

 

Ima ta motor mogo?e kak?en poseben zvok?

 

dejstvo je da wankli ?rejo olje ... sam pa tud dobi? iz 1.3 motorja 232 konjev ... logi?jo ane ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

dejstvo je da wankli ?rejo olje ... sam pa tud dobi? iz 1.3 motorja 232 konjev ... logi?jo ane ...

 

Hvala ti za ta video.

Res je,Wankel ima brutalno mo? brez predelav.

Zanimivo,da ga je edino Mazda ?e obdr?ala do konca proizvodnje RX-8.

 

Evo ?e nekaj fotk s prikolico :

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

Zanimivo,da ga je edino Mazda ?e obdr?ala do konca proizvodnje RX-8.

 

mazda uporabla wanklov motor ?e od leta 1967, drga? pa prvi patent za wanklov motor je biu narjen leta 1929 in so ga razvijal do za?etka 1950, leta 1950 so ga pa vgradil v NSU-ja ... tko da wankel je ?e kr stara pogruntav?na sam so zgleda vsi razn mazde zgubl interes v razvijanje tega motorja pa kokr jest vem se mazda ?e zmer dela na tem da ga ?e bol razvije in da v naslednico RX8

 

p.s. ... dej i??i manj?e slike al pa jih dej v priponko da nerazteguje foruma v ?irino oz dej slike na ra?unalnik nalo? pa jih pomanj?i na teli internetni strani " slikomat " <_<<_<

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Predlagam da naredi? poizkus glede vleke prikolice in potem poro?a?, da ne bomo le pri teoriji ostali! :blush::)

 

Sicer pa kolikor vem, naj bi bil Wankel motor (v Rx8) brez mazanja do dolo?enih obratov (v spominu imam 4.000 obratov na minuto). Se pravi nad temi obrati (kjer se ga MORA) vozit, ima avto mazanje in se pelje? k lord. :cheers:

 

Ajvar je celo pri?el na dobro idejo, da ?e bi kupil Rx8, bi mu vgradil dodatno mazanje (po vzoru flash-lube sistema za LPG sisteme) in potem najverjetneje ne bi bilo te?av. :punk:

 

Olje pa naj bi Wankel kar kvalitetno pil, ker ga tudi MORA pit, da ga ne bi bil je mo?no edino ?e stoji - ugasnjen. :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

dejstvo je da wankli ?rejo olje ... sam pa tud dobi? iz 1.3 motorja 232 konjev ... logi?jo ane ...

 

Ce ne zre olje bo crknil! Fact, zato se ga mora voziti stalno nad 6k ker takeat se maze. To je vae kar se mora vedeti o g. Wanklu

 

Hvala ti za ta video.

Res je,Wankel ima brutalno mo? brez predelav.

Zanimivo,da ga je edino Mazda ?e obdr?ala do konca proizvodnje RX-8.

 

 

Popravek.

Wankel se ne more vec prodajati zaredi eu norm. Ravno zato se je prodaja rx9 zavlekla ker se nimajo resitve na motorju. Na otto pa ne grejo ker to ni pol vec RX. Skratka ko japanci resijo Ekologijo z wanklom potem bo spet v prodaji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A sploh veste kak?ne probleme so imeli te motorji?

 

Ne, nih?e ne ve in ni vedel, da bi RX8 imela kake te?ave. :blink:

Daj ti malo poglej kake debate so ?e bile na forumu glede RX8 da ne bo? odkril tople vode, majster.

 

 

Ajvar je celo pri?el na dobro idejo, da ?e bi kupil Rx8, bi mu vgradil dodatno mazanje (po vzoru flash-lube sistema za LPG sisteme) in potem najverjetneje ne bi bilo te?av. :punk:

Jaz sem sli?al za bolj?o re?itev, malo dvotaktola v kestl z bencinom. Resno.
Napisano

tko da wankel je ?e kr stara pogruntav?na sam so zgleda vsi razn mazde zgubl interes v razvijanje tega motorja

 

u bistvu ni ?ist tak, Mazda ma pokupljene vse licence glede wankla, zato ga ostale znamke ne smejo vgrajevat...

Napisano

A ve? kaj sem ?e izvedel?

 

PORO?AJ! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.