Skoči na vsebino

Fotografiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Deviacija Divača (Novi odcep za Drugi tir)

 

IMG_2282.jpg

 

Prvi tunel iz Kopra proti Divači pri portalu T8 v Dekanih (Drugi tir)

 

IMG_2266.jpg

 

Pa še mal viadukta :)

 

IMG_2271.jpg

 

IMG_2272.jpg

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 13
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano

Ekspozicija pa 20 sekund. 😉

 

 

pred 8 urami je sportman333 napisal:

3 fotka je odlična 👍

 

Edino škoda je, ker ta drugi tir kvari podobo Črnokalskega viadukta.

 

Ko še ni bilo drugega tira

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

Ekspozicija pa 20 sekund. 😉

 

 

 

Edino škoda je, ker ta drugi tir kvari podobo Črnokalskega viadukta.

 

Ko še ni bilo drugega tira

 

image.png


Pa se “pokvarjena podoba” od junija lani…

 

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dobre fotke, pa celo brez guzve na AC :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Nekaj mojih, z največjega gradbišča v prestolnici :D 

 

 

DSC00025.jpg

 

DSC00027.jpg

 

DSC00032.jpg

 

DSC00036.jpg

 

DSC00040.jpg

 

DSC00046.jpg

 

DSC00055.jpg

 

DSC00062.jpg

 

DSC00064.jpg

 

DSC00067.jpg

 

DSC00069.jpg

 

DSC00039.jpg

 

Posneto s Sony ZV-E10 II. Sicer vstopni model, predvsem za delanje videov, ampak tudi fotke dela kar ok :)

 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 10
  • Hvala 1

Podpis.png

 

Napisano

Stelvio vceraj

20250404_175225.jpg

Screenshot_20250404_175943_Maps.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 urami je jures napisal:

Stelvio vceraj

20250404_175225.jpg

 

 

Nek čuden motocikel maš tole. :nevem:

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Nek čuden motocikel maš tole. :nevem:

Ko E.T.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Tilen5 napisal:

Kje je lokacija predzadnje slike ?

Mislim,da je drugi steber (z Divaške smeri) na viaduktu Vinjan.

Najgloblje sidranje v "vodnjak"...planiranih je bilo 35m,a so ugotovili,da še ni dovolj trdna podlaga,in šo šli še globlje na cca 39,5m...torej steber je skoraj 40m v vodnjaku preden "pokuka" na prosto.

Gre za to,da če se površinske zemeljske mase kaj premaknejo,je okoli in okoli stebra min. 2m "zraka",da se ne nasloni na steber....seveda vse redni monitoring itd....ni to,da narediš,pol pa pozabiš...

Brežina se trenutno odvodnjava,sidri itd...ne vem vsega,a baje ni tak problem,in da bodo "zrihtali",kot mora biti...

 

Tudi ena slika prej je ista lokacija...stojimo na servisnem pokrovu "vodnjaka".

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Sem napisal dolg komentar zraven slik,pa je očitno izbrisalo,al kaj...🙄

 

Ajd-še enkrat.

Gre za ogled 2TDK 09.04. ki ga je organiziral SSSLO OO-Ljubljana za aktivne strojevodje (in nekaj bivših strojevodij v penziji...da smo popolnili avtobus).

Moram se zahvaliti izjemno informativnem in strokovnem vodenju in razlagi samostojnega strokovnega sodelavca za viadukte g. Ljubo Žnidar-ja-res "stručko".👌

 

Moram omeniti meni tehnično najimpresivnejši viadukt Gabrovica,ki so ga "sestavili" z t.i. "narivanjem".

Gre za 13 elementov posamezne teže 1700ton,ki so jih enega za drugim betonirali,napenjali,armirali itd...in "v breg" in "v ovinek" z hidravliko rinili na stebre.

Absolutno nor tehnični detajl je pa "pogrešek" na koncu tega 416m dolgega viadukta-pogrešek je bil 3cm...na sredi loka pa 6cm😲...glede na dimenzije in tehnično zahtevnost-absolutno noro.

 

  • Všeč 7
  • Hvala 1
  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.