Skoči na vsebino

KL (2.5 V6) motor


Priporočeno sporočilo

Dobro izgleda. Kar tako naprej. Koliko kilometrov ima ta motor?

Sproti se lahko lotis se poliranja kanalov na motorni glavi.

 

okrog 210kkm :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • Odgovori 87
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

@?meeyan, zdej jo pa najprej lepo ulaufej, da ne bo kakega pretiravanja (sicer pa sam ve? o tem mnogo ve? kot jaz). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik

Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si ?e prijavljen 12. na drag race, 17. na TA, 18. avtoslalom pa 19. na Grobnik? :P

 

bo treba najprej par kkm do najve? 3krpm furat :) pomoje da letos nebo nobenega turiranja in bo lepo kar Lojzevska vo?nja :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?ina (tudi Enigma motorsport) kar jih poznam takole ulaufavajo, samo v razmislek: klik

Ne pozabiti, da dirkalnikov ni ?asa ulaufavati na "1000 km po?asi" sistem. ?e malo pomisli? v vsakem primeru se ma?ina ne ulaufa, dokler ne vidi maksimalnih obremenitev.

 

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

 

vsaj 2kkm bom lepo na easy, da se olje zamenja, pol pa bomo po?asi ulavfal na vi?je vrtljaje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej lepo segret motor pol pa ga na?gat k opico, da se obro?ki idealno zatesnijo. Baje je najslab?e z malo obrati - sam pa nekje sli?al da tudi v fabrki, kjer sestavljajo nove avtomobile to?no to naredijo s ?ist fri?nimi ma?inami. :ne vem:

 

Sam je pa pol nelogi?no, da v users manualu pi?ejo nekatere omejitve pri ulaufavanju motorja - zakaj? Razen ?e je vse to nekak?na miselna finta.

 

To si verjetno gledal kako sestavljajo kake high performance stroje? Ferrarije itd? Ko jih sestavijo in grejo takoj po svojih testnih cestah na polno. Pomoje je nekaj miselne finte tudi pri vsem tem, poleg tega novi avti lahko dolgo ?asa stojijo, pa ?e tako je ve?ina uporabnikov avtomobilov bolj neukih in bi ?e hladne terali, ?e ne bi slu?ajno kje pisalo da jih ne smejo...

 

Deeyan tudi 1000 km bo ?isto dovolj, da zamenja? olje in da? nato kvalitetnej?e notri (?e si zdaj uporabil cheapish olje kot se to stori ponavadi). Ker nekaj pa je, ?e je nekvalitetno sestavljeno ti bo odprlo zdaj ko bo? ogretega sti??al ali pa ?ez 2000 km. Druga stvar je, da ko je ma?ina ogreta na delovno temperaturo, je vseeno, ali se ulaufa na polno zdaj ali ?ez 2000 km. Ker popolno bo ma?ina itak ulaufana ?ele ko bo dosegla maksimalne obremenitve, v ?tandgasu pa? ne dosega dovolj obremenitev, da bi se vse usedlo tako kot se rabi, da bo delalo do fula.

 

Ampak kakor ho?e?, samo moje mnejnje, oziroma mnjenje drugih, ki se ukvarjajo s tem posredujem. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

ok, o?itno mam tut vacuum narobe spelan.... shem na netu je polno ampak same tak z dvem "vacuum chambers" z enim ne najdem nikjer. Ena cevka bi naj ?la na air intake, ampak nemorem ker mam CAI -_-

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da je predvsem problem v našem nesposobnem golobnjaku  ali kurniku. Niso na žalost  naredil nič v tej smeri.Ja so, nabili so davke, cela država jim štrajka, vse gre v maloro. Tako, da se ni za čudit, da smo trenutno na dnu lestvice. 😉
    • Schurda, forumski kolega Mazdaš, mi je povsem prenovil moj hišni čarunalnik in sem mu res zelo hvaležen. Nisem nek zahteven uporabnik, igric tudi ne igram, je pa napredek več kot očiten. :)
    • 1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih
    • Jaz sem tudi videl, da sem blizu parkiral zandjič ko sem opazil odtis tablice na fasadi
    • Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.   Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.