Skoči na vsebino

Oldtimer

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Symon, res je 323 z dvi?nimi lu?mi, kot si napisal je bil posebnost v 80ih na na?ih cestah.

Ve?inoma so jih uva?ali iz sosednje Avstrije.

Kasneje se je modelna paleta raz?irila(121,626,...).

Vem kaj pomeni oldtimer in ostalo povezano z njim.

Samo omenjena znamka pri nas vidim ni priljubljena v teh vodah.

Razume??

Napisano

Samo omenjena znamka pri nas vidim ni priljubljena v teh vodah.

Razume??

 

Razumem. Pa ti razume?, da je toliko dra?je rihtati 30 let staro Mazdo kot fi?ota? Ljudje so recimo na fi?ote in podobne usekani ker so poceni (no recimo, dobri so kar dragi), ker se dobijo deli in ker so bili njihovi prvi avti. Da bo? enemu pokazal neko staro Mazdo ga pa? niti ne bo ganila ker nima pojma kaj gleda, ?e je bila svoje ?ase kaj posebnega itd... Simpl.

 

323f BG je bila na delan od leta 89 do 94 tako da ne bi rekel ravno osemdeseta. Se pa ?e zdaj spomnim dveh v na?ih koncih, ki sta jih mela, en od tega je zadel na lotu zato je bil ta avto v mojih otro?kih o?eh ?e toliko bolj hud. No zdaj po dvajsetih letih me ne gane ve? in bi raje kakega drugega oldtimerja. :hohoho:

  • 3 meseci kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme:

 

?e je kdo zainteresiran, danes ob 13ih se v Lokovcu ustavi karavana starodobnikov. Ostanejo tu do 14ih. Postanek bodo imeli na istem prostoru, kot se odvija Mazdin piknik v Lokovcu. Jasno, mi bomo tam. Pride ?e kdo?

  • 9 let kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 15. 12. 2012 ob 20:12 je Quercus napisal:

Kako to, da Mazda pri nas ni priljubljena med tovrstnimi ljubitelji ?

 

Kakor vem ni nobene s certifikatom starodobnika med njimi.

 

Mislite, da bi lahko dobil certifikat za 323, letnik 1988?

Dolgo je že od začetka teme, ne vem če je vmes kakšna Mazda vpisana med starodobnike, no ena je le...

Končno sem se je dokopal...

Mazda 626coupe sdx 2.0 L1981

Certificiran oldtimer 

Veliko dela me čaka 😁

IMG_20240104_130643.jpg

IMG_20240104_132456.jpg

IMG_20240104_132558.jpg

Popravljeno od storm
  • Všeč 5
  • Ljubim 7
Napisano
pred 45 minutami je FuManchu napisal:

Je švicarski sir spodaj?

Pleh je v zelo dobrem stanju, zgolj nekaj kozmetike bo potrebno. Letvice PVC, sedeži, armaturka, zadnja polica, bodo pa potrebovala krepko popravilo...po dokumentaciji sem videl, da je bila izvajana keramična zaščita in menda garažiran.

Vem edino, da na slane ceste ne bo šel hehe 

Napisano

A ta je še RWD, ker naslednja generacija je bla pa FWD al kako?

33112_1.png

Napisano

Jaz imam doma 90 letnik 323f z 1,8 motorjem. Me pa caka se nekaj dela

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Evo ena 323F z dvižnimi lučmi s statusom starodobnika

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19965378&display=Mazda 323

 

Prodaja pa se tudi model 1800 Deluxe katera je bila pred leti na bivšem servisu v neposredni bližini AvtoTriglav-a, danes pa je v privat avtohiši na Litijski cesti https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19744090&display=Mazda -

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.