Skoči na vsebino

Power box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ko bo bomo pa bencinarja kupil :lol: .

 

Kdo ma power box za prodat, vidim da vas kar nekaj foruma?ev fura to ?udo, torej zgleda deluje na mazdah :punk:

 

 

Katere znamke powerboxe imate in kdo zna to na?telat, en uporabnik mi ponuja rabljenega, je to za kupit al so lahko kake te?ave?

 

 

Mogo?e spra?ujem neumnosti ampak s powerboxi se nikol nisem ubadal...niti ne vem kako se to montira

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Katere znamke powerboxe imate in kdo zna to na?telat, en uporabnik mi ponuja rabljenega, je to za kupit al so lahko kake te?ave?

Mogo?e spra?ujem neumnosti ampak s powerboxi se nikol nisem ubadal...niti ne vem kako se to montira

 

Se samo priklopi....konektor dol, konektor gor. To je vse.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zivjo

 

imel sem na mazdi 6 dizel 140 ps power box (170ps) steinbauer naredil cca 230000 km brez problemov

 

kupil novo mazdo 6 2,2 129 ps in notri je zopet steinbauer ?ip (novejsi model)

Napisano

zivjo

 

imel sem na mazdi 6 dizel 140 ps power box (170ps) steinbauer naredil cca 230000 km brez problemov

 

kupil novo mazdo 6 2,2 129 ps in notri je zopet steinbauer ?ip (novejsi model)

 

Kje si kupil? Koliko ??

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

tukaj sem ?e en, ki bi dal na 130km 2.2 en powerbox gor... katerega priporo?ate? pa opravi?ujem se, nisem ni? kaj pobrskal po forumu...

 

sam tale stainbaurer ima pa kr konkretno zasoljeno ceno...

Napisano

kdo pozna tale race chip?

 

http://www.racechip.de/en/chiptuning/mazda...-95kw/index.php

 

a je mo?no, da tole neglede na to, kako je izhodi??e pri 2.2 ma?ini, navije na 200km?

 

http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#6

 

Skoraj nemogo?e ker ima CD129 drugo turbino kot drugi dve 2.2 ma?ino, pa SW chipa se izogni je 100% na?pomam in iceman je fasal 3x DPF ?i??enje, zato je nastavljiv box bolj primeren, je ?el dati nazaj serijski SW in ima sedaj nastavljivega, adijo problemi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Skoraj nemogo?e ker ima CD129 drugo turbino kot drugi dve 2.2 ma?ino, pa SW chipa se izogni je 100% na?pomam in iceman je fasal 3x DPF ?i??enje, zato je nastavljiv box bolj primeren, je ?el dati nazaj serijski SW in ima sedaj nastavljivega, adijo problemi

 

se strinjam. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

v avtolektorniki gre 2.2 CD163 na 196km (izmerjeno na valjih)

 

Ja ja, CD 163, saj to je samo '33' prirastka + znano je da je po defaultu ?e nekaj KM ve?, nekaj takega kot power box potem, ampak CD129 v linku na 200? halo...druga turbina kot CD163/180

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot zanimivost (ko sem ?el za klub podpisovat pogodbo o ugodnostih za ?lane), mi je njihov Ga?per (Avtoelektronika) rekel, da so zelo "?ipabilni" avtomobili dizel Bmw-ji, dal mi je primer 110KM v seriji 1, ki jih ima po obdelavi 192 ali 194KM (skratka nekje skoraj 200 imam v spominu).

 

Pred leti sem ve?krat bral tudi o HDI motorjih, ki naj bi imeli ogromno rezerve in so jih spravili z 90 na 135KM, to je pa kar konkreten prirastek "konjenice"

 

Sicer pa se ne razumem na elektronske zadeve, tako da sem prisiljen verjeti na besedo obvlada?em. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kot zanimivost (ko sem ?el za klub podpisovat pogodbo o ugodnostih za ?lane), mi je njihov Ga?per (Avtoelektronika) rekel, da so zelo "?ipabilni" avtomobili dizel Bmw-ji, dal mi je primer 110KM v seriji 1, ki jih ima po obdelavi 192 ali 194KM (skratka nekje skoraj 200 imam v spominu).

 

Pred leti sem ve?krat bral tudi o HDI motorjih, ki naj bi imeli ogromno rezerve in so jih spravili z 90 na 135KM, to je pa kar konkreten prirastek "konjenice"

 

Sicer pa se ne razumem na elektronske zadeve, tako da sem prisiljen verjeti na besedo obvlada?em. :P

 

Se ukvarjam s ?ipanjem ?e kar nekaj let in to kar si zgoraj napisal ni res. Avtu lahko dvignes navor in konje brez posledic do max 25-30%. Da se ?ipat tudi mazde, ampak zaradi DENSO elektronike, je ?ipanje dra?je ker so redki ki jih vejo delat in je kabel za jih prebrat drag. Poleg tega jih ne nore? delat preko obd konektorja ampak direktno z centrale. Kar se ti hdi ja, sem xsaro od mame dvignu za 25% in je hotel vztrajnik se razletet, tako da sem potem zmqnj?al na 20% in je bilo ok...

www.gistel.si

Napisano

ja,tut men se je to zdel ne sam 2much ampak kr 3much.

Ok, ?e jo dam k Tomu iz RSR obdelat tko k se zagre bo mela tut 300km, ampak bo pol ma?ine ?ist druge, da je jasn.

Se bom pa vseen tm ustavu v Dramlah, da mal povpra?am. Remapat pa nebi dak k se bojim zarad garancije. Sj sw ?ip je remap, ?e dobr razumem?

Napisano

ja,tut men se je to zdel ne sam 2much ampak kr 3much.

Ok, ?e jo dam k Tomu iz RSR obdelat tko k se zagre bo mela tut 300km, ampak bo pol ma?ine ?ist druge, da je jasn.

Se bom pa vseen tm ustavu v Dramlah, da mal povpra?am. Remapat pa nebi dak k se bojim zarad garancije. Sj sw ?ip je remap, ?e dobr razumem?

 

?e enkrat ima? DPF!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo, pa mam ?e jaz ta pb notri . zaenkrat sem nastavil na 6, pa da vidmo kaj bo. Predvsem me zanima poraba in regeneracija. Sem pa sprobal tudi na 9 in moram re?t da trga...napram prej :-)

Napisano

Evo, pa mam ?e jaz ta pb notri . zaenkrat sem nastavil na 6, pa da vidmo kaj bo. Predvsem me zanima poraba in regeneracija. Sem pa sprobal tudi na 9 in moram re?t da trga...napram prej :-)

 

?e bo? imel previsoko bo? imel te?ave pri regeneraciji DPF. Namre? takrat, gre ve? goriva skozi ?e zaradi regeneracije pol ti ga ?e doda Power Box pri pospe?evanju v vi?je obrate in za vse to pride premal zraka skozi filter kar sledi kot signal ra?unalniku, da je nekaj narobe in spusti dodtok goriva kar ob?uti? kot nenaden padec mo?i. Predno se pobere in deluje normalno naprej pol traja cca minuto normalne vo?nje.

 

Tako, da ne pretiravat s previsokimi nastavitvami, sploh ko bo zunaj vro?e, ko gre ?e manj zraka skozi filter.

33112_1.png

Napisano

Thx za opozorilo boss. Itak imam namen it ?ist na izi tole sprobavat, brez kak?nih brutalnih experimentov. Konc koncev ima motor ?e nekaj za sabo...

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Po neuspe?ni monta?i PBOXA ( avto crknu in ni hotu ve? u?gat kak dan) in po tem ko sem obupal na tem, me spet prijemlje, ker mi konjev primanjkuje :angry: , vendar bi tokrat rad nekoga, ki se na zadeve RES spozna in bi znal namontirat na 85kw psa motor v mazdo 3. Anybody?

Napisano

Po neuspe?ni monta?i PBOXA ( avto crknu in ni hotu ve? u?gat kak dan) in po tem ko sem obupal na tem, me spet prijemlje, ker mi konjev primanjkuje :angry: , vendar bi tokrat rad nekoga, ki se na zadeve RES spozna in bi znal namontirat na 85kw psa motor v mazdo 3. Anybody?

 

Power box pa?e! Le mogo?e ker gre za PSA ma?ino je konektor drug in je treba kabel zamenjati. ?e ?e ima? PB in bo? v okolici LJ se ustavi, potrebna je 1 min brez ?ravfanja avta za odgovor.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Power box pa?e! Le mogo?e ker gre za PSA ma?ino je konektor drug in je treba kabel zamenjati. ?e ?e ima? PB in bo? v okolici LJ se ustavi, potrebna je 1 min brez ?ravfanja avta za odgovor.

 

 

Nimam ve? PB, sem ga vrnil. Problem je bil v tem, da tisti, kateri mi ga je posku?al namontirati sploh ni na?el CR konektorja.

 

?e ti ni odve? mi na ZS pusti svoj kontakt in te bom kontaktiral ko bom v okolici LJ da pogleda? situacijo.

Napisano

Nimam ve? PB, sem ga vrnil. Problem je bil v tem, da tisti, kateri mi ga je posku?al namontirati sploh ni na?el CR konektorja.

 

?e ti ni odve? mi na ZS pusti svoj kontakt in te bom kontaktiral ko bom v okolici LJ da pogleda? situacijo.

 

Dobis

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V bistvu ?e ne ko pa bo .... :o

 

:whatever::dudek:, pa fantje brez zamere k vas v bistvu kot ex dizlać ?ist ?tekam.
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ho?em potrdit to teorijo, da je vo?nja s powerboxom bolj var?na, pa mi nekako ne uspeva najbolje :-)

 

2 tanka sem imel izklopljenega, sedaj spet vklopljenega. Vo?nja je tam-tam. V slu?bo in nazaj. V obeh primerih pribli?no enako. Samo s powerboxom je poraba 1-2dcl vi?ja, kot brez tega.

 

Mogo?e bi se poznalo, ?e bi se konstantno po AC vozil s konstantno brzino. Pri pospe?evanjih pa pomoje zadeva 'pade'. Pa ne zato, ker bi gas do podna pritiskal. Pomoje ma powerbox efekt ?e ?e pristne? gas recimo(ugibam) na 1/4, pa se na koncu seveda to nekje pozna. Druge razlage ne vidim. Bom pa ?e malo probaval. Poleti sem brez PB z lahkoto s porabo prilezel na 5.6. No zadnji tank na OMW brez PB je bil 5.77. Trenutno s PB, ista nafta ka?e nekje 5.9 :-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.