Skoči na vsebino

Letne gume 2013


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Ima kdo kak?ne izki?nje z Michelinkam? Michelin Energy Saver si ogledujem za Hondico. 195/50 R15 pride okoli 72? po kosu. Pa me zanima, ?e so vredne svojega denarja? Predvsem me zanima trpe?nost in baje da te gume naredijo dosti kilometrov. Baje. Zato me pa zanima, ?e kdo ima kak?ne izku?nje s tem gumam?

 

Pozdravljen,

imel sem jo pred leti (dvomim, da se je tako drasti?no spremenila zmes) in bil naslednjo sezono zelo nezadovoljen. Obraba sicer res minimalna, toda v mokrem je bilo drugo leto kot, da imam gor drsalke ( pretiravam ampak res obup). Sam vedno gledam prioritetno lastnosti na mokrem pa naj bo to letna ali zimska. ?e pol metra , ?e se prej ustavi lahko to pomeni, da nisem enem v rit tre??il ;) Tudi sam potrebujem to dimenzijo ( bingec) in sem se odlo?il za Dunlopko (SBR).

Dobro izbiro ti ?elim.

 

Lp Leon

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 168
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Pozdravljen,

imel sem jo pred leti (dvomim, da se je tako drasti?no spremenila zmes) in bil naslednjo sezono zelo nezadovoljen. Obraba sicer res minimalna, toda v mokrem je bilo drugo leto kot, da imam gor drsalke ( pretiravam ampak res obup). Sam vedno gledam prioritetno lastnosti na mokrem pa naj bo to letna ali zimska. ?e pol metra , ?e se prej ustavi lahko to pomeni, da nisem enem v rit tre??il ;) Tudi sam potrebujem to dimenzijo ( bingec) in sem se odlo?il za Dunlopko (SBR).

Dobro izbiro ti ?elim.

 

Lp Leon

 

Se pridru?ujem tvojemu mnenju.. izgleda, da tempirajo gumo tako, da se kot nova res izka?e na testih, kjer dobiva zelo lepe ocene ampak, ko je pa enkrat ve? sezon v uporabi pa to ?al ni to. Imel primer pred leti na enem rentacar avtomobilu (leto dni stare Michelinke), ki je, v mokrem s tretjo prestavo po pritisku na gas (140KM TDI) pri 60km/h skozi cestninsko postajo , zavrtel v prazno kot bi bil led na cesti in to sredi septembra pri temperaturi +20°C.

 

In kako vam sluzijo letne gume? A kj limajo v tem vremenu?

 

hihi, humorist... sicer nisem ljubitelj zimakov ampak za tale vreme so pa? edina ustrezna re?itev tako da bodo ?e vsaj kak teden lepo ?epele na avtu potem bomo pa videli kaj pravi Lu?ka KB, ?e bo globalno segrevanje za?elo kaj delovati.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odvisno katere michelinke

prva primacy, vse energy so za en drek

medtem ko primacy hp, primacy 3, exalto 2, pilot sport so vrhunske gume

 

natan?no tako... na za?etku ?e nekak po kakih 10kkm pa rapidno padajo sploh v mokrem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katere pa bi predlagali za ?im ve? kilometrov? Pa ne kak?ne Barumke, prosim.

 

Falken. Obraba je prakti?no ni?na! Jih je kolega imel na Acordu v 205 55 16. Pa niti niso bile slabe. Ni letel dol iz ceste z njimi, nikoli!

http://falkentire.com/tires/car-tires/ziex-ze-912

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Falken. Obraba je prakti?no ni?na! Jih je kolega imel na Acordu v 205 55 16. Pa niti niso bile slabe. Ni letel dol iz ceste z njimi, nikoli!

http://falkentire.com/tires/car-tires/ziex-ze-912

 

Meni je za Falken vulkanizer rekel obratno, da se hitro obrabi, in res, kolega jih je na BMW-ju uni?il v enem letu. Sam bom za ?eno v dimenziji 185/65/15 vzel Conti PremiumContact 5, Dunlop SBR, GY efficient grip performace ali Bridgestone Turanzo, odvisno kar bom dobil najceneje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka, Pirelli P6 Cinturato naj bi se po testu dokaj malo obrabljale in imele kljub temu dober performance (t.i. green performance area), je pa res, da je ?e nekaj sezon star model in je novej?a konkurenca verjetno pred njimi.

 

Objavljena slika

 

http://www.jaxquickfit.com.au/blog/2010/03...dac-tests-2010/

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V sredo kupil Vredestein Sportrac5 195 50 15 preko Mazda kluba pri Bartog oz superguma.si. Ceneje jih nikjer nisem videl (Sportrac3 so bile na gumedirekt cenej za par centov, 5ka ne, ker so nove).

 

Gume ?ist fri?ne 11 teden 2013 :D

 

Prevzel sem jih sam v LJ.

 

Hvala Viperju za posredovanje :prstgor:

 

Ko pa ne bo za prihodnje dni napovedi za sneg jih pa ?e zmontiram :)

 

LPB

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V sredo kupil Vredestein Sportrac5 195 50 15 preko Mazda kluba pri Bartog oz superguma.si. Ceneje jih nikjer nisem videl (Sportrac3 so bile na gumedirekt cenej za par centov, 5ka ne, ker so nove).

 

Gume ?ist fri?ne 11 teden 2013 :D

 

Prevzel sem jih sam v LJ.

 

Hvala Viperju za posredovanje :prstgor:

 

Ko pa ne bo za prihodnje dni napovedi za sneg jih pa ?e zmontiram :)

 

LPB

 

 

Sam jih furam ?e kaka dva tedna na M3 205 50 17 dimenzija..vrhunske gume, kljub nizkim temperaturam primejo. ?e enkrat lahko potrdim, da je nakladanje o 7 stopinjah ipd en velik BS

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na letni ?as, ni ?udno da so tiste zimske zmagale na mokrem...?e vedno preve? ljudi misli ko sli?i zimska guma...oo ja to je sam za v sneg...kar ni res, ampak se pri mokrem (kar je 3/4 zime) in nizkih temperaturah bolje obna?ajo kot letne. (me zanima kak?en bi bil rezultat, na istem poligonu sredi julija z zimskimi gumami in po mokrem poligonu).

Nekdo na forumu (mislim da Labi) je enkrat objavil test gum po mislim da 20t km...samo si nisem shranil linka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dol?an sem vam ?e tale podatek o gumah 225/45/18 (smo pravkar dobili z nekoliko zamika, na na? mail in posredujem);

 

Zdravo,

 

?isto sem spregledal un prej?nji mail, sedaj se ga nekak ?ist naklju?no opazil.

225/45 R18

 

Rockstone 74?

Nexen 75?

Kumho KU31 123?

Hankook K115 134?

Uniroyal Rainsport 2 161?

Bridgestone Potenza RE050A 177?

Continental Sport Contact 3 179?

Nokian Z Line 170?

 

?e enkrat, se opravi?ujem za pozen odgovor.

Sem pa tudi jaz dobil ?e svoj izvod pogodbe.

 

--

Lep pozdrav,

 

?IK Vulkanizerstvo

Dario ?ikonja s.p.

Tribu?e 4

8340 ?rnomelj

GSM: 040/162-726

GSM: 040/156-100 => AVTOVLEKA 24 UR

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Furam mazdo6 2004 (2.0 dizel, 89 kW), gor so original gume in feltne 15".

 

Pripravljam se na nov nakup - zanima me, kak?ne imate kaj izku?nje, se mi "spla?a" (v smislu udobja vo?nje itd) vzeti kaka ve?ja plati??a, 16" recimo?

 

In katere gume bi se priporo?ale? Ok, ne bi glih najdra?jih, ampak tudi kak?nim preve? poceni, pa da jih pol preklinjam nadaljnjih 30.000 km, ne bi rad ...

 

Vozim zmerno, v?asih malo pritisnem, a ne pri?akujem od avta ni? ekstremnega.

 

Aja, a ima kdo tudi kak nasvet glede plati??? Kaj sploh pa?e na mojo 6?

 

TNX!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Furam mazdo6 2004 (2.0 dizel, 89 kW), gor so original gume in feltne 15".

 

Pripravljam se na nov nakup - zanima me, kak?ne imate kaj izku?nje, se mi "spla?a" (v smislu udobja vo?nje itd) vzeti kaka ve?ja plati??a, 16" recimo?

 

In katere gume bi se priporo?ale? Ok, ne bi glih najdra?jih, ampak tudi kak?nim preve? poceni, pa da jih pol preklinjam nadaljnjih 30.000 km, ne bi rad ...

 

Vozim zmerno, v?asih malo pritisnem, a ne pri?akujem od avta ni? ekstremnega.

 

Aja, a ima kdo tudi kak nasvet glede plati??? Kaj sploh pa?e na mojo 6?

 

TNX!

 

 

Najprej poglej v homologacijski katron?ek, kaj lahko natakne? na avtomobil, potem pa sta ti omejitev le ?e denarnica in tvoje ?elje (izgled,...). :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, jaz sem za ?eninega Noteja izbral ContiPremiumContact 5 v dimenziji 185/65/15 88H po 67eur po komadu, in sicer kar pri lokalnemu vulkanizerju v Kranju.

Sem pa malo za orientacijo spra?eval ?e za dimenzijo 215/50/17 91W za mojo Mazdo, pa se cene gibljejo okrog 150-160 eur(Bridgestone potenza RE 050A, Contisportcontact 5, Michelin Primacy3 + bon za gorivo).

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo sem razo?aran nad Pirelli P7 cinturatto.Sedaj jih imam 3. leto gor. So zelo razpokale in kjub ?e drugemu centriranju mi ?e vedno tresejo kot hudi?.

Gumista je ugotovil, da sta dve jaj?asti. :angry: Ne priporo?am nakupa.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.