Skoči na vsebino

Homologacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

kupil sem mazdo 6 2003 pa me zanimam kako bi pri?el do novega homologaciskega lista ker sem ga izgubil?

 

 

Obrni se na uvoznika >>

 

MAZDA MOTOR SLOVENIJA, d.o.o.

 

Kratek naziv: MMS, d.o.o.

Dolenjska cesta 242c, 1000 LJUBLJANA

Telefon:(01) 420 40 80

Telefax:(01) 420 40 88

Epo?tni naslov:info@mazda.si

Spletna stran:www.mazda.si

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem klical najprej na LPP, pa so mi rekli da stane duplikat 36? ?zmeden? Men se zdi nekam veliko.

 

Klical sem tudi na mms vendar so mi rekli da naj se obrnem na lpp ker avto ni bil uvo?en pri njih...

 

A mogo?e kdo ve, je kje ceneje dobit karton?ek (morda kaka druga regija) ali so bolj enotne cene?

panoramska.jpg
Napisano

Jaz sem klical najprej na LPP, pa so mi rekli da stane duplikat 36? ?zmeden? Men se zdi nekam veliko.

 

Klical sem tudi na mms vendar so mi rekli da naj se obrnem na lpp ker avto ni bil uvo?en pri njih...

 

A mogo?e kdo ve, je kje ceneje dobit karton?ek (morda kaka druga regija) ali so bolj enotne cene?

 

 

?e dolgo ni ve? karton?ka. Zdaj je A4 format, popolnoma popisan na obeh straneh, kateri nikakor normalno ne pa?e v noben predal v avtomobilu. :vskalo:

Napisano

?e si izgubil original, mora? po duplikat na mms, ?e pa je ?e bila narejena kaka predelava pa gre? tja, kjer je bila ta predelava homologirana in ti izdajo drugega.

Cene pa so seveda slovensko primerne...

*turbolumpi: mms je skoraj morala uvoziti tudi tvojo, po vsej vrjetnosti so malo leni in se jim neda, razen ?e je mogo?e kaka italijanka

Napisano

?e dolgo ni ve? karton?ka. Zdaj je A4 format, popolnoma popisan na obeh straneh, kateri nikakor normalno ne pa?e v noben predal v avtomobilu. :vskalo:

 

Pase v tisto mapco, kjer so navodila,... ;)

post-10-1370378184_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e si izgubil original, mora? po duplikat na mms, ?e pa je ?e bila narejena kaka predelava pa gre? tja, kjer je bila ta predelava homologirana in ti izdajo drugega.

Cene pa so seveda slovensko primerne...

*turbolumpi: mms je skoraj morala uvoziti tudi tvojo, po vsej vrjetnosti so malo leni in se jim neda, razen ?e je mogo?e kaka italijanka

 

huh ja, js bi tut kr znal met probleme s tem, ker je italijanskega izvora :closedeyes: si pa za vsako nanovo homologirano zadevo nardim ?e kopijo karton?ka za vsak slu?aj :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

spet se lahko temni prednja stekla :ouje: (13.-15. ?len)

 

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?url...p;stevilka=1689

 

sam ni mi jasno zakaj bi to delal za cestne avte...pono?i je jeba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam ni mi jasno zakaj bi to delal za cestne avte...pono?i je jeba

 

mogo?e zato, ker ?udn zgleda, ?e so samo zadnje zatemnjene :zvizga:

 

druga? se pa tut pono? vidi ven, sam not ne :P

Napisano

No zdj pa hitr homologerat vsi, ki mate ?e temnene prednje, preden si spet premislijo :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Grem se js temnit sprednje sipe..k grdo izgleda ce so sam zadnje... :notworth:

 

Totalno, ?imprej zrihtaj! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kok se jih da potemnit?spredne

 

Aha,ze vidm,se prav grem lahko homologerat koncno :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

hm ... zakaj sam jest ne vidm da je v tem UR ker druga?e kokr je blo v prej?nem? :) Tud v prej?nem si lahko mel folijo gor ?e je bla propustnost ve? kot 70% .. tovarni?ko so vsa stekla cca 75% folije z 5% pa ni. Jest mam recimo 55% prednje ?ipe kar pomen da ravn tko kot prej zadeve ne morm homologirat ..

mogo?e sem pa kej spregledal .. ?

When in doubt, duck it!

Napisano

hm ... zakaj sam jest ne vidm da je v tem UR ker druga?e kokr je blo v prej?nem? :) Tud v prej?nem si lahko mel folijo gor ?e je bla propustnost ve? kot 70% .. tovarni?ko so vsa stekla cca 75% folije z 5% pa ni. Jest mam recimo 55% prednje ?ipe kar pomen da ravn tko kot prej zadeve ne morm homologirat ..

mogo?e sem pa kej spregledal .. ?

 

o tem jaz govorim, propustnost pomeni ravno kontra zatemnjenosti, 30% temnej?e je to kar je ?e na avtu, ampak folije so pa ?ista tema.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ker je 100 tem o homologaciji, bom uporabil kar to najmlaj?o (najmanj zastarano).

 

Torej, imam vpra?anje, ?e morda kdo ve kaj ve? o zadnjih spremembah pri homologacijah? Sam ?e nisem na?el ni? kar bi bilo ?rno na belem, sem pa sli?al, da po novem za dodatne dele na vozilu, ki imajo oznako in dokumente o primernosti za dolo?eno vozilo, da homologacija ni ve? potrebna. Obvezno je samo, da so papirji v vozilu, v primeru, da te ustavi policija.

 

Je kaj na tem?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

To misli? t?v certifikat in potrdilo o strokovni vgradnji? ?e je to res, potem super in je en stro?ek manj, s temi homologacijami so itak samo kasiral. Kje pa si to zasledil?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pato, upam da dr?i in se bo VSAJ ENO zadevo v tej dr?avci DEBIL-okratiziralo oz. da bo manj birokratskih opravil in stro?kov. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

robertos, hvala za uporaben post... 

 

Za to utopi?no spremembo mi je povedal tast. Je voznik tovornjaka in ti ves ?as preverjajo zakone (zakone ki se ti?ejo ?oferstva), ?e se da kje kaj pri?parat :) Bom ga danes ko se vrne domov vpra?al kje je to zasledil. Bolj kot to da vrjamem, si ?elim, da bi bilo res, ker moram homologirat vzmeti.

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.