Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pravi, tudi ce vse dela ok je fajn sprozit regeneracijo? To lahko naredimo sami doma.

 

Jures, kako to obremeni akku? Saj motor tece..

 

.

ne poznam postopka v detajle ampak re?eno mi je bilo. Postopek ni isti kot med vo?njo saj zahteva dolo?eno ?tevilo obratov da se filter segreje na vsaj 600C, medtem ko med vo?njo dela regeneracijo v vseh pogojih.

 

Pa ta ?lovek, ki se ukvarja le s tem mi je ?e dejal da OBVEZNO po prisilni regeneraciji menjati olje, saj se pregreje in zelo mo?no zme?a z nafto. To zato, ker je to edini na?in da pri prisilni regeneraciji dose?e? ?eljeno temperaturo in tlak DPFja

 

Pero - the expert

http://tekat.si/storitve/regeneracija_dpf_filtrov/

 

Priporo?am branje PDFja!! Dosti pi?e o razliki aktivne in pasivne regeneracije.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

To sem bral ja. :-)

Ne govoril si nekaj o akumulatorju. Jaz bom pred naslednjim servisom doma sprozil prisilno, pa da vdimo kaj bo. Mi je pa jasno da ta med voznjo in prisilna nista ?isto enaki ja.

Napisano

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

tukaj pi?e da prvo naj bi menjal olje, in potem postopki naprej.

V?eraj sem naredil ro?no regeneracijo in potem ?e kalibriral injektorje. Je razlika, je bolj tih ne cuka in bolj konstantno vle?e. V zadnje je to naredil Pelko cca 35000km nazaj.

Regeneracija mi je trajala cca 30 min, avto dr?i na cca 1800 obratih, vmes se spreminja zvok motorja, sklepam da spreminja vbrizg. Po moje je tudi bolj optimalna ro?na regeneracija.

Napisano

To bom tudi jaz naredil. A olje potem nisi zamenjal?

 

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

6. This process can take up to 60 min and is very hard on the battery.

 

Baterija je zaenkrat ?e original, po 6 letih in 175000km :party0035: Se ne smem preve? hvalit, ker mi lahko jutre odpove.
Napisano

Prebral PDF in opazil, da omenja neko avstrijsko podjetje, ki ponuja ?istilo za DPF.

 

Verjetno je mislil na Liqui Moly pa ?e se ne motim je to nem?ko podjetje.

 

Druga?e mi pa ni jasno zakaj naj bi se olje pregrelo saj je povi?ana temperatura le v izpu?nih plinih kar na?eloma na samo olje ne bi smelo vplivati :ne vem:

33112_1.png

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Napisano

Se mi zdi, da je moja Mazda za?ela mal cukat. Sploh nevem kako to?no opisat... menjavo v prestavo se ?uti rahlo pocukanje. Pa ne na tak na?in, ker prepo?asi menjam... :)

 

Kak?ne ideje....

 

Gre za dizla 2.2

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp
Napisano

Ej...lp je bil narejen zadnji servis???? Lahko je dosti stvari tu.filter nafte..slaba nafta injektorji....?e ne bo treba do mojstra dr.Pelkota...lp

Servise delamo po reguli:)

Napisano

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cukanje pri prestavljanju lahko povzroca drseca sklopka... Seveda sedaj vprasanje za kako cukanje gre.

Nevem, ?e je sklopka...me zanima, ?e bi to sploh opazil vsak. Zgleda, da bo naslednji servis pred?asno

Napisano

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

33112_1.png

Napisano

A se vozi? skos s klimo? Pribli?no na vsakih 10kkm se spro?i samodejno nastavljanje injektorjev ampak le takrat, ko avto stoji, motor je pri?gan, klima pa ne deluje.

Kako pa se to slisi ? Kot da bi se kompresor zalaufal?

Napisano

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

33112_1.png

Napisano

Poskusi jo izklopit, pa laufat avto v prostem teku na mestu nekje 5 minut. Program za u?enje ?ob bi se moral spro?it in jih ponovno kalibrirat. ?e ne bo ?lo ti naj pa to naredijo na servisu.

Hvala.Kako pa vem al sm uspe?na al ne?

Napisano

Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.

Napisano

Ja, sej lih to je fora, da ne bo? vedela. Poleg tega, morajo biti izpolnjeni nekateri pogoji, zato je bolje ?e ro?no to izvede? oz. preko programa forscan.

Ok.Probala bom to narest.A je vseeno al je segret motor al ne?

Napisano

Stvar je kar ob?utljiva, mora biti segret, spet pa ne sme biti preve?. Ne mislim na temperaturo vode ali olja, mislim da meri ?e neko temperaturo goriva, in ?e je ta vi?ja od 60 stopinj se mi zdi, ne more? tega zagnati. In, ?e to ne dela? preko forscana, potem niti ne ve? kaj mu fali.

 

Recimo, pride? domov, ugasne? avto, pride? ?ez 10 minut nazaj to narest..jok brate...bo moral avto nekaj ?asa laufat, da se temperatura znormalizira, potem pa gre. Zato sem omenil, da je la?je s forscanom. 

 

Al pa ?e se pripelje? domov, pa samo v ler vr?e? in potem bodisi ro?no za?ene?, ali pa pa? ?aka?...samo glede tega ?akanja nisem ravno optimist :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.